30

1.3K 34 1
                                    

עברו חודשיים מאז שויתרתי עליה, אם להגיד את האמת אני גם כבר לא כזה מרגיש אליה משהו, די חזרתי לעצמי, הבן זונה הרגיל ששוכב עם בחורות בשביל הכיף, טוב לה עם ירין, שתהנה לה, לי זה כבר לא כזה משנה.
גיא ונאיה ביחד סוף סוף והם די חמודים, למרות שיש קצת תאקלים ביני לבין נאיה לפעמים כי היא חברה של מלודי ואני ומלודי די התרחקנו.
״אחי ראית את המדאגית (מדריכת אימון גופני) החדשה. שמגיעה?״ גיא אמר ״בוא אני אזכיר לך שניה שיש לך חברה״ אמרתי לו והוא צחק, ״ידפוק אני אומר כדי שאתה תשים עליה עין״ הוא אמר וצחקתי, ״אני ממש מודה לך על התוכנית שידוכים שפתחת בשבילי אבל אני לא ממש שם זין עכשיו על זוגיות״ אמרתי והוא צחק, ״גם משהו חד פעמי זה בסדר״ הוא אמר ״או סוף סוף אתה מדבר לעניין, מאז שאתה עם נאיה אני מרגיש שאני מדבר עם כומר״ אמרתי והוא צחק.

