Kısa.. geçis bölümü gibi birseydi.
Oy ve yorumlari unutmayiniz.
İyi okumalar❤️
Uyandığımda , güneşin hafiften batmaya başladığını farketmiştim. Serumun da etkisiyle epey uyumuş olmalıydım.
"Günaydın uykucu!"
Sesle irkilip , refaakatçi koltuğundaki Meriç'i farkettim. Gülümsedim.
"Sana da günaydın. Diğerleri nerede?"
"Fatih ve Özgür korkularından giremediler. Bugün olanları duydum. Fatih çocuğu biraz fazla benzetmiş olabilirim. Belki bana kızgındır. Sen gir. dedi. Özgür de onunla." derin bir nefes alarak gözlerime baktı.
"Ama eğer Berk'i soruyorsan.. o , da onlarla beraber. Seni epey bekleyecek gibi duruyor. Sanırım , seni yanlış anlamış. Şimdi hatasının farkında , kurbanlık koyun gibi bekliyor."
Meriç'in Berk'ten bahsetmesiyle kendimi kötü hissettim. Sadece ufak bir baş hareketi yapıp , önüme döndüm. Odada bir süre sessizlik olduktan sonra , konu açmak için konuştum.
"Hastaneden ne zaman çıkabilirmişim?"
"Akşama doğru çıkarmışsın. Ama iyi bakılman ve pansumana gelinmesi gerekiyormuş."
"Anladım."
Kararsızca yerimde kıpırdandıktan , sonra dudaklarımı ıslattım.
"Meriç.."
"Söyle Gökay."
"Ben.. ne yapacağımı bilmiyorum. Cidden.. sana nasıl iyi gelirim bilmiyorum? Berk'i nasıl affederim? Affetsem de senin gözüne baka baka-..
Her neyse işte , bilmiyorum olum bilmiyorum!"Benim aksime Meriç , gayet sakin bir şekilde konuştu.
"Sakin ol Gökay.. Benim için endişlenemene gerek yok. Ben bu tür şeyleri kabul edeli çok oluyor. Sen mutlu ol yeter. Diğer mevzu içinse.. belki de bu kadar düşünmemelisin. Zamana bırakmalısın belki de.."
Bende ardından mırıldandım.
"Belki de.."
Meriç , yerinde doğrularak elime uzandı.
"Gerçekten beni düşünme. Ben vazgeçmeyi deneyeceğim cidden. Sen de bu sırada kendi hayatına bak. Biz her şeyden önce hâlâ en iyi dostuz. Bunu unutma."
Hafifçe tebessüm ettim.
"Unutmam."
O sırada açılan kapıyla , kalakalmıştık.
"Üzgünüm.. ben.. müsait olduğunu düşünmüştüm. Neyse! Sonra görüşürüz!"
diyip , kapıyı hızla geri kapatmıştı Berk.Meriç ellerimizi ayırarak , suçlu bir ifadeyle benden uzaklaştı.
"Özür dilerim Gökay ben-"
"Sorun değil Meriç."
Birleşmiş ellerimizle birbirimize , en yakın mesafeden bakan yüzlerimiz tam yanlış anlaşılmalıktı! Bu.. bir sorundu.
Acepa Berk bi de bu yuzden Gokaydan iyice uzaklasacak mi?
Bu arada Berk'in tahminleri d0ru cikti fjsksmjfkdkwj.
Meric bebeim sonunda kendi yoluna bakicaakkk! Ona da birini bulucam siz merak etmeyin.
goodbye bebiklerim❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK [bxb]
Teen Fiction•askıda• Artık kendimi tutamıyordum. Sesli bir şekilde ağlamaya başladım. Titrek sesimle konuştum "Sen sözlerini tutarsın değil mi Berk?" "Ne sözü?" "B-ben ağlıyorum. Yine senin yanında. Senin kapında. Söz vermiştin hani? Ne olursa olsun ağlarken y...