27

1.4K 32 3
                                    

נ.מ מלודי:
עברה חצי שנה מאז שאני וסטיב נפרדנו, הוא נשאר עם שלי ואני הכרתי מישהו חדש, התגברתי עליו לגמרי, המשכתי הלאה, נתתי לעצמי להתאהב שוב, המצב בינינו טוב, אנחנו מדברים וידידים מאוד טובים.
נאיה וגיא מתקדמים ביחסים ביניהם, היא בקראש רציני עליו, ואני יודעת מסטיב שזה הדדי, אני ממש מקווה שיקרה ביניהם משהו כבר.
כבר חודשיים שאני יוצאת עם מישהו חדש, קוראים לו ירין והוא מהמודיעין אצלנו. בן כבר פחות מציק לי ואף אחד עדיין לא יודע על מה שקרה לי איתו, סטיב היחיד שיודע לא העזתי לספר לירין.
״מלודי את יכולה לבוא? שרון המשקית תש התעלפה״ נאיה נכנסה לתאג״ד ואמרה לי. ״היא התעוררה כבר?״ שאלתי ״כן, רק צריך שיפנו אותה לתאג״ד ושתבדקי אותה ורוצים את העזרה שלך שם״ היא השיבה, ״אז אני הולכת לשם אני כבר אבדוק אותה במשרד שלה ומשם נחליט אם כבר מפנים אותה למיון או לא״ אמרתי והיא הנהנה.
הלכתי לאיזור המשרד של שרון וראיתי שם את סטיב כבר מוכן להרים אותה ולקחת אותה לאן שצריך ״יאלה מצטיינת נשיא בואי נראה מה את שווה״ הוא אמר ואני צחקתי. ״אתה יכול להרים אותה על השולחן״ ביקשתי והוא עשה בדבריי. ״טוב כולם תצאו, סטיב וירדן תשארו פה רק שתיכם, נאיה בואי גם אני אצטרך את העזרה שלך״ אמרתי וכולם עשו כפי שאמרתי, ירדן זו המשקית תש השנייה, היא החברה הכי טובה של שרון רציתי שתשאר כי אני בטוחה ששרון בסערת רגשות וחברה טובה תעשה לה רק טוב.
״נאיה תקחי לה מדדים בבקשה״ אמרתי וכך עשתה ״יש לה דופק 111, לחץ דם 130/110 וסטורציה 89.
״חום?״ שאלתי ״38.7״ היא השיבה. ״שרון שתית היום, אכלת?״ שאלתי ״בקושי״ היא השיבה בקול חלש ״טוב שרוני את התייבשת, אני אתן לך עכשיו נוזלים, אני מעדיפה שניתן לך נוזלים ושלא תנסי לשתות כדי שלא תקיאי את הכל, יש לך סחרחורות, בחילות, כאבי ראש? משהו שמרגיש לך לא בסדר?״ שאלתי ״יש לי סחרחורות וכאבי ראש ואני מרגישה גם ממש חלשה״ היא הסבירה ואני חייכתי אליה.
״נאיה תחברי אותה לנוזלים בבקשה״ אמרתי לנאיה והיא הלכה לתאגד להכין את הדברים לפתיחת וריד. ״אחרי הנוזלים נביא לך גם אקמול גם דרך הוריד וזה יעזור לך לכאבי ראש בסדר?״ אמרתי והיא הנהנה ״תודה מלודי״ היא אמרה וחייכתי אליה.
״אתה יכול לקחת אותה לתאגד?״ שאלתי את סטיב והוא הנהן, הוא הרים אותה כמו נסיכה, הסתכלתי עליו כבר שכחתי כמה הוא חתיך.
נאיה חיברה אותה לנוזלים והבאנו לה אקמול, היא נשארה לישון בתאגד כדי להיות בהשגחה ״מלודי אני אשאר איתה בלילה״ נאיה אמרה והנהנתי, ״אני הולכת לישון תתקשרי אליי אם את צריכה משהו״ אמרתי לנאיה הבאתי לה חיבוק ויצאתי מהתאגד עם סטיב.
״אפשר שנדבר?״ סטיב שאל ״כן בטח״ אמרתי והוא נכנס אליי לחדר.
התיישבתי על המיטה והוא התיישב לידי ״הכל בסדר?״ שאלתי והוא הנהן ״סתם רציתי לדעת מה איתך איך את״ הוא אמר ״התגעגעתי אלייך״ הוא אמר, הסתכלתי כליו כמה שניות ואז חיבקתי אותה, הוא חיבק אותי בחזרה ודחף את ראשו בשקע צווארי, ״אני ממש מתגעגעת אלייך״ התוודתי.
