8- מה קרה פה

2.4K 57 1
                                    

נ.מ מלודי:
חזרתי לחדר , בחיים שלי לא הרגשתי ככה מושפלת, אני צרגישה את הלב שלי מתנפץ ל20 אלף חתיכות, מה חשבתי לעצמי שאני באמת מסוגלת לגרום למישהו כמו סטיב להרגיש משהו פ, באמת פתטית.
שמעתי שהוא עושה מסיבה היום אז אם כבר הוא טוען שהוא היה איתי רק כי אני נראית טוב, החלטתי שאני אראה לו מה הוא מפסיד, וגם הגעתי למסקנה שאני צריכה להשיג לי פה חברה או שתיים והמסיבה יכולה להיות הזדמנות טובה.
נכנסתי להתקלח במים רותחים נתתי לעצמי להרגע מכל הטירוף הזה שעובר עליי בימים האחרונים.
יצאתי מהמקלחת ומרחתי על עצמי קרם גוף, לבשתי מכנס בצבע שמנת שמתרחב למטה ברגל, חולצת קרופ ספגטי לבנה מעיל עור שחור ונעלי אייר פורס לבנות, לקחתי תיק קטן, שמתי עגילי חישוק ואספתי את שיערי לקוקו גבוה. שמתי מסקרה, סומק ושפתון מבריק.
עכשיו בטח אתם שואלים את עצמכם אבל צה״ל ממתי עושים מסיבות בצבא ועוד על אזרחי אז תנו לי לגלות לכם שאנחנו לא בסיס רגיל, אנחנו בקפריסין ויש המון הטבות.
לקחתי את הארנק שלי ומטען שמתי בתוך התיק ויצאתי לכיוון המועדונית שלנו בבסיס.
נכנסתי וראיתי את סטיב יושב על הבר ומעליו שלי הזונה הזאת, הדמעות עלו לי בעיניים, הוא קלט שאני מסתכלת עליו והחזיר לי מבט עמוק אל תוך עיניי, מבט רע, הוא רוצה לפגוע בי, הוא מחפש את זה. במקום לתת לו את מה שהוא רוצה, הלכתי לבר ממש לידו לכיוון הברמן.
״תביא לי שאט וודקה״ אמרתי לברמן והוא חייך, ראיתי שהוא מזג שני שאטים, הגיש אחד לי ומסתבר שהשני לו.
״חיילת יפה כמוך לא צריכה לשתות לבד״ הוא אמר בחיוך קרץ ולקח את השאט שלו, הוא לגם אותו בשנייה והניח את הכוסית הקטנה על השולחן. תפסתי את הכוס שלי והכנסתי את כל תכולתה ישר לגרוני והנחתי גם את הכוס על השולחן בהפגנתיות. ״מי אמר שאני שותה לבד״ אמרתי בחיוך פלרטטני ״תביא לי עוד שני שאטים״ הוספתי בחיוך והוא גיכח בחזרה. לא הסתכלתי אפילו לכיוון של סטיב ואני נשבעת שיכולתי להרגיש את המבט שלו חורך לי את הגוף בעצבים, סובבתי את ראשי לצד לראות אם אני צודקת ואכן אני צודקת הוא לא הזיז ממני את המבט אפילו בקצת ״השאטים שלך״ שמעתי לפתע במעומעם מפי הברמן כאילו ניסה להעיר אותי מהבהייה שלי, לקחתי כל כוס ביד אחת והודיתי לברמן. לקחתי את השאטים והתיישבתי ליד בן בידיעה שסטיב עדיין מסתכל ובוחן, הורדנו את השאטים ביחד ובן הלך להביא עוד.
״קחי״ בן אמר והושיט לי עוד שני שאטים, עשינו לחיים והורדנו את שניהם.
״אני הולך להשתין חכי לי פה?״ בן שאל ואני חייכתי בהסכמה.
״את בכוונה מחפשת שאני אתעצבן?״ שמעתי את קולו הגברי והמחוספס ורק מלשמוע אותו עברה לי צמרמורת בגוף, ״סטיב תשחרר אותי״ אמרתי לו בעצבנות. לפני ששמתי לב מה קורה זרועו משכה אותי בחוזקה, הוא לקח אותי לכיוון היציאה מהמועדונית, יצאנו משם והוא הדביק אותי לקיר ולא נתן לי אפשרות לברוח לשום מקום, ״אתה שתוי״ אמרתי כשריח האלכוהול בשילוב הבושם נדף ממנו, ״סתמי״ הוא אמר בקול חלש אך ביחד עם זאת דומיננטי כל כך. ״מה אתה רוצה ממני סטיב״ שאלתי חסרת כוחות אליו, הוא מתיש אותי.
״אמרתי לך להפרד ממנו״ הוא הסתכל לי בתוך העיניים חודר עמוק עמוק בגוף שלי, הסטתי ישר את המבט לא יכולתי להסתכל עליו, הרגשתי את העיניים שלו חודרות אליי יותר מדי. הוא אחז בסנטרי והרים את פניי כך שלא אוכל להזיז את מבטי ממנו אפילו במילימטר.
״מה גורם לך לחשוב שיש לך את הזכות להגיד לי לעשות משהו״ אמרתי בעצבנות, מה נראה לו החצוף הזה, אני אעשה מה שאני רוצה.
