יצאתי מהמקלחת והחלטתי שאני לא נותנת יותר לאנשים לעשות בי מה שהם רוצים, נגמר הסיפור, גם עם בן, זה הולך להיפסק.
לבשתי על עצמי שורט טייטס שחור דל נייק שמבליט את צורת האגס שיש לי בגוף ועושה לי תחת פשוט ענק , חולצת בטן משוחררת בצבע שחור ונעלי ג׳ורדן בצבע שחור ירוק לבן.
לא התאפרתי, אני יודעת שסטיב אוהב אותי בלי איפור, ואני הולכת לגרום לו להתחרט על הכל עד שיבין שזמנו חלף.
התבשמתי בבושם שאנל שלי ואספתי את השיער שלי לקוקו, אני אוהבת אותו, הוא תמיד נראה כאילו אני עם בייביליס, שמתי משקפי שמש אני לא הולכת להסתכל על אף אחד פשוט להיות עם כולם בדיסטנס.
שמתי על עצמי שעון וכמה טבעות וצמיד ויצאתי.
״לאן את הולכת ככה הרסר יהרוג אותך״ נאיה רדפה אחריי ושאלה אותי.
״לחדר אוכל, הוא לא פה״ עניתי על שתי השאלות שלה.
״טוב אני באה איתך״ היא אמרה והלכנו לחדר אוכל.
נכנסנו ולא יכולתי שלא לשים לה למבטים של סטיב, אך התעלמתי.
אם יש משהו שאני מודעת אליו זה הגוף שלי, הבנות פה היו מתות לחצי מהגוף שלי, קנאות צרות עין מסריחות.
״וואו איזה זיון את הולכת לאכול״ בן לחש באוזני.
״קבל עם ועדה אני אומרת, אם תעז רק להתקרב לכיוון שלי, אני אישית אדאג שווטרינר יסרס אותך יחתוך את הזין שלך ויחלק את לציפורים לארוחת צהריים, הייתי ברורה?״ אמרתי בקולי קולות שיהיה מושפל, ידעתי שהם מסתכלים, כולם ולא היה לי אכפת , אני שמה זין על אנשים.
״מי את חושבת שאת שרמוטה קטנה אה?״ בן אמר. ״לא כדאי לך לנסות אותי״ אמרתי באזהרה והוא צחק לי בפנים.
מישהו פה צריך לקח.
ראיתי לידנו מיכל רותח של מים, לקחתי בקבוק ומזגתי לשם את המים, התקרבתי לבן והוא הביט בי מבולבל.
שפכתי עליו את כל המים והוא צרח מכאבים. ״אתה פרמדיק, לך טפל בעצמך״ אמרתי והתיישבתי לאכול.
נאיה הסתכלה עליי בהלם, כמו שכולם עשו באותה שניה, התעלמתי מכולם ופשוט אכלתי.
״וואט דה פאק ילדה מה נסגר״ נאיה שאלה אותי בלחש.
״זה היה מסר לכל מי שחושב שהוא יכול פאקינג לאנוס אותי ואני לא אמרר לו את החיים אחרי זה״ צעקתי כשאני עומדת. התיישבתי בחזרה והמשכתי לאכול כרגיל ונאיה הסתכלה עליי מנסה לעכל את מה שאמרתי כרגע. היא התיישבה לידי והסתכלה עליי במבט מרחם ״מה זאת אומרת לאנוס אותך?״ היא שאלה בזהירות, ״מה ששמעת״ אמרתי כבדרך אגב והמשכתי ללעוס כאילו אנחנו מדברות על בגדים.נ.מ סטיב:
משהו בה שונה, היא לא אותה מלודי, תמיד היא הייתה ביצ׳ית אבל עכשיו היא פשוט שמה זין על כולם, אפילו עליי. אני לא רוצה לחזור אליה או לדבר איתה אבל אני כן יודע שהייתי בן זונה. בכל מקרה אני בחיים לא אחזור להיות איתה, היא פגעה בי יותר מדי.
התקרבתי לשלי ונישקתי אותה, רציתי שתראה את זה, שיכאב לה, שלא תחשוב שמדובר רק בשמועה, יכולתי להרגיש את המבטים שלה עלינו, את הקנאה.
מזגתי לי קולה והרמתי את הכוס ״לחיי פוסטמות שחושבות שמישהו מפחד מהן״ צעקתי בחדר אוכל מכוון את הכוס למלודי והיא הסתכלה, הבינה שאני מתכוון אליה.
והיא עשתה כמוני ״לחיי טמבלים שמדברים על השבי כאילו זה קורס חוסן וחושבים שמישהו יקנה את ההצגה של אני חזק זה הזיז לי את הזין״ היא צעקה, הסתכלתי עליה, נדהם ממה שהיא אמרה.
התקדמתי אליה ותפסתי בידה מול כולם, זה לא עניין אותי, היא עברה אצלי מזמן את הגבול. ״מי את חושבת שאת?אה?״ צעקתי עליה והיא משכה את ידה בחזרה אליה.
״אתה התעסק איתי ארדוליין, אל תתפלא שאני עונה לך בחזרה״ היא אמרה בארסיות.
״את חושבת שאת יכולה מולי? אני אמרר לך את הפאקינג חיים שרמוטה מסכנה שחושבת שהיא משהו״ אמרתי לה בטון נמוך.
״יאלה תעשה לכולם שרירים, גם ככה זה הדבר היחיד שיש בך, אותי אתה כבר ממש לא מרשים״ היא אמרה והלכה, יצאה מהחדר אוכל כאילו היא פאקינג מלכה, אני שונא אותה.
YOU ARE READING
מאוהבת בלוחם
Romanceמלודי וסטיב פרמדיקית ולוחם קומנדו בסיירת מטכל חווים אהבת נעורים קלאסית מלאה בקשיים ותהפוכות, מנסים כל הזמן לחזור לזרועות אחת של השני ולמצוא את הדרך שלהם לעתיד יחד יצליחו או לא? מה אומרים? *** חייבת לומר כי בספר הזה יהיו תכנים מיניים מפורטים***