-22-

98 14 49
                                    

Selamlar çuklatlı pastalarımmm! 

Öncelikle profilimde yeni bir kurgu paylaştım <3 kısahikaye tarzında , hergün bölüm attığım. Kafama göre takıldığım , sizi yormayacak bol feelsli bir kitap. Ona da bir şans verirseniz pek sevinirim❤️

Siz beklediniz , sabredemediniz ama bende aynı durumdaydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz beklediniz , sabredemediniz ama bende aynı durumdaydım. Erken paylaşmamak için kendimi yırttım.

Ama ama ama çok uzun ve iplerin koptuğu bölüme geldikk🤭

Oy ve yorumlarınızı eksik etmen kuzum💜

Hadi bismillah🪐

Hafta sonu gelip geçmişti. Genel olarak Özgürle takılmıştık. Berkle telefonda birkaç kez konuşmuştuk.

Şimdi ise , evden Özgürle çıkmış okula gidiyorduk. Beyefendinin özel şoförüyle... Herneyse sonuçta varlıklı bir ailesi vardı birşey diyemiyordum. 

Okula vardığımızda, Özgürle arabadan havalı bir iniş yaptık. Fatih göz devirerek yanımıza geldi.

"Noldu lan dayanamadın mı hasretime?" dedim gülerek.

"Hoşt lan o benim " dedi Özgür de.

"Beyler benim için kavga etmeyin!" drdi Fatihte bize katılarak.

Itişe kakışa okula girerken, Fatih beni dürttü.

"Şş kanka. Seninki şurda gitte bir hâl hatır sor lan."

"Eyvallah kanka. Siz çıkın ben geliyorum." diyip, adımlarımı bankta oturan Berk'e yönelttim. Telefonuyla uğraşıyordu. Beni farkedince , telefonunu kapattı.

"Günaydın Berk. Naber?" rahatsızca yerinde kıpırdandı.

"Günaydın. Iyiyim sen?"

Bir sorun vardı. Sesi ve tavrı çok soğuktu. Yanına oturdum hemen. Omzuna elimi koydum. Birşeylerin mahvolmasından korkuyordum. Onu seviyordum fakat şu zamanlarda onunla ilişkiyi başka boyuta taşımak için bir girişimde bulunmamıştım. Çünkü o...

Çünkü daha onun yönelimini bile bilmiyordum. Arkadaşken yanındaydım. Beraberdik , sarılıyorduk. Herşey çok güzeldi fakat ona açılamazdım ki..

"Berk.. sen iyi misin?"

"Kötü mü görünüyorum ki?"

"Yani hayır ama ben anlarım senin gözünden herşeyini. Birşey olmuş belli."

Tebessüm etti. Ama o kadar kısa sürdü ki ..

"Ah unutmuşum. Sen benim yakın arkadaşımsın, her hâlimden anlarsın değil mi?"

MELEK [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin