Selam çukulatalı pastalarım!
Elektrikler geldiği gibi yazmaya koyuldum. Üstümden yük kalksın diye.
Aslında bu bölüm bu kadar üzücü olmayacaktı ama niye böyle oldu bilmiyorum..
Ve bölümü daha uzun tutacaktım fakat sizi bekletmek istemedim💜
Umarım beğenirsiniz❤️
Oy ve yorum atın lütfen🙏
Iyi okumalarr🥺
Telefonumda saate bakıp tekrar , gözlerimi kapıya yönelttim. Bugün cumaydı ve ben sıraya kalmamıştım. Şimdi ise diğerlerini bekliyordum çünkü onlar kaçamamıştı.
Berk'in kollarımda ağladığı günün üstùnden , iki hafta geçmişti. Ve herşey resmen boka sarmıştı. Berk o günden sonra daha az konuşuyordu benimle. O gün öyle olmasına sebep olan neydi? anlatmamıştı.
Meriç ise.. iyi değildi. Bizimle takılmıyordu. Bir kız üç erkek , yeni bir arkadaş grubu bulmuştu kendine. Nedenini ise benim çocuklarla ona göre daha fazla takılmama bağlıyordum. Benimle yüz yüze gelmemek için Fatihlerle de pek takılmıyordu okul dışında. Gerçekten bu duruma çok üzülüyordum. Fatih ve Özgür de üzülüyordu , kendilerinden kaynaklı olduğunu düşünüyorlardı.
Bu durum fazlasıyla canımı sıkıyordu. Gerçi bu ufak mevzuyu bile neden büyüttüğünü anlamış değildim. Bu süre içinde , onların evinde kalıyordum. Ve genelde ben uyuduktan sonra geliyordu. Onu kendimden bu denli uzaklaştırmama neden olan sebebi merak etmiyor değildim.
Insanların demir kapıdan çıktıklarını gördüğümde , oraya doğru ilerledim. Köşeden geçmeye çalışan Berk'i farkettim ve yanına ilerledim. Kolunu tuttuğumda irkilerek, kahvelerini gözlerime dikti.
"Beni bekle beraber gidelim. Bir işim var."
Dudaklarını ısırıp , kafasıyla onay verdi.
O kaldırıma geçtiğinde , benimde gözlerim Meriç'i arıyordu. Yanındaki üç çocuk ve bir kızla kapıya doğru ilerleyen , Meriç'e doğru adımlarımı yönelttim. Ve beni farketmesini bekledim. Çok geçmeden gözleri beni bulduğunda , elimle işaret verdim.
O da kafasını yanındaki bedenlere çevirip birşeyler dedi ve yanindaki oğlanın sırtına dostça vurdu. Benim yanıma geldi.
"Ne oldu?"
"Biraz konuşalım mı?"
Kafasını arasındakilere çevirdi. Tereddütünü görebiliyordum.
"Merak etme uzun sürmeyecek."
"Tamam." dedi ve bir köşeye geçtik.
"Neler oluyor Meriç?"
"Ne oluyormuş?" dedi rahat bir tavırla.
"Ne mi oluyor? Bizden uzaklaştığının farkında mısın Meriç?! Kafayı yiyeceğim cidden. Suratıma bile bakmıyorsun. Hadi beni geçtim. O gün orada bana bir şekilde kırıldın. Ama ya Fatih ve Özgür? Onlar ne kadar üzgün görmüyor musun?"
"Abartıyorsun Gökay."
"Ne?! Neyini abartıyorum amınakoyayım. Yüzümüze bile bakmıyorsun. Daha bir kaç hafta öncesine kadar kardeşim dediğin adamdım lan ben. Şimdi ne bu soğukluk anlamıyorum?"
"Kimseye soğuk davrandığım yok Gökay. Eğer soğuk olsaydım şuan benimle konuşuyor olmazdın Gökay. "
"Ah.. ciddi misin?! Seninle konuşabilme lütfunu verdiğin için sağol. Meriç gerçekten sinirlerimle oynuyorsun."
"Sadece biraz sosyalleşmek istedim Gökay." dedi titrek bir nefes vererek. "Biraz olsun başka yüzler görmek istedim."
"Bizimle iletişimini tamamen keserek mi? Sen böyle saçmalıyorsun ya Meriç. Ben anlarım olum. Senin derdin başka." tam o sırada Fatih ve Özgür de yanımıza yaklaştılar.
"Kardeşin değil miyiz biz? Niye derdin neyse anlatmıyorsun?"
Meriç olduğu yerde hiddetlenerek , bir tekme savurdu konteynıra.
"Değilsiniz amınakoyayım. Değilsiniz kardeşim filan. Etrafta dolanıyorsunuz kardeşim kardeşim anca. Salın beni salın bi."
Ben şokla ve kırgınlıkla , Meriç'e bakarken , arkadan gelen Fatih ve Özgür de aynı durumdaydı. Fatih , Meriç'in kolunu tutum onu geri çekti. Özgür , Fatih'in elini çekerek Meriç'e baktı. Bu sefer o omzunu dostça sıkıp konuştu.
"Eyvallah , bundan sonra seni darlamayız. Kard- Meriç." dedi zorlukla yutkunurken.
"Özgür.." Meriç ağzını açamadan, Fatih devreye girdi.
"Arkadaşların bekliyor Meriç. Gitsen iyi olur."
Meriç sessizce yanımızdan uzaklaşırken , Berk'te şaşkınlıkla bizi izliyordu. Şuan ağlamamam gerekiyordu. Fakat gözlerimin dolmasını engelleyemiyordum. Fatih böldü sessizliği.
"Gördüğünüz ve duyduğunuz gibi artık Meriç yok. Kimseyi zorla alıkoyamayız zaten değil mi?" Özgürle göz göze geldik. Fatih sesine biraz neşe katmaya çalışarak , devam etti.
"Kaldık mı üçümüz?"
Ee nolcak şimdi?
Oy ve yorumu unutmayın.
Sizce Meriç bu kadar ileri gitmekle kötü mü yaptı?
Bundan sonra ne olur?
Bir dahaki bölüme kadar sağlıcakla kalın💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK [bxb]
Teen Fiction•askıda• Artık kendimi tutamıyordum. Sesli bir şekilde ağlamaya başladım. Titrek sesimle konuştum "Sen sözlerini tutarsın değil mi Berk?" "Ne sözü?" "B-ben ağlıyorum. Yine senin yanında. Senin kapında. Söz vermiştin hani? Ne olursa olsun ağlarken y...