21

1.3K 31 6
                                    

מלודי נרדמה ואני הייתי בטלפון, רואה שבכל מקום כבר התפרסם שאני חזרתי, קיבלתי הודעה מגיא, הוא רצה שנלך להתאמן.
קמתי מהמיטה וכיסיתי את גופה הערום של מלודי. החלפתי בגדים ושמתי על עצמי מכנס של אימונים וגופייה שהבליטה לי את כל השרירים.
לקחתי את הבקבוק מים שלי ויצאתי מהחדר.
״לא מוותר על אימון אה יבן זונה״ גיא אמר ונתן לי כיף של גברים.
״בוא בוא לחדר כושר נשלים פערים כוסאמאשלך״ אמרתי ונכנסנו לחדר כושר.
ראיתי שם את בן הדפר הזה, הוא הסתכל עליי וקרצתי לו ״נראית טוב בובה״ אמרתי בציניות כשהוא עשה הליכון כמו קוקסינל וגיא צחק.
לקחתי מוט משקולת והוספתי לשם משקולות.
״אתה בטוח שאתה רוצה להרים כל כך הרבה? לא התאמנת שלושה חודשים״ גיא שאל כדי לצחוק עליי ״בוא בוא תלמד יא ילד בוא״ אמרתי וגיכחתי.
לקחתי את המוט והרמתי, עשיתי כמה סטים וקיבלתי טלפון שמתי על רמקול ״הלו״ אמרתי לא מסתכל מי זה.
״בייב איפה אתה״ שמעתי את הקול שלה מבין שזאת מלודי. ״אני בחדר כושר מאמא הלכתי להתאמן עם גיא״ השבתי וידעתי שבן מקשיב לשיחה. ״נבהלתי שלא ראיתי אותך כשקמתי״ היא אמרה
״מצטער מותק לא רציתי להעיר אותך״ אמרתי מרגיע אותה.
״טוב אני ונאיה גם באות עכשיו״ היא אמרה. ״תזהרי עם מה שאת לובשת״ אמרתי שלא תגיד שלא הזהרתי אותה לפני. ״ביי אני אוהבת אותך״ היא אמרה מתחמקת ממה שאמרתי, ״מלודי תזהרי ממני״ אמרתי בטון קצת עצבני. ״תרגע בייבי אני לא אשים משהו חשוף״ היא אמרה וניתקנו את השיחה.
״מה אז גם נאיה באה אה״ גיא אמר ואני הנהנתי לעברו, ולאחר כמה שניות הבנתי.
״מה אכפת לך בעצם שהיא באה״ שאלתי בחשד והוא הסתכל עליי במבט מוזר
״סתם מה ידידה טובה שלי״ הוא אמר, ״כן גם שלי, אבל לא נראה לי שהבנת למה אני מתכוון״ אמרתי בגיכוח ״מה״ הוא אמר לא מבין.
״מה אתה מזיין את המוח, אתה רוצה את נאיה וזהו״ אמרתי וצחקתי.
״לך תזדיין״ הוא אמר וצחקנו.
גיא מאז ומתמיד שם עין על נאיה, הוא הבן אדם הכי חרמן שראיתי כל החיים שלי, הוא חושב מהזין והוא מסתכל על כל כוסית שעוברת ברחוב, אבל תמיד ידעתי שהוא רצה את נאיה ליותר.
נאיה ומלודי נכנסו לחדר כושר, מלודי הייתה לבושה בטייץ צמוד וגוזיית ספורט, העצבים עלו לי בכל הגוף, התקדמתי אליה תפסתי בידה ולקחתי אותה למלתחות, הצמדתי אותה לקיר והסתכלתי עליה כשכל הגוף שלי בוער מעצבים.
״מה נראה לך שאת עושה״ אמרתי בעצבים. ״מה יש לך אתה התחרפנת״ היא צעקה עליי. ״מה נראה לך שאת לובשת את זה״ אמרתי בעצבים מרים עליה את הקול. ״תגיד לי אתה שרוט? בגלל זה אתה החזקת אותי ככה? ממתי אכפת לך כל כך אם שמתי חולצת בטן או טייץ״ היא צעקה עליי בחזרה.
״מאז שאני ישבתי בפאקינג כלא וראיתי סורים מתחרמנים על התמונה שלך כןסאמאמאק ערס״ צעקתי עליה והעפתי את הספסל שהיה במלתחות. ראיתי אותה נבהלת מהאלימות שלי, זה לא היה אמור להיות לה כזה מופרך שאני לא אחזור אותו בן אדם.
הדמעות החלו לרדת על פניה, נשענתי על הלוקרים והתיישבתי על הרצפה. ״אתה הולך לספר לי מתישהו מה עברת שם?״ היא שאלה ״או שכל פעם זה יתפרץ בדרך אחרת״ היא הוסיפה,
הסתכלתי עליה במבט מאוכזב, זה אשכרה מה שהיא חושבת עליו עכשיו?
״לא, אני לא הולך לספר לך, כמו שאת לא סיפרת לי שאת ובן שכבתם בזמן שאני הייתי בידיים של סורים״ אמרתי נגעל. ״מה חשבת שאני לא אגלה? זה כל מה שהפאקינג בסיס מדבר עליו מאז שאני פה״ קמתי מהרצפה וצעקתי עליה.
היא התרחקה ממני בפחד, היא יודעת שאם יש בן אדם שאני שונא זה אותו אני מסוגל להרוג את הטמבל הזה.
״מכל הגברים בעולם, איתו שכבת״ אמרתי והיא שתקה ״הבן שרמוטה ניסה פאקינג לאנוס אותך יותר מפעמיים ואת שוכבת איתו?״ ופה כבר התחלתי לאבד את זה, גיא ונאיה שמעו את הצרחות ונכנסו למלתחות צופים בכל מה שקורה, לאחר כמה שניות גיא בא לכיווני וניסה להרגיע אותי, ״את יודעת בהתחלה לא האמנתי, לא חשבתי בחיים שאת תהיי כל כך מפגרת כדי לשכב איתו ועוד אחרי כל מה שהוא עשה לך, פאקינג לנו, אבל אז שאלתי את גיא אם זה נכון ומן הסתם שהוא לא ישקר לי״ אמרתי בטון מאוכזב ופגוע נגעלתי ממנה, חשבתי שיהיה לה את האומץ לספר לי. אבל כל הזמן הזה היא שתקה.
״תגידי משהו כוסאמק, עכשיו את סותמת את הפה?״ צעקתי עליה התקדמתי לכיוונה וגיא עצר אותי, ״תרגע אני לא אעשה לה כלום״ אמרתי בעצבים והיא הסתכלה עליי נבהלה מהמחשבה שאני אעשה לה משהו.
״את מוזמנת לחזור לפרמדיק שלך, זה נגמר״ אמרתי ועפתי לכיוון המתקנים בחדר כושר כדי לעוף ממנו. ״סקס טוב חברה שלך״ הוא אמר לי בחיוך מתגרה, ראיתי את מלודי גיא ונאיה נכנסים גם מפחדים מהתגובה שלי.
״מוזמן לקחת אותה ולזיין אותה פה על המתקנים״ אמרתי, שניהם לא שווים את זה התפקיד שלי חשוב לי מדי, אני לא אתן שיעיפו אותי בגללם ובטח שלא לשבת בכלא.

מאוהבת בלוחם Where stories live. Discover now