״את חושבת שאני צוחק?״ הוא שאל בטון עצבני.
״משהו בשאלה שלי הזכיר לך הומור?״ החזרתי בסרקסטיות, ״כוסאמאמק איתך מלודי, אני פאקינג רציני, עוד פעם אחת הבן זונה הזה שם עלייך אצבע אני מזיין אותו מכות, הבנת?״ הוא אמר וזה היה נשמע כאילו הוא עוד שנייה מעלה באש את כל המועדונית, הסתכלתי עליו וכל מה שהרגשתי זה פחד, הוא באמת מפחיד אותי אבל בו זמנית אני מרגישה הכי בטוחה איתו בעולם, כאילו שום דבר לא יכול לקרות לי כשאני איתו.
״תעני לי״ הוא אמר בקול חלש ומאיים.
״סטיב תפסיק״ ביקשתי ממנו רק רוצה שלא יהיה ככה עצבני ,״ להפסיק?, תני לי סיבה אחת" הוא אמר בגיכוח.
״אתה מפחיד אותי״ אמרתי לו בכנות וישר מבטו השתנה ״אני בחיים לא אפגע בך״ הוא אמר ברוך ״כבר פגעת אידיוט״ אמרתי וניסיתי להשתחרר ממנו.
״מלודי״ הוא אמר כאילו ביקש ממני להפסיק לנסות לברוח ממנו.
״סטיב תשחרר אותה״ שמעתי לפתע קול נשי אומר.
״עופי מפה נאיה״ הוא אמר מסתכל עליה ולאחר מכן מחזיר את מבטו ישר אליי.
״נו אידיוט תזוז ממנה כבר״ היא אמרה בגיכוח ותלשה אותו ממני ״כנס כנס לבפנים״ היא אמרה וצחקה והוא רק הסתכל עליה חייך וחזר לבפנים.
״אני נאיה״ היא אמרה והסתכלה עליי.
״מלודי״ אמרתי וחייכתי, ״אז את הפרמדיקית המדוברת" היא אמרה ואני חייכתי ״לא ידעתי שאני מדוברת״ אמרתי בצחוק ״סטיב לא הפסיק לדבר עלייך, אני מרגישה שאני יודעת כבר מי את מבלי לדעת מי את בכלל״ היא אמרה ואני רק הסמקתי מעצם הידיעה שסטיב מדבר עליי כל כך הרבה
״אני איתך במרפאה אני חובשת פשוט יצאתי לקורס אחראית מרפאה אז לא יצא לנו להפגש״ היא הסבירה למה עד עכשיו לא פגשתי אף בת בבסיס רווי גברים הזה חוץ מהשרמוטות של סטיב.
״אה וואלה מגניב״ אמרתי.
״מה מאיפה את בארץ״ היא שאלה ״תל אביב״ השבתי והיא הנהנה ״את?״ שאלתי בחזרה. ״קרוב אלייך, הרצליה פיתוח״ היא השיבה ואני צחקתי.
״בואי בואי נחזור לבפנים, נכיר לך קצת את החברה״ היא אמרה ואני הלכתי אחריה.
נכנסנו לבפנים והלכנו לכיוון המקומות ישיבה, סטיב וגיא היו שם עם עוד כמה.
״כולם תכירו זאת מלודי, מלודי תכירי זה כולם״ נאיה אמרה ואני חייכתי.
״טוב סטיב וגיא את כבר מכירה, שלי היא המדאגית, רון, לירן, טאי, עידן, שיר, וים. ״מה המצב מלודי״ טאי שאל אותי בנחמדות ״אני מעולה תודה״ השבתי ״זוזו זוזו תעשו לה מקום יחבורה של דפרים״ טאי אמר וסימן לי לשבת לידו.
״אז מה את עושה אצלנו״ טאי שאל , ״אני פרמדיקית השבתי.
״מצטיינת הנשיא״ ישר סטיב זרק בסרקזם ואני דפקתי לו מבט רצחני.
טאי שם עליי את ידו וראיתי את המבטים של סטיב לעבר טאי.
״אני הולכת להביא שאטים״ אמרתי וקמתי ישר לכיוון הבר.
״שוב את״ הברמן שמסתבר ששמו אופק שאל בחיוך ואני גיכחתי.
״תעשה לי מגש של שאטים״ אמרתי והוא ישר עשה בדבריי. ״לאן נעלמת תגידי״ שמעתי מאחוריי קול וזה היה בן הסתובבתי והסתכלתי עליו הוא היה כולו שתוי, מזיע וריח נוראי של אלכוהול נדף ממנו.
״בן אני מצטערת שנעלמתי ככה היו כמה התרחשויות״ אמרתי והוא הסתכל עליי וגיכח לאט לאט הוא התקרב אליי ואני התחלתי להלחץ, אומנם אני ובן נשארנו ידידים אבל מאז הקשר שלי ושל סטיב לא חזרתי אליו, ״איזה שווה את אלוהים״ הוא אמר כשהוא כבר היה ממש קרוב אליי, הוא תפס בידי בחוזקה והוביל אותי לכיוון השירותים ניסיתי להתנגד אך לא הצלחתי ואת האמת שכבר התחלתי לפחד
״בן תעזוב אותי״ אמרתי והוא רק הסתכל עליי וחיזק את אחיזתו בזרועי.
״בן תפסיק אתה מכאיב לי״ אמרתי והוא הכניס אותנו לשירותים פה כבר ממש נלחצתי.

מאוהבת בלוחם Where stories live. Discover now