-23-

93 12 57
                                    

Sellaammmlarrr❤️

Valla öylesine yazayım diye girdim bölüm bitti..

Dediğim gibi nasıl toparlayacağımı bilmediğim için bu bölüm Meriç'in ağzından🤞

Meriç'inissi saldım gitti.

Bu bölümde birçok şey açıklığa kavuşacak gibi💜

Oy ve yorumları eksiq etmeyin🤍

iyi okumalar🥰

Meriç'ten...

Hayat herşey için çok kısaydı. Yaşadıklarımız için, yaşamak istediklerimiz için.. Her zaman kendimi , bu zamanı asla boşa harcamayacağımla telkin ediyordum. Duygularımı saklamak , birşeylerin olması için çekinge duymak bana göre değildi.

Kısacası hayatı yaşayanlardandım.

Fakat herkesin ezberini bozan biri çıkmıştır karşısına. Benim de çıkmıştı. Aslında başından beri yanı başımda olan , daha yeni farkettiğim birisi...

Ilk defa bu kadar çekingendim. Ilk defa , kimseye haykırasım yoktu. Hatta mümkünse , onu ve aşkımı bir kavanozda saklamak isterdim. Kalbimin derinliklerinde..

Elimdeki sigara biterken , sesli bir iç çektim. Neydi beni bu hâle getiren?

Kendime bile yediremediğim durumu , Gökay'ın çoktan kabullenmiş olması mı?

Yönelimi bisex ise neden ben değilde , herhangi birini seçmesi mi?

Ah, tabiki seveceği kişiyi kendi seçemezdi. Benim sorunum , kalbinin seçimiyleydi.

Yoksa beni homofobik sanıp , benden uzaklaşması mıydı?

Onu uzaklaştıran sendin aptal!

Içimdeki sese hak verdim. Bizi bu hâle ben getirmiştim. Ama kendimce haklı sebeplerim vardı.

Gökay'a olan hislerimi farkedeli beş aya yakın oluyordu. Bu farkındalıkta benim için fazla yıkıcı olmuştu.

Çok aşık olduğumu ,deli gibi sevdiğimi sandığım kız Selin.. Çıkma teklifimi kabul edince çok mutlu olmuştum. Lakin o kısa süre sonra , beni yıkarak çok garip bir itirafla karşıma gelmişti.

Beş ay önce..

Her zamanki kafede oturmuş , Selin'i bekliyordum. Çıkmaya başlayalı, üç hafta oluyordu yine de iyiydik. Biraz çekingen davransa da bunu ilişkimizin tazeliğine bağlıyordum.

Kapıdan giren Selin'i görünce , yanağından öpüp sandalyesini çektim. Mavi bluzu ve giydiği pileli eteğiyle çok şıktı. Karşısına oturdum hemen.

"Bugün yine çok güzelsin."  Hafif gülümseyerek , eliyle saçını geriye attı.

"Teşekkür ederim Meriç. Şey ben.. seni çağırdım ama nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. "

Kaşlarım istemsizce çatılmış , içimi bir huzursuzluk kaplamıştı.

"Bir sorun mu var Selin?" Gülümsemeye çalışarak elini , elimin üzerine koydu.

"Bak sen gerçekten çok iyi bir insansın ve ben-" hiddetle sözünü kestim. Bu resmen ayrılık konuşmasıydı!

"Ne demek istiyorsun Selin? Bu bir ayrılık konuşması mı?!"

MELEK [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin