42

1.3K 34 0
                                    

נ.מ סטיב:
השעה 4:30, התעוררתי לעשות אימון, הסתכלתי על מלודי ישנה, אני פאקינג מכור אליה, ליטפתי את פניה והסתכלתי עליה עוד כמה שניות, חייכתי בידיעה שהיא שלי.
קמתי בשקט מנסה שלא להעיר אותה, הלכתי לשטוף פנים, הכנתי לי קפה ועמדתי על החלון עישנתי סיגריה, חשבתי על זה שהצלחתי לישון הלילה, כשמלודי הייתה איתי, לא חשבתי בכלל על סוריה, כל מה שעלה לי לראש זה היא, זה מטמטם ההשפעה שיש לה עליי.
הרגשתי לפתע ידיים קטנות ועדינות מחבקות אותי מאחורה, ״למה קמת״ שאלתי אותה מסתובב אליה, ״לא יודעת התעוררתי״ היא אמרה ונתתי נשיקה למצחה, לקחתי שאכטה מהסיגריה והיא הסתכלה עליי, ״אני אוהבת להתעורר אחרי שאנחנו ישנים ביחד ולראות אותך״ היא אמרה, ״זה לא קורה הרבה״ היא הוסיפה ואני שתקתי. ״הצלחתי לישון הלילה״ אמרתי והיא חייכה תפסתי במותניה, הדבקתי אותה לחלון כשידיי היו משני צידי גופה לא מאפשרות לה ללכת לשום מקום, היא הניחה את ידיה על צווארי ונישקה אותי בעדינות, הלשונות שלנו התערבבו אחת בשנייה והתמכרתי לתחושה, כיביתי את הסיגריה במאפרה והרמתי אותה על אדן החלון, אחזתי בתחת שלה וחפנתי אותו, הפכתי את הנשיקה לאגרסיבית יותר ויותר והיא זרמה, היא החלה לנשק את צווארי והשאירה עליו כמה סימנים למזכרת, ״אני אוהב אותך״ אמרתי לה בשקט באוזנה ויכולתי להרגיש את כל הגוף שלה סומר. ״אני אוהבת אותך״ היא אמרה בחיוך.
״אני צריך להתארגן״ אמרתי מוריד אותה מאדן החלון, היא חזרה למיטה והייתה קצת בטלפון, עליתי על מדים, ושמתי חולצה דרייפיט מתחת כדי שאני אוכל להוריד ממני אחרי זה את החולצת ב, שמתי בושם ולקחתי את הנשק.
״אני הולך יפה שלי״ אמרתי ונישקתי אותה, ״תחזרי לישון״ פקדתי עליה והיא הנהנה.
עשינו אימון קרב מגע כל המחלקה שלי, כבר הרבה זמן שלא עשינו אחד, היינו חייבים לעשות, אחרי שלוש שעות של אימון בערך, יצאנו לבחוץ אני וגיא עישנו סיגריה, ״מה איתך ועם נאיה״ שאלתי אותו, הרבה זמן לא יצא לנו לדבר רק אני והוא, ״וואלה אחי מטורף, היא פשוט תכף משתחררת ואני מפחד מזה פחד מוות״ הוא אמר ושמתי לב שלא יצא לי לחשוב על זה בכלל, עוד חצי שנה גם מלודי משתחררת, הבנות אצלנו עושות שלוש שנים, ומלודי כבר שנתיים וחצי משרתת וגם נאיה, סיירת מטכל עושים 7 שנים, אנחנו מראש חותמים על 4 שנים קבע, ״וואלה אחי עד עכשיו לא חשבתי על זה בכלל אתה יודע״
אמרתי מבין שהן שתיהן יחזרו לארץ, ״מה התכנון שלה יצא לכם לדבר על זה?״ שאלתי אותו.
״היא אמרה שהיא חושבת על לחתום, להשאר פה עוד איזה שנה לעשות קצת כסף, זה התכנון שלה ושל מלודי לפחות״ הוא אמר ואני הנהנתי בהבנה.
סיימנו את הסיגריה, ושמתי על עצמי את הנשק, ״להביא לך משהו מהבית?״ שאלתי את גיא והוא סימן בראשו ללא, ״רק תעבור אצל ההורים שלי תבדוק מה הלוז איתם אם הם צריכים משהו״ הוא ביקש ואני הנהנתי בהסכמה, ״יאלה אחי נדבר עוד שבוע״ אמרתי מביא לו כיף של גברים, הלכתי לחדר, ראיתי שמלודי עדיין ישנה, השעה הייתה 8:30, ב11:00 הטיסה שלנו.
נישקתי אותה בעדינות והיא פתחה את עיניה לאט לאט, ״קומי יפה שלי צריך להתארגן״ אמרתי והיא הנהנה.
הלכתי לכיוון המקלחת, הורדתי בגדים ונכנסתי להתקלח, ראיתי אותה מהמקלחון אוספת את שיערה לעגבנייה מבולגנת, היא צחצחה שיניים ושטפה את פניה.
לאחר כמה דקות יצאתי מהמקלחת והיא נכנסה אחריי, התארגנו שנינו ויצאנו מהבסיס, לקחתי את אחד הרכבים הצבאיים שיש לנו בבסיס, אני וגיא מבין הלוחמים היחידים שיש להם גם רישיון צבאי.
״ירין אחי אנחנו יוצאים״ הודעתי למפקד שלי, ״תמסור לה שתהנה בבית וגם אתה אחי, תשמרו על עצמכם״ הוא אמר וניתקנו את השיחה, היא גם הודיעה למפקד שלה שרון ויצאנו.
נסענו לשדה תעופה במשך איזה חצי שעה, נכנסו לדיוטי פרי, וישבנו לאכול.
״מאמי יש לך יום הולדת תכף״ היא אמרה בחיוך מתלהבת מזה שאני אהיה בן 23, ״נו מה תכננת כבר״ יודע שהמוח היפה שלה תמיד עובד שעות נוספות על הדברים האלה. ״לא מגלה לך״ היא אמרה ואני צחקתי. ״אתה כבר ממש זקן״ היא אמרה, ״חוצפנית אני גדול ממך בשנתיים וקצת לא ב15 שנה״ אמרתי והיא צחקה, ״אתה קצין שיוצא עם חיילת סדירה״ היא אמרה, ״לא מזכירים את זה שאני קצין, זה רק חלק מהמסלול זוכרת?״ אמרתי ואני הנהנה בגיכוח, ״פשוט תודה שאתה צהוב שמת על המערכת״ היא אמרה מתגרה בי, היא יודע שאני מת להשתחרר. קמנו מהבית קפה ועלינו על המטוס, ״את חוצפנית קטנה ואת תענשי על זה״ אמרתי לה בשקט באוזן והיא צחקה במבוכה.
אחרי טיסה של שעה הגענו לארץ, נסענו לבית שלה בתל אביב.
״אמא אני בבית״ היא צעקה, ״מל?״ שמענו צעקה מהחדר למעלה, ״היא ירדה למטה, רצה לכיוונה והביאה לה חיבוק. ״איך התגעגעתי אלייך תינוקת שלי״ היא אמרה מאושרת עד השמיים.
״אויש מתוק שלי איך אני שמחה שאתה פה, ואני עוד יותר שמחה שחזרתם״ היא אמרה מחבקת אותי, אני ואמא של מלודי בקשר טוב, היא אוהבת אותי ואני מאוד אוהב אותה.
״טוב לראות אותך שיר״ אמרתי לה בחיוך, ״איפה אבא״ מלודי שאלה, ״הוא בעבודה מתוקה שלי הוא יחזור ב15:00״ היא אמרה , ״טוב תלכו שניכם להחליף למשהו נוח אני אכין לכם משהו לאכול״ שיר אמרה ועלינו למעלה, מלודי ילדה יחסית עשירה, אני אומנם גר בשכונה של אנשים יותר עשירים אבל גם להם לא חסר והם יכולים לאפשר לעצמם לגור במקום יותר טוב, פשוט הם בוחרים שלא.

מאוהבת בלוחם Where stories live. Discover now