Selam canolarr❤️
Aslında bugün baya hastaydım. Ve bölüm atamayacaktım. Fakat , sizi bekletmek istemedim.
Umarım iyi bir iş çıkarabilmişimdir.
Sonunda kavuştunuz.📌
Oy ve yorum❤️
İyi okumalar💙
Gökay'dan..
Başımı ellerimin arasına almış , halıyla bakışıyordum. Berk'in bana , nefretini kusmasının üzerinden bir hafta kadar geçmişti.
Fatihlerdeydim. Özgür de gelecekti fakat önemli bir işi çıktığını söylemişti. Oturduğum yatakta , düz pozisyona gelip sırtımı duvara yasladım. Kalbimdeki sızı geçecek gibi değildi.
Gözlerim hafiften kapanıyordu. Saatlerdir yıpranmıştım normaldi. Lakin , uyumamak için direniyordum. Berk'in bir daha asla karşıma çıkma dediği sahnenin , gerçekliği beynimde dönüp duruyordu.
O kadar güzel vakit geçirmiştik. Hiç mi hatrım yoktu? Üstelik sadece bisex olduğumu öğrenmişti. Onu sevdiğimi bile bilmiyordu.
Neydi bu nefretinin sebebi?
Anlayamıyordum.
Artık düşünmekten , kafayı yiyecek duruma gelmiştim. Kapının gıcırtısıyla , Fatih'in geldiğini anlamıştım. Titreyen kirpiklerimin üstünden ona bir bakış atmıştım. Bana bakıp , sıkıntıyla ellerini ovuşturdu. Yanıma oturdu. Eliyle omzumu yavaşça sıktı.
"Gökay, yapma böyle kardeşim. Nasıl teselli vereceğimi de bilmiyorum ki anasınısatayım. Bakma işte şöyle."
"Olmuyor Fatih. O kırgın bakışları gözümün önünden gitmiyor! "
"Gökay... Bak bence o da pişmandır. Belki söylemedin diye sinirlenmiştir. Berk öyle biri değil biliyorsun."
"Bu yüzden işte kendime öfkem. O güzel kalpli çocuğu bile ne kadar incitmişim ki, karşıma geçip bunları söyledi!"
Sinirlerime hakim olamazken , beni kollarına çekti Fatih.
"Şşş.. geçicek kardeşim geçicek."
Onun sesi kulağıma ninni gibi gelirken, kendimi uykunun kollarına bıraktım.
****************
Bir kaç tıkırtı duyarken , gözlerimi araladım. Balkondan konuşma sesleri geliyordu. Üzerimdeki pikeyi atıp, adımlarımı balkona yönelttim.
Kapıyı açtığımda gördüğüm simayla şaşkınlığımı saklayamadım. Meriç buradaydı. Beni farkeden Özgür diğerlerini dürttü. Ve aramızda garip bir bakışma oldu. Fatih lafa girdi.
"Günaydın kardeşim. Az uyudun ama.."
"Günaydın da sen.." Meriç'e yönelik konuştuğumda , derin bir nefes aldı.
"Bazı şeyleri açıklığa kavuşturduk Gökay. "
"Sanırım aydınlanamayan bir benim." dedim alayla.
Bakışları değişirken, Özgür konuştu.
"Kardeşim biz hallettik. Ama şuan bilmesen daha iyi. Zaten yıpranmışsın bir de bunlarla uğraşma. Meriç'inde mantıklı sebepleri olduğunu bil sadece."
Harika! Şimdi de benden birşeyler saklıyorlardı. Yine de üstelemek istemedim
"İyi madem. Hoşgeldin Meriç."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK [bxb]
Teen Fiction•askıda• Artık kendimi tutamıyordum. Sesli bir şekilde ağlamaya başladım. Titrek sesimle konuştum "Sen sözlerini tutarsın değil mi Berk?" "Ne sözü?" "B-ben ağlıyorum. Yine senin yanında. Senin kapında. Söz vermiştin hani? Ne olursa olsun ağlarken y...