נ.מ סטיב:
השעה 4:00 בבוקר קמתי בשקט כדי לא להעיר את מלודי, צחצחתי שיניים ועשיתי מקלחת בוקר שהייתי ממש צריך.
שמתי על עצמי שורט של ספורט וגופייה והלכתי לחדר אימונים בבסיס
שמתי כפפות אגרוף והתחלתי להכות את השק כמו משוגע.
״מה השק עשה לך כבר״ שמעתי קול קטן וצחקקני מדבר משום מקום. הסתובבתי וראיתי את מלודי חייכתי ישר ״בוקר טוב באמת״ אמרתי והיא המשיכה להסתכל מהכניסה ואני התקדמתי אליה החזקתי בסנטרה ונתתי לה נשיקה קטנה בפה.
״אני אסיים פה ונלך לאכול?״ שאלתי והיא הנהנה.
״רוצה להתאמן איתי?״ שאלתי אותה רוצה לעשות איתה קצת שטויות איתה היא הנהנה בהתלהבות ואני גיכחתי.
״טוב תקשיבי מה את עושה, אם בן אדם בא אלייך מול אקדח סתם לדוגמה מול הפנים, תעשי עכשיו עם היד כאילו את מכוונת אליי אקדח״ היא כיוונה ואני המשכתי להסביר ״עכשיו מה שאת עושה את צריכה הכי מהר שיש מבלי שהבן אדם מהצד השני ישים לב בכלל, את עם יד אחת דוחפת את היד שלו שמחזיקה באקדח וביד השניה תופסת את האקדח ומעיפה אותה לכיוון הנגדי, הבנת בערך?״ שאלתי והיא הנהנה ואני נפלתי מצחוק.
״מה למה אתה צוחק עלייי״ היא שאלה לא מבינה, ״את כל כך מתוקה אני לא יכול״ אמרתי ״מה למהה״ היא לא הבינה, תפסתי אותה וחיבקתי אותה כל כך חזק ״בואי בואי נלך לאכול״ אמרתי תוך כדי.
הלכנו לכיוון החדר אוכל
״תדברי היום עם בן״ אמרתי לה קובע עובדה והיא רק הסתכלה עליי והנהנה בהסכמה.
נכנסו לחדר אוכל בידיים שלובות מבהיר לכולם בערך שהיא שלי עכשיו.
״תלכי תתפסי לנו מקום אני אביא לנו אוכל״ אמרתי והיא הלכה בהסכמה.
שמתי לנו שניצל ופסטה והרבה ציפס, הבאתי גם קצת רטבים קטשופ ברביקיו והלכתי לכיוון המקום שאנחנו יושבים, ראיתי אותה יושבת וממש צמוד אליה בן המזדיין הזה הוא שם עליה יד וזה היה נראה שהיא לא כל כך מתרצה מהעניין.
״תעיף הידיים המזדיינות שלך ממנה כי אני אזיין אותך מכות״ אמרתי בעצבים והרגשתי את כל הגוף שלי עולה באש
״שמת לב שכל פעם מחדש אתה מאיים שתרביץ לי, אני מחכה שתקיים את ההבטחות שלך כי בינתיים אתה רק איומים״ הוא אמר כשהוא מסיט את מבטו לכיווני ומחזיר את המבט אליה גיכחתי והתקדמתי לעברו
״סטיב תפסיקו״ שמעתי את מלודי אומרת בקול חלוש מהצד.
תפסתי בצווארו והעפתי אותו לרצפה דפקתי לו איזה שמונה אגרופים לפנים והרגשתי מישהו תולש אותי ממנו זה היה גיא, הסתכלתי על מלודי במבט רצחני וגיא העיף אותי משם.
״אתה נפלת על כל הראש? אמרו שהרס״ר כל היום עושה פטרולים בבסיס מה אתה מחפש להכנס לכלא ימזדיין״ הוא צעק עליי ואני רק הסתכלתי עליו והוא כבר הבין במה מדובר.
״תשמע אני לא יודע מה הקטע שלך עם מלודי, תספר לי כשתספר, אבל אל תשכח שזה שאתה לקחת אותה ממנו לא ההפך, לגיטימי שהוא יתעצבן״ הוא אמר ואני רק שתקתי מנסה להעביר את העצבים שיש לי בגוף.
