25

1.4K 36 1
                                    

נכנסתי לחדר שלה, היא הייתה לבושה בפיגמה קצרה של פו הדוב.
״את כל כך יפה״ אמרתי והיא הסתכלה עליי בהלם.
תפסתי בפניה והדמעות ירדו לה, ״למה עשית את זה״ היא שאלה בייאוש.
״אני מצטער, אני אוהב אותך יותר מאת החיים שלי בייבי, זה חזק ממני, אני לא יכול להתמודד עם זה אני מרגיש שהכל מתמוטט לי, אני מתחנן תעזרי לי, אני צריך אותך, אני נשבע לך שאני אתקן הכל, רק תתני לי את האפשרות״ אמרתי אוחז בפניה,
נישקתי אותה, חדרתי עם לשוני לפיה וחקרתי כל חלק וחלק בו, הדמעות זלגו על לחיה ויכולתי להרגיש הטעם המלוח שלהן מתערבב בנשיקה שלנו.
העמקתי את הנשיקה, הצמדתי אותה אליי, הרגשתי שאני צריך יותר ויותר ממנה, שום דבר לא מספק אותי, אני צריך אותה, את כולה.
הרמתי אותה על השולחן שהיה לה בחדר, היא תפסה בצווארי וקירבה אותי אליה, הרמתי את החולצה שלה והורדתי אותה ממנה, ידיי טיילו על גופה השזוף, שיחקתי בפתחי החזייה שלה ״תפסיק״ היא אמרה והרחיקה אותי ממנה, הסתכלתי עליה במבט לא מבין.
״אני לא יכולה לחזור אלייך״ היא אמרה וקמה מהשולחן. ״בייבי בבקשה״ אמרתי מתחנן.
״צא מפה״ היא אמרה והסתכלה עליי במבט ריק, ״אל תעשי את זה״ אמרתי בייאוש, היא פתחה את הדלת וסימנה לי לצאת. ״אני לא אוותר עלייך״ אמרתי, התקרבתי אליה, סגרתי את הדלת והיא הסתכלה עליי ״את חושבת שאת יכולה להתנגד לי, אבל שנינו יודעים שאת לא יכולה להתאפק״ אמרתי מלטף את פניה, עיניה הסתכלו על עיניי, הייתי מהופנט ממנה היא נמוכה ממני ב40 סנטים לפחות, הרמתי אותה ורגליה נכרכו סביב מותניי, יכולתי להרגיש את הלב שלה מרוב שהוא פעם בחוזקה, ״את לחוצה יפהייפיה?״ שאלתי אותה בקול חלש ודומיננטי, יודע שהיא לא יכולה לעמוד בזה. הנחתי אותה בחזרה על השולחן ונישקתי את צווארה, ראשה נשמט אחורה, היא עצמה את עיניה והתענגתי על כל רגע שאני נוגע בה, ״את אוהבת את זה נכון בייבי?, אבל שום דבר לא השתנה, את תצטרכי להתחנן אליי״ לחשתי לאוזנה, הגוף שלי סמר כולו, אנחות של עונג יצאו מפיה, ״להמשיך?״ שאלתי יודע שאני לוקח סיכון במה שהיא יכולה לענות אך היא לא ענתה, הורדתי אותה מהשולחן וסובבתי אותה כך שהייתה עם הגב אליי ומכופפת על השולחן.
״שאלתי אותך שאלה, את תעני לי״ אמרתי מפליק על ישבנה בחוזקה, שתלמד לקח. הפלקתי על ישבנה שוב ושוב וגניחות יצאו מפיה, ״את רוצה את זה בייב?״ שאלתי והיא גנחה.
״תעני לי״ אמרתי צובט את ישבנה. ״סטיב״ היא גנחה את שמי והרגשתי איך הזין שלי מתקשח, נישקתי אותה באגרסיביות, הבהרתי לה שהיא שלי.
אצבעותיי טיילו על איבר מינה, התגרו בה, ״יש לך מושג בכלל מה את עושה לי?״ אמרתי מתגרה בה.
השורט שהיה עליה ירד ממנה מזמן, השכבתי אותה על המיטה ונישקתי כל אזור בגוף, נעצרתי על איבר המין שלה ונישקתי אותה, הגניחות שלה הלכו והתעצמו, רציתי שתצעק, שיגיע עד לבן הבן שרמוטה הזה.
הכנסתי אליה אצבע ולאחר מכן שתיים ונישקתי את איבר המין שלה, ״פאק סטיב״ היא גנחה, הבנתי שהיא עומדת לגמור, עצרתי והורדתי את המכנס ממני, חדרתי אליה בכל הכוח, נישקתי אותה ונגעתי בה, שדיה היו מחוצות תחת ידיי, ״בייבי את כל כך חמה״ אמרתי מתחרמן עליה יותר ויותר. ״פאק סטיב כן״ היא גנחה ״תגידי לי שאין אף אחד אחר״ הפצרתי בה, היא הסתכלה עליי עמוק אל תוך עיניי, הרגשתי כאילו הנשמה שלי עירומה מולה.
״אין אף אחד אחר בייבי״. היא אמרה וגמרתי בתוכה.

מאוהבת בלוחם Where stories live. Discover now