-9-

168 16 8
                                    

Sellaaammm çukulatalı pastalarımm!

yeni bölümle karşınızdayım🥰

oy ve yorumları eksik etmeyin🙏❤

Fatih'in bana bir şey söylememesine sinirlensem de, belli etmemeye çalıştım. Meriç ve Özgür , Fatih'le selamlaşıp oturdular. Bende sadece ufak bir baş selamı verdim. Özgür benim yanıma, Meriçte karşıma oturdu. Özgür omzuma vurarak konuştu.

"Nabersin Gökay?" 

"İyi." dedim ağzımın içinde. 

"Bana sormadın ama bende iyiyim. Hatta bu mütüşkümel buluşma benim fikrimdi. İyi oldu uzun zamandır bir araya gelememiştik." benim suratıma bakıp konuşmaya devam etti.

"Ohoo sen bu kadar suratsız değildin. Noldu ya?" ben konuşacakken, Meriç araya girdi sert sesiyle.

"Bırak Özgür. Konuşmak istemiyorsa zorlama. Bizimle aynı ortamda bulunmak istemediği belli zaten."

"Bırakta ben konuşayım." dedim.

"Bir buçuk hafta boyunca, nasıl konuştuğunu gördük zaten."

"Neden acaba?!" diye çıkıştım, Meriç'e. O sırada Özgür araya girdi.

"Hop, hop kavga yok. Buraya konuşup , anlaşmaya geldik. Kavgaya değil." Meriç , Özgür'ü takmadan yineledi.

"Gerçekten neden acaba? Neden bir buçuk haftadır yüzümüze bakmıyorsun anasınısatayım!? Bir şey mi yaptık diye düşünüyorum , düşünüyorum yok! Bir de üstüne buraya gelip , barışmaya çalışıyoruz. Tık yok herifte!"

Derin bir nefes aldım. Şuan bir şey söyleyecek , kafada değildim. Söyleyene kadar bozuk olmamıza da gerek yoktu. 

"Öyle aynen. Hiçbir şey yapmadınız. O an kafam bozuktu kavgaya giriştim sizinle. Sonra da kafam doluydu. Konuşmak istemedim. Kusura bakmayın." 

Özgür bana yılışırken , Fatih bana kınayıcı bakışlar atıyordu. Meriç ise inanmadığını belli ediyordu.

"Bu işin altında bir iş var ama hadi bakalım dediğin gibi olsun." 

Ondan sonrası , sohbet muhabbetle geçmişti. Meriç arada bana kaçamak bakışlar atıyordu. 

"Olum var ya taş gibi kızlar vardı. Birinin numarasını bile aldım. Belki işi pişiririz." dedi Özgür göz kırparak. 

"Sende var mı birileri? Gökayy buldun mu bir haftada birileri." 

"Ha?"

"Diyorum ki yenge var mı yenge?" Özgür'ün sorusuyla , bir an Berk'i hayal ettim. Bizimkilerin ona yenge dediğini , Berk'in sinirlenip yanağının kızardığını. Bu hayale bile gülümsedim ufakça.

Tabi bu hayalim , Özgür tarafından bölünmüştü yine..

"Şşşt. Sana diyorum. Oho Mecnun olmuş bu aga." Yüzümdeki gülüşle Özgür'e döndüğümde, eliyle çenemi kavrayıp Fatihlere döndürdü.

"Bakın bu aşık bakışıdır. Bir anda bir yere dalar ve mal mal sırıtır. Şekil a Gökay kankamıss." dedi kahkaha atarken. Diğerleri de gülerken, Meriç araya girdi.

"Eee kim bu şanslı kız?" sorusuyla , gülüşüm yüzümde dondu ve yutkunarak Fatih'e baktım. O sırada Özgür'ün çalan telefonu imdadıma yetişmişti. Özgür konuştukça, kaşları çatılıyordu. Ve direkt olarak bana bakıyordu. Karşı tarafa bir şeyler söyleyerek yanımıza geldi. Hepimizi kısaca süzdükten sonra bakışları bende sabitlendi. Tereddütlü ve korkuyla bakıyordu. Fatih'te farketmiş olacak ki, göz göze geldik. Başını iki yana salladı. Sanırım küçük sırrım çoktan patlak vermişti.

bundan sonra nolcakkii?

Allah bilir.

İyi gecelerr..

00.54🌙

MELEK [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin