-26-

115 13 27
                                    

SELLLAMLARR!

BU BÖLÜMDE BAHSİ GEÇEN FAKAT TANIMADIĞIMIZ KARAKTER OLAYA DAHİL OLUYOR. SÖVMEK SERBEST. :))

BÖLÜMÜ KISA TUTTUM ÇÜNKÜ UYKUM ÇOOK VAR AMA UZUN ZAMANDIR BÖLÜM ATMAMIŞIM.

BU 26'NIN İLK PARTI GİBİ DÜŞÜNÜN PLS.

YORGUNUM DOSTLAR O YÜZDEN DİREKT BÖLÜME ALAYIM SİZİ❤

OY VE YORUM 💜



Gökay'dan..

Suratıma kapanan kapıyla , bir süre daha kalakaldım. Olay kesinlikle sandığım gibi değildi. Berk'in bu tavırlarının arkasında , bir iş vardı. Kanıttan bahsetmiş ve onu kullandığımı söylemişti.

Bir tarafım yönelimimi kabul ettiği için sevinirken, diğer taraftan içim içimi yiyordu. Adımlarım zar zor sokağı buldu. Kaldırıma çöküp , ağaçlara baktım gökyüzüne... Kafamda analiz ediyordum. Ne olmuş olabilirdi ki? O gün , sabah iyiydi. Bir tuhaflık olduğunu sezmiştim ama genel olarak iyiydik. Doktor randevusuna gittikten sonra hemen gelip bana çıkışmıştı. Tabi ya! Doktor randevusu filan yoktu. 

Kafam bunlarla doluyken , sokağın girişinde bir hareketlilik farkettim. Ardından o tanıdık ses.

"Vay, vay , vay! Sonunda ibneliğin patlak verdi ha?!"

Bana doğru ilerleyen bedeni , sokak lambası aydınlattıkça şaşkınlığım daha da artıyordu.

"Ne işin var burada?" dedim , soğuk tutmaya çalıştığım sesimle.

"Okulundan aradılar! Gittim öğrendim ki bizim ibne ifşalanmış!"

"Gitmeseydin. Sana git diyen oldu mu?"

"Çokta umrumdaydı sanki o sikik okulun! Sadece ne kadar rezil olduğunu görmek istedim. Evden de atılmışsın zaten amınakoduğumun götvereni!"

Son sözlerini duymazdan gelmeye çalıştım.

"O evin kirasını ödemek zorunda olan sensin! Keşke hiç çıkmasaydın karşıma. Öldün diye sevinmiştim."

"Hah.. zaten götünü verdiğin birinin evine yerleşmişsindir çoktan."

Halen kaldırımda oturuyordum. O ise karşımda ve ayaktaydı. Ayaklarımı , asfalta sürterek konuştum.

"Yok ben senin kadar erken davranamadım maalesef."

Hiddetlendi.

"Ne diyorsun lan sen!"

"Diyorum ki , 2 aydır eve uğramıyorsan evine sığınacak birini bulmuşsundur. Fahişelerinden birinin evinde iç güveys-" birden kendimi tutamayıp , kahkahayı bastım. O hala bana saf öfkeyle bakıyordu. Elimi yüzüme yelpaze yaptım.

"Kusura bakma , bir an kendimi tutamadım. Yani kendini bir yere iç güveysi aldırmışsındır diyecektim.

 O , da sırıttı.

"Benimkine talep var en azından. Erkekliğim yerinde yani. Senin gibi ibne değilim."

"Seninkine talip varsa benimde götüme var talip yani. Aaa ayıp ettin şimdi!"

Yakalarımdan tutup , beni kaldırdı. Hemen ardından , suratımda keskin bir acı hissettim. Bana yumruk atıyordu.

"İbneye bak sen! Senin gibi bir oğlum yok benim piç!"

"Seni de baba diye kabul eden yok zaten!" diyip ittirdim. 

İkimizde derin , derin nefesler alıyorduk. Cebindeki çakıyı çıkarıp , sırıttı.

"Senin işini bitirmek şart olmuş belli!"

Üstüme doğru geldiğinde, geri çekildim. Boşluğa savrulurken , kendini toparlayıp kolunu boğazıma sardı. Diğer elindeki bıçağı da boğazıma dayadı. 

"Nereni kessem he? O dilinden mi başlasam? Çok uzamış belli."

Kendimi , elinden kurtarmaya çalışırken birden üzerimdeki yükü gitti. Biri , onu üstümden çekti. Ancak , o bana daha da asıldığı için yere düşerken bıçağı koluma takmıştı. Derin bir acı hissederken , çığlığı basmam çok uzun sürmemişti.

"Ahhh!"

Babamın başında dikilen beden , duyduğu çığlıkla hemen gözlerini gözlerime çıkardı.

Ardından , gözü koluma kaydı. Ben henüz onun burda olmasına şaşırırken , gözümün önü kararmaya başladı. 

"Gökay!"

Ve ayaklarım kayarak , karanlığa teslim oldum.



KESTİKK.

SİZCE O GELEN KİŞİ KİM?

BÖLÜM FİKİRLERİNİZ?

BABAYA SÖVGÜLER...

GÖKAY'IN LAF SOKMA ENERJİSİNE SAYGILAR.

ÇÜNKÜ BENİM ENERJIM YOK BİTTİ.

UYUMAYA GİDİYORUM BEN BB.

UYANDIĞIMDA GÜZEL YORUMLAR GÖRMEK DİLEĞİYLE💛

KENDİNİZE İYİ BAKIN🖤

MELEK [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin