44

1.1K 29 5
                                    

נ.מ סטיב:
אני ומלודי חזרנו לקפריסין והלכנו לקניון לפני שחזרנו לבסיס היא החליטה שבא לה לקנות בגדים שמן הסתם היא לא תלבש כי היא בבסיס.
״מאמי בוא נשב לאכול״ היא אמרה, ״טוב שנזכרת״ אמרתי בעצבים מדומים והיא צחקה, ישבנו במסעדת בשר, הזמנו מגש בשרים, היא הזמינה לימונענע ואני הזמנתי בירה.
״אמאלה אתה לא מבין מה נאיה סיפרה לי״ היא אמרה בהתלהבות ואני צחקתי, היא כל כך חמודה שכל הרכילויות האלה מעניינים אותה וזה הורג אותנ מצחוק, ״מה היא סיפרה לך״ שאלתי אותה מתעניין, ״שרון המשקית תש וטאי ביחדד״ היא אמרה ומחאה כפיים בהתלהבות. ״את האמת שסוף סוף, הם מלא זמן רצו אחד את השניה״ אמרתי והמשכנו לאכול.
״אני אוהבת שאני יכולה לדבר איתך על הדברים האלה״ היא אמרה סוג של מתוודה, ״את יכולה לדבר איתי על הכל בייבי״ אמרתי לקחתי את פרק כף ידה ונישקתי אותו, והיא חייכה בחמידות.
קמנו מהמסעדה לאחר ששילמתי והשארתי טיפ, מלודי כל הזמן כועסת עליי שאני לא נותן לה לשלם על החלק שלה, אבל בתכלס אני לא נותן לה לשלם על כלום, אני אוהב לפנק אותה ואני אעשה הכל כדי שהיא תהיה מאושרת.
יצאנו מהקניון ונסענו חזרה לבסיס, נכנסתי עם האוטו לכיוון המגורי בנות כדי שנשים את הדברים של מלודי ואחרי זה נהיה אצלי.
הוצאתי את המזוודות שלה ואת כל השיט שהיא קנתה, למרות שהיא קנתה מלא הלבשה תחתונה שהיא הראתה לי ורציתי לזיין אותה בתא הלבשה מרוב שהיא הייתה שווה, והלכנו לכיוון החדר שלה, ראינו את בר יושבת בפינת עישון עם חברה שלה, מלודי גלגלה לה עיניים ולי היא שלחה נשיקה באוויר, אני יודע שהיא מעצבנת את מלודי ואני לא רוצה שמלודי תרגיש שאני לא מצדד בה הורדתי את הדברים שלה לרצפה תפסתי אותה ונישקתי אותה, ״סטיב״ היא קראה בשמי מנסה שאפסיק, היא לא רצתה שאנשק אותה ככה מול כל העולם אבל זה לא עניין אותי, תפסתי בתחת שלה ביד אחת וביד השנייה אחזתי בפניה ונישקתי אותה באגרסיביות, ״יש לך 10 שניות להיות בחדר״ אמרתי באוזנה בטון צרוד והיא צחקקה והלכה לחדר, הלכתי אחריה עם כל הדברים בידיי, נכנסנו לחדר וזרקתי את הדברים לרצפה, תפסתי אותה וקירבתי אותה אליי, הצמדתי את הזין שלי לתחת שלה וזה גרם לה לצחקק, התחלתי לנשק את צווארה והיא הוציאה אנחות עונג שרק חרמנו אותי יותר, ״פעם הבאה שאת תנסי לעצור אותי כשאני מנשק אותך אני מזיין אותך בחוץ הבנת?״ הזהרתי אותה והיא חייכה, סובבתי אותה אליי כך שפניה יהיו מולי, אחזתי בצווארה מקיף אותו בכף ידי כאילו אני חונק אותה והיא חייכה חיוך תמים, ״שאלתי אותך שאלה, את הבנת?״ שאלתי אותה שוב כדי שתענה לי.
״כן בייב״ היא ענתה לי בגניחה ואני חייכתי למשמע הקול הכנוע שלה, ״את יודעת מה אני אוהב?״ שאלתי אותה, ״שאני מתמסרת אלייך?״ היא אמרה בשאלה ואני חייכתי, ״אתה אוהב שאני נותנת לך לעשות בי מה שאתה רוצה, ואתה אוהב גם את המחשבה שזה בגלל שאני לא מצליחה לשלוט בעצמי איתך״היא אמרה בקול תמים שרק גירה אותי יותר לזיין אותה, קירבתי את פניה לשלי, ״לכי תתקלחי״ אמרתי בטון חלש.
*
אני ומלודי הלכנו לישון, הרגשתי כאילו אני ישן וער בו זמנית,
לפתע הייתי בשדה ירוק ראיתי ילדה קטנה בערך בת 5 עם שמלה כחולה לבנה והיה עליה ארבעה כפתורים שהגיעה לה עד לברכיים, עיניה היו כחולות אפורות
ושיערה היה ארוך גלי ובלונדיני, היא הייתה מוכרת לי, זה הרגיש כאילו היא מאז ומתמיד הייתה שם אבל לא הצלחתי להבין מי זאת.
היא התחילה לצחקק ולרוץ באושר, רצתי אחריה מנסה להשיג אותה ואז היא נעצרה.
״איפה ההורים שלך ילדה״ שאלתי אותה מנסה לעזור לה, ״אבא זה מצחיק אתה״ היא אמרה בצחוק רצה אליי וחיבקה אותי כשהיא בקושי מגיעה לי לברכיים.
אבא? חשבתי לעצמי, לא הבנתי, זאת הילדה שלי?
התיישבתי על הדשא הירוק והיא התיישבה מולי בישיבה מזרחית.
״מי את״ שאלתי אותה והיא חייכה, החיוך שלה היה כל כך טהור, חיוך של מלאך.
״אני ארבל״ היא ענתה והושיטה לי את היד ללחיצה ואני גיכחתי מהסיטואציה.
״למה קראת לי אבא״ שאלתי אותה מנסה להבין, ״כשתגדל תבין״ היא אמרה ואני צחקתי, ״קצת אירוני שאת אומרת לי את זה לא?״ שאלתי אותה, ״את יודעת מה זה אירוני בכלל?״ הוספתי והיא צחקה, ״ברור אבא, אני עדיין בשמיים מחכה, אתה יודע פה אנחנו יודעים הכל״ היא אמרה, ״תפסיקי לקרוא לי ככה״ אמרתי בטון טיפה עצבני, נזהרתי היא בכל זאת ילדה.
״יודעת מה, אם אני אבא שלך, מי אמא שלך?״ שאלתי יודע שהיא תפסיק לשקר פה. ״כאילו אתה לא יודע״ היא אמרה ואני קפאתי.
״אבא אתה צריך להציל אותי״ היא הוסיפה, ונלחצתי.
״מה זאת אומרת להציל אותך״ שאלתי, ״אני רוצה להכיר אתכם, תשארו ביחד״ היא אמרה ודמעה ירדה על פניה. ״למה את אומרת את זה״ שאלתי, מפחד מהתשובה שלה.
״אל תפרדו״ היא אמרה והתעוררתי.
כל הגוף שלי היה מלא בזיעה, התנשפתי בלי סוף, הרגשתי את הנשימה חוזרת אליי לאט לאט, מבין שהתעוררתי למציאות.
הסתכלתי על מלודי, הרגשתי את המוח שלי מתפוצץ, ככה הילדה שלנו נראית?, תהיה לנו ילדה ביחד?, המוח התפוצץ לי בשאלות.
קמתי לשירותים ושטפתי את פניי, הפרצוף שלה לא יצא לי מהראש, היא הייתה שמחה ומאושרת אבל זה הרגיש רגעי, למה היא ביקשה ממני שלא נפרד? מה היא יודעת שעתיד לקרות?

מאוהבת בלוחם Where stories live. Discover now