-21-

111 15 41
                                    

Selam çuklatlı pastalarım!

Bu bölüm pek içime sinmese de geçiş bölümü tadında oldu biraz.

Bölüm sıkarsa kusura bakmayın❤️

Oy ve yorumu unutmayın❤️

Iyi okumalar💜

Kendimi binadan dışarı attığımda , derin bir nefes aldım. Asafla yüzleştiğim, o ev bana boğucu gelmişti. Öte yandan , o evdeki Berkle anılarımız kirlenmiş gibi hissetmiştim.

Cebimdeki telefonun, titreşmesini hissettim. Şuan gerçekten gücüm çekilmiş gibiydi. Ağır hareketlerle , telefonu elime aldım. Ve şaşkınlıkla , ekrana bakakaldım.

Meriç'ten 58 mesaj ve 5 arama...

Hemen son mesajlara baktım.

Meriç: Nerdesin cidden kafayı yiyeceğim!

Meriç: Eve de gelmemişsin hay sikeyim. Bak şu mesajlara!

Meriç: Fatihlerde açmıyor telefonları..

Meriç: Çok mu kırdım sizi?

Meriç: Telefonları aç Gökay , lütfen..

Mesajlar bu ve benzeriydi. Asafla tartışırken , farketmemiştim . Bu kadar laftan sözden sonra , tabiki onun evine gitmeyecektim. Berk'in teklifi de tuzu biberi olmuştu. Ayrıca anladığım kadarıyla , Fatihleri de aramıştı ve ulaşamamıştı. Bu konuda içime çoktan , şüphe tohumları düşmüştü.

Hemen bir taksi bulup, Özgür'ün evini tarif ettim. Yollar akıp giderken, sadece düşünüyordum. Düşünmekten, kafam patlayacak dereceye geldiğinde kafamı camdan çektim. Özgür'ün evine geldiğimizde , adama beklemesini söyleyip kapıyı çaldım. Kapıyı uykulu gözlerle Özgür açtı. Beni görünce suratındaki afallamış ifade gözle görülür cinstendi.

"Gökay? Ne yapıyorsun burada?"

"içeri geçeyim mi Özgür?"

"Ha pardon. Geç tabi."

"Özgür bi de kapıda taksi bekliyor ona da bi el atsana kardeşim."

Her zaman bu kadar rahat olmazdım. Para konusunda elimden geldiğince onlardan bile istemezdim. O yüzden şaşırmıştı.

"Tamam. Sen geç ben hallediyorum."

Kafamı sallayarak içeri girdim. Fatih de koltukta oturuyordu. Beni görünce o da şaşırmıştı.

"Gökay kardeşim hayırdır?"

"Sorma Fatih.. Yine herşeyi elime yüzüme bulaştırdım."

O sırada , Özgür de salona gelmişti.

"Halletim taksiyi kardeşim. Hadi dökül şimdi. Ne oldu Gökay?"

"Ya bakın.. Benim biseksüel olduğumu biliyorsunuz zaten. Geçen senenin son dönemi, yaz tatiline girerken ben bir bok yedim. Ve aşık oldum. Yada oldum sandım bilmiyorum."

"Kime aşık olsun kardeşim?" dedi Özgür.

"Bir erkeğe Asaf Tümen'e.. O kadar aşıktım ki.. Onun için hapse bile girerdim. Belki de aşkın en kötü hâliydi. O ne dediyse , sorgulamadan yapmak. Onun için öl dese ölebilmek.

Farkında değildim bu kadar kapıldığımın. 25 gün boyunca , her  bar çıkışı takip ediyordum.

Bir gün farketti onu takip ettiğimi , çekti beni köşeye. Sen kimsin? dedi normal olarak. Gece olduğu için göremedi yüzümü. Beni çekiştire çekiştire , ara sokağa soktu. Yumruğu suratıma geçiricekken , sokak lambasının ışığıyla gördü yüzümü. Yutkundu hemen, çekti kendini. Tekrar sordu kimsin diye. Kilitlenmiş gibiydim. Sadece seviyorum dedim. Çok seviyorum."

MELEK [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin