הלכתי לדמוי מגורים שארגנו לנו להתארגנויות ולכל הכוחות שנשארים בגבול, נכנסתי להתקלח יצאתי והתלבשתי עוד חצי שעה אנחנו נכנסים, נזכרתי בשיחה שלי ושל מלודי לפני חצי שנה, כשסיפרתי לה שאני נכנס והיא שאלה אותי לכמה זמן, באותה תקופה באמת לא ידעתי, היום אני יודע שזה לתמיד. שמתי עליי בושם וראיתי את המיטה שלה שהייתה מול שלי, על השידה היו תמונות שלה ושלנו ביחד, התיישבתי על המיטה שלה, הרחתי את הפיגמה שלה רק לא לשכוח את הריח הזה, אחזתי בתמונה שלי ושלה שהייתה שם והדמעות פשוט יצאו, זה טוב שנפרדנו, יהיה לה יותר קל לשכוח ממני ולהמשיך הלאה, לקחתי מהשידה שלה תמונה שלנו מחובקים, ואת התמונה שלה יושבת עם שורט וחולצה ארוכה בחוף הים ומחייכת, קיפלתי את התמונות ושמתי אותם אצלי בכיס.
הלכתי לתיק שלי והוצאתי משם את הטבעת של אמא שלי, כשהיא הביאה לי אותה היא אמרה לי שהטבעת הזאת תלך רק למי שאני אדע בוודאות שהיא תהיה האישה שלי. שמתי את הטבעת ורשמתי לה פתק קטן ״אני יודע שנפרדנו אבל את תמיד תהיי הדבר הכי חשוב לי בעולם, אני אוהב אותך ומצטער שלקחתי לך את התמונות, הייתי חייב שיהיה לי משהו שלך אצלי, אני מצטער על הכל ומקווה שתסלחי לי, את כבר יודעת מה יש בתוך הקופסה הקטנה, זה רק כדי שתזכרי לאן ראיתי את החיים שלי הולכים איתך״
שמתי לה את הפתק על השידה עם הטבעת ויצאתי מהמגורים והלכתי אל הנקודה שבה כולם התאספו, נעמדתי ליד גיא וראיתי אותה מולי, היא דיברה עם נאיה ולא שמה לב שאני מסתכל עליה, זה היה נראה שהיא מסבירה לה כמה דברים ואני חייכתי. ״דיברת איתה לפחות״ גיא שאל אותי ואני הנהנתי, לא הורדתי את העיניים שלי ממנה לרגע אפילו. ״ביקשת מנאיה לספר לה כשנכנס?״ שאלתי והוא הנהן.
״היא תדע רק אחרי שנהיה בפנים״ הוא השיב ואני הנהנתי. היא ונאיה צחקו על משהו הסתכלתי עליה והרגשתי את הלב שלי יוצא מהמקום, היא לפתע הסתכלה עליי, ראתה שאני מסתכל וחייכה, היא סימנה
לנאיה שהיא תכף תחזור והתקדמה לכיווני.
היא חיבקה אותי והחזרתי לה חיבוק עדין, התחפרתי בשקע של צווארה, רציתי להרגיש אותה פעם אחרונה, הסנפתי את הריח שלה ולא עזבתי, הרגשתי את החולצה שלי נרטבת מעט והבנתי שהיא בוכה.
״בקטנה יום יומיים ואני חוזר״ שיקרתי והיא הנהנה. ״תשמור על עצמך״ היא ביקשה ״אני מבטיח״ אמרתי יודע שאני משקר לה, שוב.
התנשקנו, נישקתי אותה באגריסיביות, ניסיתי לחקוק בזכרוני כל חלק וחלק ממנה.
״כולם לעלות על האוטובוס נוסעים״ ירין המפקד שלי צעק והיא הסתכלה עליי, ״אני אוהב אותך בייבי״ אמרתי והיא חיבקה אותי ״אני אוהבת אותך מכוער״ היא אמרה וקראה לי בשם שהיא הכי אוהבת לקרוא לי וצחקה, צחקתי איתה ולא רציתי שהרגע הזה יפסיק.
״אחי צריך ללכת״ גיא קטע בנינו ואני הנהנתי. ״ביי יפה שלי״ אמרתי לה ונישקתי אותה בראשה, עליתי על האוטובוס, היא הסתכלה עליי מהחלון ונופפה לי בידה, שמתי את כף ידי על החלון והסתכלתי עליה בחזרה מדמיין שהיא מחזיקה אותה ואז התחלנו לנסוע.
YOU ARE READING
מאוהבת בלוחם
Romanceמלודי וסטיב פרמדיקית ולוחם קומנדו בסיירת מטכל חווים אהבת נעורים קלאסית מלאה בקשיים ותהפוכות, מנסים כל הזמן לחזור לזרועות אחת של השני ולמצוא את הדרך שלהם לעתיד יחד יצליחו או לא? מה אומרים? *** חייבת לומר כי בספר הזה יהיו תכנים מיניים מפורטים***