״אני הולך לחדר, אם מלודי שואלת איפה אני אתה לא יודע״ אמרתי לא מרבה במילים.
נכנסתי לחדר והתחלתי לתת אגרופים לשק אגרוף פורק את כל העצבים שיש לי בגוף, שמעתי את הדלת נפתחת ולא התייחסתי.
״עופי מפה״ אמרתי כשראיתי שזו מלודי.
״סטיב״ היא קראה בשמי ואני הפסקתי להרביץ לשק ״אמרתי לך לעוף מפה״ אמרתי מתקרב אליה והיא רק השפילה את מבטה הסתובבה והלכה לכיוון הדלת.
״אם את אוהבת אותו מה עשית איתי מלכתחילה״ שאלתי כשכל העצבים שלי בגוף מתחדשים.
״איך אתה יכול להגיד שאני אוהבת אותו כשלא מזמן אמרתי לך שלא טוב לי איתו ושאני מתגעגעת אלייך״ היא אמרה לא מבינה.
״מתגעגעת אליי? מלודי את בקושי הכרת אותי אל תזייני לי את השכל״ אמרתי בחצי צעקה.
״מסתבר שאני עדיין לא מכירה אותך, אידיוט״ היא אמרה והסתובבה שוב לכיוון הדלת והרגשתי את הלב שלי נמחץ, אנחנו באמת לא מכירים, היא נעצרה הסתובבה אליי וצעדה לעברי עד שהיינו במרחק של חמש סנטימטר בערך.
״מה זה מה שהיה בנינו כל הזמן הזה״ היא שאלה ואת האמת שהיא די התקילה אותי, לא יצא לי לחשוב על זה.
״הרי שנינו יודעים שאתה לא מהטיפוסים האלה שיש להם חברה אז מה קרה פתאום?״ היא שאלה
״את האמת שאת כוסית אחושרמוטה, לזיין אותך זה היה מבין הדברים הראשונים בסדרי עדיפויות שלי, אם כבר מדברים על זה, וואלה לא היה משהו, את לא כזאת יפה כמו שאומרים לך, זיינתי כוסיות יותר״ אמרתי מנסה לפגוע בה , לא יודע למה אפילו.
ראיתי את הדמעות עולות על פניה, היא הסתובבה לכיוון הדלת ויצאה בריצה.
ראיתי את גיא בדיוק נכנס לכיוון החדר שלי הוא סובב את המבט אליה ואז בחזרה אליי מבולבל לגמרי ״מה הלך פה״ הוא שאל.
״סיימתי עם השרמוטה הזאת״ אמרתי עצבני והתיישבתי על המיטה.
״מה קרה ביניכם״ הוא שאל שוב ״התנשקנו ואז התנשקנו עוד פעם ואז שכבנו״ אמרתי ״שכבתם?״ הוא שאל בפליאה ואני רק הסתכלתי עליו במבט מאשר.
״ריספקט אחי, לא ידעתי שאתה יכול להרגיש משהו״ הוא אמר
״סתום תפה ימזדיין״ אמרתי לא מוכן לשמוע את זה בכלל ״אני לא מרגיש אליה כלום״ הוספתי והוא רק גיכח.
״אתה פשוט צריך להודות שהיא הצליחה להזיז אצלך כמה דברים קטנים שם בפנים״ הוא אמר וצחק
הצליחה להפוך לי את כל העולם, חשבתי לעצמי וישר מחקתי את המחשבה הזאת מהראש.
״תתקשר לשי, עושים מסיבה היום״ אמרתי לו והוא רק הוציא את הטלפון ויצא מהחדר צוחק
YOU ARE READING
מאוהבת בלוחם
Romanceמלודי וסטיב פרמדיקית ולוחם קומנדו בסיירת מטכל חווים אהבת נעורים קלאסית מלאה בקשיים ותהפוכות, מנסים כל הזמן לחזור לזרועות אחת של השני ולמצוא את הדרך שלהם לעתיד יחד יצליחו או לא? מה אומרים? *** חייבת לומר כי בספר הזה יהיו תכנים מיניים מפורטים***