״מה עם ירין?״ הוא שאל ״הוא בסדר, הוא ממש נחמד אליי״ אמרתי והוא חייך ״אני שמח״ הוא אמר ״אני שמחה שאתה שמח״ השבתי והוא צחק ״אז מתחילים את המשחק הזה?״ הוא שאל וגיכח ״לא לא אני שונאת לעשות את זה איתך״ אמרתי וצחקנו, הייתה בנינו שתיקה מביכה של כמה שניות, הוא השפיל את ראשו ואני הסתכלתי עליו ולא יודעת למה רציתי כל כך לנשק אותו באותו רגע ״על מה אתה חושב״ שאלתי מנסה לשבור את הקרח ״על כמה בא לי לנשק אותך עכשיו״ הוא אמר ואני הייתי בהלם ״מה״ אמרתי והוא חייך אליי, ״חושבת ששכחתי ממך?״ הוא שאל כשהחיוך עדיין על פניו, מה יש לי למה אני לא מפסיקה להסתכל על החיוך המושלם הזה שלו.
״ויש לי גם בעיה מאוד חמורה לגבי דחיית סיפוקים״ הוא אמר תוך כדי שהוא רוכן לעברי.
הוא החזיק בזרועי וקירב אותי אליו הוא בא לנשק אותי ואני הדפתי אותו קלות עם ידי ״אני לא יכולה״ אמרתי והוא גיכח הוא נשאר קרוב אליי הוא יודע שעדיין יש לו השפעה עליי שאם הוא יהיה מספיק קרוב אני לא אשלוט בעצמי ״יש לי מערכת יחסים יציבה גם לך אגב ואני לא רוצה להרוס את זה״ אמרתי והוא עדיין נשאר קרוב מסתכל עליי ומקשיב ״תפסיק להסתכל עליי ככה״ אמרתי בקול תקיף וצחקתי ״להסתכל עלייך איך״ הוא שאל בקול חלש שהעביר לי צמרמורות בכל הגוף ״כאילו אתה עוד שנייה מוריד לי את כל הבגדים״ אמרתי בכנות ״אין לך מושג כמה אני מתאפק כרגע לא לעשות את זה ילדה, ומשהו אומר לי שאני מתאפק לחינם כי את רוצה את זה בדיוק כמוני״ הוא אמר ואני נכנסתי לסוג של לחץ אבל זה היה לחץ של הילדות האלה שיש להן קראש רציני על הפאקבוי החתיך של השכבה ופתאום הוא מדבר איתן והן לא יודעות איך להגיב מרוב שהן מהופנטות ממנו.
לא משנה כמה אני אנסה להתרחק מסטיב אני תמיד ארצה אותו איך אפשר שלא עם השרירים הבולטים שלו שקורעים לו עוד שניה את המדי ב ועם הקו לסת המשורטט שלו והעיניים הירוקות והעור השזוף ואני חייבת להפסיק לבחון אותו מכל כיוון כי זה לא תורם לסיטואציה.
כרגע המצב הוא כזה, אנחנו בחדר שלי הוא יושב על קצה המיטה כשרגליו מונחות על הרצפה ואני יושבת על הכסא ספריה שנמצא ממש מולו.
״בואי לפה״ הוא אמר כשהוא מרים אותי מהכסא ומושיב אותי עליו כששני רגליי יושבים מצידי גופו גיכחתי והוא הסתכל עליי לא מבין ״אני יותר גבוהה ממך ככה״ אמרתי והוא צחק.
״התגעגעתי לזה״ אמרתי בכנות, ״הממ״ הוא אמר מאשר שגם הוא והתחיל לנשק אותי בצווארי, ״אין לך מושג כמה זין אני שם על זה שאת עם ירין כרגע״ הוא אמר ואני התענגתי על הנשיקות הרטובות שהוא משאיר על צווארי. ״אין לך מושג מה את עושה לי עם המדים הקטנים האלה עלייך בייבי״ הוא אמר ואנחת עונג קטנה יצאה מפי מבלי שהתכוונתי, יכולתי להרגיש את החיוך שלו מתנוסס על צווארי, הוא עושה את זה בכוונה, הוא עושה לי היקי אבל אני לא רוצה להפסיקקק זה כל כך קשההה.
הוא הפך אותנו כך שהוא רוכן מעליי במיטה, הוא פשוט בן אדם גדול. הוא 1.91 מטר של שרירים.
״על מה את חושבת ילדונת״ הוא אמר אני שונאת שהוא מדבר איתי ככה אני לא עומדת בזה ואני חייכתי חיוך מבויש. הוא חייך חיוך שחושף את כל מה שהוא רוצה לעשות עכשיו, אני יודעת שהוא לא הולך לוותר לי אני צריכה לגייס את כל הכוחות שלי.
