Selam çuklatlı pastalarımm!
Ben bölüm yazıyordum ama kardeşim beni yoldan çıkartıp PUBG'ye soktu. Anca çıkabildim.. Çok üzgünüm..
Yeni güne 10 dakika kala atıyorum bölümüde sayılır bence ya:d
Neys yorum ve oy verirsenizz😍
İyi okumalar💜
Adımlarım , Meriç'e doğru seğirirken Meriç hâlâ ifadesini koruyordu.
"Ne yapıyorsun burada Meriç?"
"Bende aynısını soracaktım."
Elimle koridorun sonundaki, sınıfı göstererek konuştum.
"Berk'e uğradığımı gördün zaten. Sen niye burdasın? İlgilenmen gereken biri yok mu?"
Kaşlarını çatarak kolumu tuttu Meriç. Elimi geri çekmeye çalıştım.
"Ne yapıyorsun Meriç?"
"Koridordakiler bakıyordu tip tip." Yangın merdivenine gelince durdu. "Burası daha iyi. Şimdi çıkar baklayı neyden bahsediyorsun? Ne ilgilenmesi?"
Kollarımı önümde birleştirip, göz devirdim.
"Bilmiyormuş gibi konuşuyorsun birde.. "
"Gökay! Bana bak sinirlenmeye başlıyorum. Ne olduğunu anlatacak mısın?"
Sesi ciddileşince bende ona ayak uydurdum. Ve sert olduğunu umduğum bir şekilde konuştum.
"Madem, kızla buluşucaktın. Bari haber verseydin aminakoyayim. Geceye kadar, seni bekledim. Senin odanda oturdum ve seni bekledim sırf sen bekle beni gelince vakit geçiririz dedin diye. Ama ben baya malmışım. Sabahta gelmedin eve. Sinirliyim sana Meriç! Çok sinirliyim!"
Beni şaşkın gözlerle izlerken, bir telaşa kapıldı.
"Ne kızı? Ne diyorsun Gökay anlamıyorum?!"
"Hey Allahım. Sabır çok sabır. Lan gece 11'e kadar bekledim , işin vardır diye aramadım. En son aradım telefona Selin çıktı. Müsait değil, Meriç. dedi."
"Bak Gökay gerçekten mevzu göründüğü gibi değil. Öğlene doğru , uyanıp hava almak istedim biraz. Biraz tek kalıp düşünmem gerekti. İkindiye doğru eve geliyordum ki Selin mesaj attı. Konuşmak istediğini söyledi. Gittim konuştum sonra, içtim biraz. Hatta baya.. Gittiğimiz yer zaten cafe-bar tarzı bir yerdi. O da başımda beklemiş bir iş gelmesin başıma diye. Telefonu da o sıra açtı heralde."
Bu kadar açıklama yapmasını beklemiyordum. Sonra , bakışları değişti.
"Sen beni kıskandın mı lan yoksa?"
Kıskanmak mı? Elbette kıskanmamıştım. Sadece.. Kırılmıştım.
"Ne saçmalıyorsun Meriç. Seni kıskanmadım ama kıskansam daha iyiydi. Çünkü sana kırıldım ve-"
"Ve kırgınlığın kolay kolay geçmez biliyorum. Ne yapmam lazım?" durdu ve gözlerime baktı. "Bana şöyle bakmaman için ne yapmam lazım?"
"Nasıl bakıyorum ki?.."
"Kırgın.. ve fazlasıyla sinirli. Ve seni böyle görmeyi sevmiyorum."
"Hmm.. derse geç kaldık n'apsak ki?"
Ne diyeceğimi bilemediğim için konu değiştiriyordum.
"Kantine inelim mi?"
"Olur." kısıkça cevap verip, peşine düştüm.
Kantin masalarından en köşedekine yerleştik. Bir süre sessizlikten sonra konuşmak için dudaklarını aralayan o oldu.
"Şu evinde kaldığın çocuk Berk.. Ona fazla değer veriyor olmalısın."
"Evet. En az sizin kadar."
"Sadece evinde kalmasına izin verdi diye mi bu kadar değerli senin için? Yanlış anlama sadece bu kadar önemliyse senin için, bizimle de tanıştırırsın diye düşündüğüm için söyledim."
"Hayır. Ondan öncesinde de konuşmuşluğumuz vardı. Sadece çok göz önünde değildik o kadar."
"Anladım.."
"Sen bırak Berk'i filanda.. Selin işine gel hele. Sevdiğin kız o muydu?"
Bakışları öfkeli bir hâl alırken, kafasını iki yana salladı hemen.
"Saçmalama Gökay. O değildi! Onunla asla ciddi birşeyler düşünmem bir daha."
"Ama o seninle düşünüyormuş ki konuşmaya çağırmış." Ağzına ket vurmuş gibi dişlerini birbirine bastırarak, konuşmamaya devam etti. Lakin ben susmadım.
"Söylesene onunla neden ayrıldın? Hayır çok aşıktın.. Niye bıraktın?"
Meriç yumruklarını sıkıyordu.
"Sus! Sus Gökay. Size anlatmıyorsam bir sebebi var herhalde! Şimdi ben.. unutmaya çalıştıkça.. üstüme üstüme geliyorsun.. Anlamıyorum gerçekten, Gerçekten!" sert konuştuğunda , ileri gittiğimi farkettim.
Elimi eline destek vermek için koydum.
"Meriç.." elini hemen geri çekmeye çalıştı. Ama bırakmayıp, daha çok tuttum. Yanında olduğumu, pişman olduğumu anlasın istiyordum.
Elimi çekmeyince , bana sertçe bakmaya çalıştı. Fakat benim dikkatimi çeken dolmuş gözleriydi.
"Gökay.." onun yenilgisiyle , kendimi kötü hissedip elimi çektim hemen. Bana bakmadan , elleriyle yüzünü kapatarak uzaklaştı kantinden. Peşinden gidemedim bile. Çok aptaldım...
Aboowww neler oldu anlayan var mı?
Meriçi de ağlattın ya Gökayım valla bişi demiyorum bne.
Gökay kırılmak konusunda haklı mı sizce?
Kurgunun akışı 6-7 bölüm sonra , hızlanacak! Zaman atlaması filan değil sadece olaylar gelişecek..
Tam detaylarıyla , bütün kurguyu planladım. Kemerlerinizi bağlayın !Entrikalı ekşınlı bölümler bizi bekler🙃
Bi dahaki bölüme kadar sağlıcakla kalın💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK [bxb]
Teen Fiction•askıda• Artık kendimi tutamıyordum. Sesli bir şekilde ağlamaya başladım. Titrek sesimle konuştum "Sen sözlerini tutarsın değil mi Berk?" "Ne sözü?" "B-ben ağlıyorum. Yine senin yanında. Senin kapında. Söz vermiştin hani? Ne olursa olsun ağlarken y...