14. Bölüm: Sevginin Binbir Farklı Emaresi

908 106 127
                                    

Akşamı bekleyemedim ve bölümü attım. İyi yaptım ? 😂

55 oy ve 100 yorum sınırı geçilirse bölüm daha erken gelir, geçilmezse her zamanki gibi cumartesi 00.00'da.

Yorumlarda buluşalım. Keyifli okumalar!

×××

Duyduğum sesler artınca korkuyla Bedir'e baktım.

"Bedir, birileri kavga ediyor."

Gitmemiz gereken yolun tersi yönünden geliyordu. Daha çok bir erkek sesi duyuluyordu, bağırıyordu. Bir erkek kavgası olabilirdi.

Başını salladı. "Galiba."

Kolunu tutup gitmemiz gereken yöne çektim onu. "Hadi, biz gidelim."

Başını sallayıp elini sırtıma koyup ittirdi. Biz ilerlerken duyduğumuz ikinci sesle ikimiz de durakladık. Bu sefer bir kız sesiydi. "Yardım edin!" diyordu. İkinci kelimesi o kadar kısık çıkmıştı ki duyup duymadığımdan şüphe ettim.

"Bedir." dedim endişeyle. Kolundaki elimi çekti. Bırakmaması için elini sıkıca tuttum. "Sen burada bekle. Hatta caddeye çık. Ben bakıp geleceğim."

"Olmaz." diye atıldım. "Ben de geleceğim."

Başını hızla iki yana salladı. Sesi sertti. "Olmaz Feyza. Bu bir erkek kavgası da olabilir. Yanılmış olabiliriz. Sen burada dur. Bir şey duyarsan polis çağırırsın."

Elini sıktım. "Ben de geliyorum Bedir. Hadi."

Ben önden giderken ofladı. Şu an elini tutuyor olmamın çığlığını başka zaman atacaktım. Ellerimizi ayırmasına az daha yüzümü asacaktım.

Önüme geçtiğinde hemen ceketinin ucuna tutundum. Hem korkuyordum hem de yanından ayrılmak istemiyordum.

Karanlıktan dolayı belirgin olmayan iki silüetin sesleri yaklaştıkça netleşiyordu.

"Bırak beni, hayvan!" diye bağırıyordu duvara zorla yaslanan kız. Karşısındaki erkek sinirle elini duvara vurdu.

"Ayrılamazsın diyorum. Anlamıyor musun?!"

"Biz seninle hiç sevgili olmadık diyorum, psikopat! Ne ayrılması! Bırak beni!"

Erkeğin kızı ittirip sırtını duvara vurmasıyla kızın ağzından inleme koptu. İkisi de genç görünümlüydü. Bedir'in ceketini iyice sıktım. "Bedir. Bir şey yapalım."

Ceketimdeki elimi çekti. "Burada kal. Polisi ara."

Bedir oraya giderse kesinlikle kavga çıkardı ve az önce gördüğüm genç olmasına rağmen kalıplı ve uzun boylu erkeğin karşısında cılız bedeniyle şansı neredeyse hiç yoktu. Onun gitmesine izin veremezdim.

"Yalnız gidemezsin Bedir. Çocuğu görmedin mi, dağ gibi! Sana bir şey yaparsa?" Onu tutup hızlıca polisi aradım ve yerimizi tam bilemesem de karşımda gördüğüm marketle tarif ettim.

Telefonu cebime koydum. "Polisi bekleyelim. Lütfen."

Oflayarak ayaklarıyla yerde ritim tutuyordu. Gözleri kızın üstündeydi. Ben de çok tedirgindim. Kızın üstünden o hayvanı almak istiyordum ama korkuyordum. Hiç acıması yoktu çünkü çocuğun.

Kızın ağzından tekrar bir inleme çıktığında Bedir ceketindeki elimi sıkı tuttuğumu bildiği için ittirdi. Saçını çekiyordu kızın. "Bekleyemiyorum."

Bedir oraya doğru koşarken ben de arkasından koştum.

Ben daha Bedir'e ulaşamadan Bedir, kızın saçlarında olan çocuğun elini çektikten sonra şaşkınlığından yararlanıp suratına bir yumruk indirdi. O yere yığılırken kızı kolundan tutup çektim. "İyi misin? Polisi aradık, geliyorlar."

Kış Gülü (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin