Selamlarr! Çukulatalı pastalarım💜
Bu bölümü , elime ders çalışmak için yaptığım kahve ve snowmanli çoraplarımla yazdım. Medyadaki gibi. Tamamen ben çektim sjskkskf.
Nays bir bölüm oldu bnece.
Bölüme kapılıp oy ve yorumu eksik etmeyinn❤️
Iyi okumalarr🤍
Berk ile sessizce birbirimizin adımlarını takip ediyorduk. O olaydan sonra , dağılmıştık. Berk ise olanlara şahit olduğu için olanı biteni biliyordu.
Nasıl oldu anlamamıştım. Kardeşim filan değilsiniz demişti. Bu çok ağır bir sözdü. Kırgınlığı iliklerime kadar hissediyordum.
Şuan nereye gittiğimiz hakkında herhangi bir fikrimde yoktu açıkçası. Berk'in adımları durduğunda , geldiğimiz yere bakındım. Dudaklarımda minik bir tebessüm oluşurken , kendimi bir salıncağa attım. Kafamı salıncağın demirine yaslarken , yan tarafıma yerleşen Berk'i süzüyordum. Benim yaptığım gibi başını demire yasladı. Benim ona baktığımı farkedince konuştu.
"Kötü görünüyordun. İstediğin kadar soğuğa oyna. Kırgınlığın belli ediyor kendini. Geçen bu parka geldiğimizde demiştin. Bu parka genelde moralim bozukken geliyordum diye. Adet bozulsun istemedim. Hem de ikimizin ortak bir yeri gibi oldu burası. Sevdim.."
Ben bunu ona laf arasında söylemiştim ve o unutmamıştı...
"Teşekkür ederim Berk. Beni düşündüğün için.. ve evet burayı bende sevdim. Şimdi daha bi' sevdim hatta. "
"Bende.. seninle bir şeyler paylaşmayı sevdim."
Ne diyordu bu çocuk? Ne istiyordu? Kalpten gitmemi filan mı?!
"Bakma öyle bana. Bunu söylememin yeri değil ama.. Bilmiyorum bugün Meriçle tartıştığınızda farkettim. Seni istemediğini söylediğinde.. üzgünüm hatırlatmak istemedim ama. Of batırdım." diyerek eliyle alnına vurdu.
Elini anlından çektim.
"Hey! Hey! Hiçbir şeyi batırmadın. Ayrıca , sorun yok zaten yeni oldu. Aklımda neler olduğu.. tekrar hatırlatma gibi bir kusurun yok. Şimdi lütfen ne demek istediğini açıklar mısın?"
Derin bir nefes aldı.
"Yani sen mükemmel bir insansın."
Kalp krizine son 5
"Meriç'in yerinde olsaydım seni kaybetmemek için elimden geleni yapardım. Yada diğer arkadaşlarının.."
Son 4
"Seninle yaklaşık birkaç haftadır tanışıyoruz ama... Sanki uzun zamandır tanışıyormuşuz gibi. Seninle beraber zaman geçirmeyi çok seviyorum."
Son 3
"Sana çok değer veriyorum ve üzülmeni istemiyorum."
Son 2
"İstersen omzumda ağlayabilirsin. "
Son 1
"Ama lütfen şimdi o dolu gözlerini sil."
Bu. Çocuk. Neler. Diyordu? Böyle!
Kafamı iki yana sallayıp , ellerimi başımın yanına koydum.
"B-bu bir itiraf mıydı?"
"Belki..."
Gülümsedim genişçe. Onun yanına kaydım biraz. Yüzlerimiz.. fazla yakındı. Bana şaşkınca bakarken , balık gibi duran dudaklarını öpmemek için kendimi zor tutuyordum. Zorla yutkunup , omzuna bir bakış attım.
"Şuan ağlamak istemiyorum fakat yine de omzuna yaslanabilir miyim?"
Birşey demeden , omzunda bana yer açtı.
Omzuna yaslandığım gibi bir huzur kapladı bedenimi.. Sonrası mı?İçim geçmiş.. uyumuşum.
"Gökay.. Gökay uyanır mısın? Saat geç oldu."
Gözlerimi güçlükle aralarken , nerede olduğumu anlamaya çalışıyordum.
"Uyandın sonunda." dedi Berk. Zafer kazanmış bir edayla.
"Noldu ki ya?"
"Omzuma kafayı koyduğun gibi uyumuşsun. Hayır bu kadar uykusuz olduğunu bilseydim, ilk önce omzumu uyumak için teklife açardım." dedi gülerek.
"Çok ağrıttım mı omzunu?"
"Yok saçmalama ya."
Beraber ayağa kalktık. Eve gitmem gerekiyordu. Meriç'in evine¿
Bu kadar konuşmadan sonra mı? Asla. Tereddütle Berk'e baktım. Ona sorsa mıydı?"Berk!"
"Gökay!" İkimiz de aynı anda konuştuğumuzda aramızda gergin bir bakışma geçti.
"Söyle Berk."
"Şey eee.. bugün bizde kalır mısın diyecektim. Hem benim çok yakın bir arkadaşım gelecek bu akşam. Sizi tanıştırmayı çok isterim. "
"Tamam. Gelirim."
"Kalırsın da dimi?"
Gülümseyerek kafamı salladım.
"Kalırım da.. kim bu arkadaşın Berk? Okuldan mı?"
"Yok. Başka bir okuldan o. Şu aralar pek görüşemiyorduk."
"Anladım."
Beraber konuşarak Berk'in evini önüne kadar gelmiştik. Berk'in sesini duydum.
"Asaaaffff!" hemen bakışlarını yerden kaldırarak , Berk'in kollarına koştuğu çocuğa baktı.
Bir şaşkınlık dalgası, bedenimi ele geçirirken onunla göz göze geldik.
Bir zamanlar , saçının teline dünyaları yakabileceği adama baktı. Gerçekliğini anlamak için tekrar ve tekrar....
Ulan herşey çok softtu. Sona yine koydum bombayı iyi mi ßpwkdjx.
Berk'in Gökay'ı anlatması çok kalp <3
Ben her seferinde sizi bekletmemek için erkenden bölüm yazmaya bir düzen oluşturmaya çalışıyorum. Ama illa son gün , gecenin bi yarılarında yazıyorum bölümü. Canına yandığımın ilhamı bile götüm tutuşunca geliyor sksjjdkx. O yüzden kusura bakmayın lütfenn..
Mâlum olaylara 4-5 bölüm kaldıığ...
Bir de bölümde bir spoi verdim. Kurgunun çok sonralarında , ortaya çıkacak bir olay için. O zamana kadar burda olursanız kesin hatırlatırım bu bölümü size💙
Neyse çok konuştum.
Kaçıyorum bne..
Bir dahaki bölüme kadar sağlıcakla kalın✨p
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK [bxb]
Teen Fiction•askıda• Artık kendimi tutamıyordum. Sesli bir şekilde ağlamaya başladım. Titrek sesimle konuştum "Sen sözlerini tutarsın değil mi Berk?" "Ne sözü?" "B-ben ağlıyorum. Yine senin yanında. Senin kapında. Söz vermiştin hani? Ne olursa olsun ağlarken y...