Bölüm medyası:Feyza ve Bedir❤
Bölüm şarkısı: Hande Mehan- Benimle Yaşa
Bölüm şarkısı, medyası ve ismi seçmek bölümü yazmaktan daha zormuş gerçekten. Bu yüzden medya hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Buraya bizimkilere uyacağını düşündüğünüz şarkıları da bırakırsanız sevinirim. Şarkı seçerken bana yardımcı olur.
Normalde bölüm günlerimiz cuma. Ama haftada bir bölüm olduğu için isyan edenleriniz vardı. O yüzden iki haftadır kendimi zorlayarak bir bölüm fazladan çıkarmaya çalıştım. Arada yine böyle sürprizler yapmaya çalışacağım ama her hafta iki bölüm atmama zor.
22. bölümü de geçen çarşamba paylaşmıştım. Görmediyseniz önce onu okuyun sonra diğer bölümlere geçin.
25. bölüm cuma günü 22.00'da gelecek.
Bol bol yorum bırakmayı unutmayın. Keyifli okumalar.❤
×××
"Pişt!"
Omzuyla omuzumu dürten kişiye ters ters baktım. "Efendim Melih."
"Sana bir şey söyleyeceğim ama kızmak yok, dövmek yok."
"Söyle."
"Öğle arasında ikimize buluşma ayarladım."
Önümdeki kitaplardan başımı kaldırıp Melih'e bakarak kaşlarımı çattım. "Ne buluşması?"
Bana şirince gülümsedi. "Dün gece Derya ile konuşuyorduk."
"Ne?" dedim şaşkınlıkla. "Derya ile mi konuşuyorsun sen?"
Başını salladı. "Evet. Neyse işte. Ben de dedim ki, 'yarın öğle molasında Feyza ile kütüphanenin karşısındaki kafede oturacağız, sen de gel.' Tamam dedi. Gelecek bugün. Benimle kafeye gelirsin değil mi?" Bana masumca bakışlar atarken onu reddetmek zordu.
"Bak Melih, Derya..."
Elini kaldırıp beni susturdu. "Ne söyleyeceğini biliyorum ama burada bana bir hergeleymişim gibi davranmasan olmaz mı? Tamam, bundan önceki ilişkilerimde ciddiyetsiz olabilirdim ancak karşımdaki kişi bana nasıl geliyorsa ben de hep öyle gittim. Ama Derya başka. Ondan gerçekten hoşlanmasam ona karşı bir adım atmazdım. Hem, instagramdan isteğimi kabul etti ve konuşuyoruz. O da benden hoşlanmasa kabul etmezdi."
Derin bir nefes verdim. İşaret parmağımı ona doğru salladım. "Peki, Derya bu duruma bir şey demiyorsa bana da laf düşmez ama şunu bil Melih: Yanlış bir hareketinde seni paralarım."
Ellerini hızlı hızlı salladı. "Tamam tamam, vallahi onun istemediği hiçbir şey yapmayacağım. Sen şunu söyle: Geleceksin değil mi? Gelmezsen yalancı konumuna düşeceğim."
Ofladım. "Tamam, gelirim."
"Ama hemen bir bahaneyle masadan kalkarsın, değil mi?"
"Melih, şansını zorlama."
"Ama sen varken ben rahat konuşamam ki."
Bir çocuk gibi sitem etmesine gülümsedim. "Tamam Melih tamam, sus."
"Sizin aranızda ne geçti?"
"Kiminle?"
"Bedir ile. Sabahtan beri Bedir ile konuşmamak için kaçıyorsun sanki."
Bedir'den değil, hislerimi belli etmemek için kaçıyorum.
"Yoo, bir şey olmadı. İyiyiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Gülü (Tamamlandı)
Novela Juvenil"Söyleyeceğin tek bir kelime, benim gitmemi ya da kalmamı belirleyecek." dedi ve kolyeyi avuçlarıma bıraktı. "Kaderim senin ellerinde." *** Hikayenin tüm hakları saklıdır. Kapak: @ozlm_v