״אתה צריך ללכת לחנות איפור הכי קרובה לפה ולקנות לי עיפרון מייקאפ ירוק כדי להסתיר את זה״ אמרתי מצביעה על ההיקי הענק שהוא עשה לי בצוואר והוא גיכח.
״זה תמיד חירמן אולי שאת שתלטנית״ הוא אמר ואני הבאתי לו מכה בכתף והוא עשה את עצמו כאילו כואב לו.
הוא נשכב לצידי במיטה והסתכל עליי, ״למה אתה עושה את זה״ שאלתי אותו ברצינות ״עזבי את העובדה שאמא שלי עד היום רבה איתי על זה שנפרדנו״ הוא אמר ואני גיכחתי למשמע הוידוי החמוד על אימו
״ניסיתי כל כך הרבה דברים אחרים ושום דבר לא משתווה אפילו בקצת למה שהרגשתי שהייתי איתך״ הוא הוסיף, לא יכולתי להתעלם מהצביטה שהרגשתי כשאמר שניסה דברים אחרים.
״מלודי אנחנו בחיים לא נוכל להיות רק ידידים ולמען האמת גם אם היינו יכולים אני לא רוצה, אני מסתכל עלייך ומת לנשק אותך ומת לגעת בכל חלק וחלק בגוף שלך. אני מתחרפן רק מלחשוב שמישהו אחר עושה את זה, את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים ואני לא אוותר על זה.
אני יודע שאני יוצא אגואיסט ואת האמת שלא אכפת לי, לא מתנצל על זה שאני רוצה להרגיש טוב שוב ולא מתנצל על זה שאני מנסה דברים איתך כשאת עם מישהו אחר כי אני אעשה הכל כדי שתחזרי אליי״ הוא לחש כל הזמן הזה ודמעה ירדה לי על הפנים כי קשה לי להעמיד פנים שאני לא מרגישה את אותו הדבר. ״אל תבכי״ הוא לחש מנגב את הדמעות מפניי.
״אני אוהב אותך״ הוא התוודה על הידוע מראש ואני נותרתי שותקת.
״אני יודע שזה הדדי בייבי, חלאס נמאס לי״ הוא אמר בקול תקיף תפס בצווארי ונישק אותי, זה הרגיש כל כך טוב להרגיש את השפתיים המלאות שלו שוב קול הדהד בראשי, ״ירין הוא ילד טוב זה לא מגיע לו שאבגוד בו ככה״ הדפתי את סטיב קמתי מהמיטה רצתי לשירותים ונעלתי את הדלת.
״מלודי תפתחי את הדלת״ סטיב אמר בקול מתחנן. לאחר שניה שמעתי את הצליל של המפתח בשירותים מסתובב מה לעזאזל איך הוא עושה את הדברים האלה, הוא נכנס בדלת במבט לא מובן,״ לא, תפסיק אני לא יכולה להמשיך עם זה״ אמרתי גופי נתקל בקיר והוא התקדם אליי ״להמשיך עם זה?״ הוא שאל ונישק אותי לא היה לי לאן לברוח הוא חסם אותי משני צידי גופי ונתמך בקיר למרות שלא רציתי כל כך לברוח ואפילו קצת נהנתי מזה אבל ידעתי שזו טעות.
״די סטיב נו״ אמרתי כשאני יוצאת מבין ידיו, גבי היה מופנה כלפי השיש של הכיור וידיי נתמכות בו הוא הסתכל עליי מלמעלה, אלוהים למה כל דבר בו כל כך מושך, זה לא הגיוני שבן אדם יהיה מושך בכל תנועה שהוא יעשה,
הוא רכן מעליי כך ששני ידיו משני צידי גופי נתמכות בשיש של הכיור.
״זה מחרמן אותך שאני רודף אחרייך נכון?״ הוא שאל ואני בלעתי את הרוק שהיה לי בפה ושקעתי בעיניים הירוקות שלו. ״את אוהבת לשחק את המשחקים האלה ובכל פעם ששיחקנו בזה המצב הוא שאני מנצח״ הוא אמר ״כל חלק וחלק בגוף שלך רוצה אותי עכשיו לא משנה כמה תנסי להתנגד לזה את תנועה שלך אומרת לי שאת מתה שאני אזיין אותך כאן ועכשיו״ הוא אמר ״תני לי סיבה אחת לא לעשות את זה״ נותרתי שותקת מהופנטת ממנו ומהמצב שאני נמצאת איתו כרגע.
הוא הרים אותי על השיש ונישק אותי, הלשונות שלנו התערבבו, התמסרתי אליו לחלוטין נותנת לו את מה ששנינו רוצים.

מאוהבת בלוחם Where stories live. Discover now