Ramazan Bayramınız mübarek olsun. Bayram şekeriniz geldi!❤ Birkaç haftalık aradan sonra tam gaz devam ediyoruz! Özleyenler yıldıza basar ve yorum yapar umarım.❤
Bölüm şarkısı: Işıl Kahraman- Ne Öyleyim Ne Böyleyim
Bölüm medyası: Feyza ve Bedir temsili
×××
Bedir Devran
Kalbimi benden bağımsız kontrol edebilen bu güzel kız kollarımda ve bana sıkıca sarılmışken, huzuru kokluyorken zamanın durmasını ve hep bu anda kalabilmeyi isterdim. Bu, zamanın durmasını istediğim ikinci andı. İlki: ailemi kaybetmeden bir gün önceydi. Sonsuza kadar aynı günü yaşamaya razıydım, onları kaybetmektense. Fakat ilkinde olduğu gibi bu isteğim de gerçek olmayacaktı. Elbet gerçek dünyaya dönecektim.
Saçlarımda gezinen ellerini çektiğinde elinden şekeri alınan bir çocuk gibi mızmızlanmak istedim. Ancak o ellerini bu sefer belime sardı ve başını bana yasladı. Gülümseyerek ona daha sıkı sarıldım
Şarkının ritmiyle birlikte salınırken, şarkı değiştiğinde istemeye istemeye geri çekildik birbirimizden.
"Artık eş değişikliği!"
Ne olduğunu anlamadan kolumdan çekildim ve o kişi boynuma sarıldı. Şaşkınlığı atlatamadan Feyza'nın da Arda'nın kollarında olduğumu görmem sinirlerimi daha çok gerdi.
"Ne yapıyorsun sen?"
Meral gülerek omuz silkti. "Sıkılmış gibiydin, seni kurtarmak istedim."
"Sıkıldığımı nereden çıkardın? Keyfim yerindeydi." dedim aksi bir sesle. Araya girmeseydi yeni çalan şarkıda tekrar dans edebilirdik Feyza'yla.
Kaşlarını çatarak baktı. "Hep böyle huysuz musun?"
Cevap vermeden başımı çevirdim. Feyza'ya bakarken Arda'nın ona iyice yanaşmasıyla dişlerimi birbirine bastırıp kendime hakim olmaya çalıştım. Kütüphaneye geldiğinde de şimdi de ondan hoşlanmıyordum. Gereksiz yılışık bir tipti.
Ne için bu kadar hararetli konuştuklarını merak ediyordum.
Ellerimin üstünde hissettiğim ellerle Meral'e döndüm. Ellerimi beline koymuştu. "Hadi ama böyle dans olmaz, senin de sarılman lazım."
Kaşlarımı çatıp ellerimi çektim. "Yok dans falan."
Geri çekileceğim zaman kollarını daha da sıklaştırıp geri gitmeme izin vermedi. Derin bir nefes alıp kollarını çekmeye çalıştım. "Oturalım. Canını yakmak istemiyorum."
Gülerek omuz silkti. "İstersen yak."
"Meral!"
"Benimle gelirsen sana çok önemli şeyler söylerim."
"İlgilenmiyorum."
"Feyza ile ilgili."
Kollarının üstündeki ellerim durdu. "Ne Feyza'sı?"
Gülerek Arda ile Feyza'yı işaret etti gözleriyle. "Arda sence neden Feyza'nın peşinde dolaşıyor?"
Dişlerimi sıktım. "Puştluğuna?"
Gülerek başını omzuma yasladı. Geri çekildiğimde kollarını geri çekti ve sonunda özel alanımdan çıktı. "Gel benimle."
Kolumu tutarak arkasından çekti. Bir yanım Feyza'yı yalnız bırakmak istemezken bir yanım Arda'nın bir açığını yakalamak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Gülü (Tamamlandı)
Teen Fiction"Söyleyeceğin tek bir kelime, benim gitmemi ya da kalmamı belirleyecek." dedi ve kolyeyi avuçlarıma bıraktı. "Kaderim senin ellerinde." *** Hikayenin tüm hakları saklıdır. Kapak: @ozlm_v