נ.מ מלודי:
אני וירין כבר 4 חודשים ביחד, הוא חמוד אבל אני לא מצליחה להתאהב בו, אני עדיין חושבת על סטיב, אני עדיין אוהבת אותו ואני מתחרפנת מזה, אני לא רוצה לאהוב אותו יותר.
״שמעת שמגיעה מישהי חדשה?״ נאיה אמרה בהתלהבות ״וואלה, מה תפקידה בכוח״ שאלתי ״מדאגית״ נאיה ענתה ועוד לפני שראיתי אותה אני כבר שונאת אותה.
כנראה תהיה מישהי כוסית שסטיב ישים עליה עין והיא לא תוכל שלא לשים עין עליו והוא ישכב איתה עוד היום בערב.
״אני לא חושבת שהיא תעשה משהו עם סטיב על היום הראשון שהיא נמצאת פה״ נאיה אמרה כשהיא הסתכלה עליי והבינה על מה אני חושבת.
״בייבי אם את עדיין אוהבת אותו למה את לא עושה עם זה כלום״ נאיה אמרה ואני צחקתי. ״את יודעת הרי שהוא כבר לא אוהב אותי זה לא כזה משנה מה אני אגיד״ אמרתי והיא הסתכלה עליי ברחמים.
״אין לי על מה להתלונן, זאת אני שגרמה לזה בסופו של דבר״ אמרתי וירדה דמעה על פניי.
״מלודי מה קורה? את תוכלי לעשות טופס טיולים עם בר המדאגית החדשה?״ שירלי הקצינת הדרכה ביקשה ממני ואני אמרתי שכן כי לא היה לי נעים להגיד לה שלא.
בר נכנסה לתאג״ד, היא מהממת, היא 1.75 לפחות, שזופה ורזה בטירוף יש לה שיער חום גולש ועיני חתול חומות, היא בדיוק הטעם שלו, אני יודעת שזה נשמע שאני מגזימה, אבל אני מכירה אותו, בשניה שהוא יראה אותה הוא ירצה לשכב איתה והוא יצליח.
״היי״ היא אמרה בנחמדות ״אני בר״ היא הוסיפה ״מלודי״ אמרתי בחיוך, לפחות היא נחמדה חשבתי לעצמי.
״סיימת קורס עכשיו?״ שאלתי אותה בזמן שאנחנו עוברות בין כל המחלקות על מנת שתכנס למערכת.
״כן הייתי עד עכשיו בווינגייט בחיפה, הם אמרו לנו מתחילת הקורס שיש תקן בבסיס קפריסאי והמצטיינת של הקורס תלך אליו אז עשיתי הכל כדי להגיע לפה״ היא אמרה בגיחוך.
״כן זה בסיס טוב, את לאט לאט תכירי את כולם ותביני״ אמרתי לה מנסה לגרום לה להרגיש בנוח. ״הבנתי שסטיב נמצא בבסיס הזה, הלוחם שנפל בשבי?״ היא שאלה, או או צרות ישר חשבתי לעצמי, תרגעי ילדה רק הגעת.
״כן הוא פה״ אמרתי בחיוך מאולץ ״פאק הוא חתיך״ היא אמרה מבוישת ואני גיחכתי בזיוף.
הגענו לת״ש וסטיב ושרון המשקית ישבו שם וצחקו, אני ובר נכנסנו, התעלמתי מסטיב לגמרי, הוא סרק את בר מכף רגל ועד ראש בצורה שאף אחד לא יכל להתעלם מזה.
״שרוני זאת בר היא המדאגית החדשה אני עושה איתה טופס טיולים״ אמרתי לה והיא הנהנה בחיוך, ״טוב צאו לי מהמשרד אני צריכה להיות איתה פה לבד״ היא צעקה לנו וצחקתי, סטיב קרץ לבר ויצא ואני גלגלתי עיניים.
נשענו שנינו על הקיר של המשרד של התש, הייתה שתיקה ונפלתי לאלוהים שהיא תסיים אצלה כבר זה הרגיש גהינום ״יפה החדשה״ הוא אמר לפתע ואני הופתעתי מהשיתוף הזה שלו במחשבותיו. ״מה אממ כן היא חמודה ממש״ המילים נבלעו לי, לא דיברנו כבר חודשיים זה די הפתיע אותי ולא היה לי נעים כל כך לשמוע אותו בפעם הראשונה מזה חודשיים מדבר איתי על מישהי אחרת.
״אתה הולך לנסות לדבר איתה״ שאלתי והופתעתי מעצמי, מאיפה הפאקינג אומץ שלי לשאול את זה בכלל, ״זה עניינך?״ הוא שאל בסרקסטיות וחייך ״אה אמממ לא, מצטערת ששאלתי״ אמרתי כשנתקעות לי המילים שוב, ״תמסרי לירין ד״ש״ הוא אמר והלך, ״ממתי הפכתם בכלל להיות חברים כאלה טובים אתה והוא״ שאלתי והוא נעצר, הוא וירין בזמן האחרון ממש התחברו ולא הבנתי את זה כל כך.
״זה מפריע לך?״ הוא שאל ״לא אין סיבה שזה יפריע לי אבל זה מוזר״ אמרתי והוא גיחך ״אחלה גבר חבר שלך״ הוא אמר ולא יכולתי שלא להפגע.
״מה את אומרת תחזרי לתאגד ואני אמשיך איתה את הטופס טיולים״ הוא שאל ואני צחקתי, ״אלוהים אתה כל כך צפוי״ אמרתי בסרקזם. ״אל תאשימי אותי תאשימי את הגוף המטורף שלה״ הוא אמר, ואז זה הכה בי שזה הולך לכאוב הרבה יותר משחשבתי מה שיקרה ביניהם.
שתקתי לא הצלחתי לדבר. ״זה נגמר בינינו מזמן מלודי מה ציפית״ הוא שאל הוא ידע שהוא פוגע בי ניסיתי להחזיק את הדמעות בעיניי, לא רציתי שיראה שאני בוכה עכשיו.
״אממ אני צריכה ללכת״ אמרתי והלכתי, דפקתי על הדלת של נאיה וגיא פתח אותה, הוא ראה את הדמעות על פניי ואיכשהו ראו שהוא הבין שזה בגלל סטיב. ״אני מצטער״ הוא אמר וחיבק אותי. נכנסנו לחדר ונאיה הסתכלה עליי בהלם מהדמעות שלי ״מה לעזאזל קרה״ היא שאלה אותי, ״טוב אני הולך, בייבי דברי איתי״ גיא לקח את הנשק שלו והלך.
״מצטערת שהפרעתי לכם״ אמרתי בבכי ״מה פתאום הפרעת חיים שלי״ היא אמרה וחיבקה אותי.
״הוא רוצה את החדשה״ אמרתי והתפרקתי בידיים של נאיה.

מאוהבת בלוחם Where stories live. Discover now