31

1.4K 41 2
                                    

שכבתי קצת במיטה שלי ודפיקת דלת נשמעה, ״פתוח״ צעקתי ובר נכנסה.
״היי״ היא אמרה ״היי״ השבתי והתיישבתי על המיטה.
״מצטערת ששמעתי את כל מה שהיה בתאג״ד״ היא אמרה ואני צחקתי, ״זה בסדר, כל הבסיס יודע על מה שקרה בנינו היית שומעת על זה בסופו של דבר, לפחות שמעת על זה ממקור ראשון״ אמרתי בציניות והיא צחקה.
״אני יכולה לשבת?״ היא שאלה ואני הנפתי בידי מסמן לה שזה בסדר, היא התיישבה והסתכלתי עליה, ״את ממש יפה את יודעת?״ אמרתי והיא הסמיקה.
״אתה אומר את זה לכל מי שאתה מנסה להשכיב?״ היא שאלה ואני צחקתי.
״כן כי אני לא אשכב עם מישהי שאני לא חושב שהיא יפה״ אמרתי בכנות והיא נדהמה מהישירות שלי.
התיישבתי לידה ורכנתי כלפיה, נישקתי אותה וזה הרגיש די רגיל, אבל אני אוהב את זה, לשכב עם בחורות, זה מי שאני.
שיחקתי עם החולצה שלה והיא עצרה אותי, ״אני לא אעשה משהו עם מישהו שרואה בי רק מיטה״ היא אמרה בישירות ואני גיחכתי, ״אני לא מאלה שנכנסים למערכת יחסים״ אמרתי בכנות, ״נשמע שבינך לבין מלודי הייתה מערכת יחסים מאוד ברורה״ היא אמרה ואני התרחקתי ממנה, ״למה חייב להזכיר את מלודי כל פעם?״ שאלתי לא מבין איך זה הגיע למצב שמלודי היא הנושא שיחה היחיד של אנשים איתי. ״כי אמרת שאתה לא נכנס למערכות יחסים אבל עם מלודי כן אז מה שונה בה?״ היא שאלה ואני נאנחתי.
חייכתי לבר והיא הסמיקה, נישקתי אותה וכמובן ששכבנו.
—————————————————————————-
חודש עבר מאז שבר הגיעה ואני שוכב איתה קרוב לשלוש פעמים ביום, היא אמרה לי שהיא אוהבת אותי אבל לא עניתי לה, הזהרתי אותה שאני לא נכנס למערכות יחסית ובטח שלא מתאהב אבל היא לא הקשיבה לי, אני איתה רק בשביל זיון.
מלודי וירין נפרדו, לא התפלאתי היא אף פעם לא אהבה אותו, מה שכן מפליא אותי זה איך שהיא רודפת אחריי בזמן האחרון.
התאמנתי בחדר כושר והרמתי קצת משקולות, בר הייתה שם ולא יכולתי להפסיק להסתכל על התחת המטורף שלה.
מלודי נכנסה ונשמטה לי הפאקינג לסת.
היא הייתה לבושה בשורט כחול קצרצר של טומי הילפיגר וחולצת בטן תואמת ונעלי נייק היו בידיה שני בקבוקי מים, ראיתי שהיא באה לכיווני וחייכתי.
״שלא תתייבש״ היא אמרה והגישה לי את הבקבוק מים, הרמתי את הבקבוק מים שהיה לידי על הרצפה והראיתי לה אותו.
התיישבתי על הספת משקולות והיא רכנה לכיווני, ״חבל, בזמן שמזגתי את המים לבקבוק הזה היו עליי הרבה פחות שכבות ממה שיש עליי עכשיו״ היא אמרה בלחש ושתתה ממנו, אני כבר לא אוהב אותה אבל היא פאקינג מחרמנת, אני יודע שבר מסתכלת עלינו אבל לא כזה אכפת לי, היא תמיד ידעה שיש לי חולשה לאיך שמלודי נראית.
״בואי לחדר שלי״ אמרתי למלודי באוזן והיא גיחכה והזיזה את ראשה ללא.
״אני אומנם ממש רוצה אותך, אבל אתה מכיר אותי מספיק זמן בשביל לדעת שאני לא אשכב איתך סתם ככה״ היא אמרה ״אז למה את עושה את זה״ שאלתי, ״כדי שתזכר איך זה היה לאהוב אותי ולשכב איתי בו זמנית״ היא אמרה והלכה הסתכלתי עליה ועם כל הכבוד לתחת של בר, מלודי פשוט פצצת מין מהלכת.
קמתי מהספת משקולות ובאתי לצאת אחריה מהחדר כושר, ״לאן אתה הולך?״ בר שאלה אותי ואני הסתכלתי עליה בחיוך שתבין שלמלודי.
נכנסתי לחדר של מלודי ושמעתי מים זורמים, היא נכנסה להתקלח ואני אוזר את כל הכוחות שלי לא להכנס לשם עכשיו.
לאחר כמה דקות היא יצאה כשמגבת עוטפת את גופה הקטן ושיערה הרטוב נוטף מים על הרצפה.
״מה אתה עושה פה״ היא שאלה ואני חייכתי.
״באתי להוריד ממך את המגבת הזאת ממך כי היא נראית די מיותרת״ אמרתי מתקרב אליה והיא חייכה.
״את כל כך יפה אלוהים״ אמרתי בקול נמוך והיא נשכה את השפה שלה.
״שמעתי שאמרת בערך אותו הדבר לבר״ היא אמרה ואני גיחכתי ״מקנאה?״ שאלתי ״מאוד״ היא אמרה ונכנסה לשירותים היא סירקה את שיערה הבלונדיני והסתכלתי עליה, לא יכולתי שלא לחשוב על הזמן שהיינו ביחד, היא מטריפה אותי, אני מרגיש כאילו בחיים לא באמת שכחתי ממנה אבל אני מנסה לשכנע את עצמי שאני לא אוהב אותה כשאני כן.
״מה אם אני אגיד לך שאני כן אוהב אותך״ אמרתי והיא הסתובבה אליי מופתעת, הרמתי את גבותיי מחכה לתשובה שלה. ״אז אני אגיד לך שאתה חרטטן שיגיד הכל עכשיו כדי לשכב איתי״ היא אמרה.
תפסתי במותניה וקירבתי אותה אליי.
״ומה אם אני אגיד לך שאם הייתי בא לפה כדי לשכב איתך הייתי כבר נכנס למקלחת שלך ומזיין אותך כל כך חזק עד שאת תשכחי את נשם שלך״ אמרתי ״אז אני הייתי אומרת לך שאתה מזיין את השכל אם אתה תגיד שלא חשבת על זה״ היא השיבה ואני גיחכתי, ״ואת לא חושבת שאם הייתי פה בשביל לזיין אותך המגבת הקטנה הזאת מזמן לא הייתה עלייך?״ אמרתי מנשק את צווארה, ״את יודעת, עד לפני כמה רגעים הייתי משוכנע שאני באמת לא אוהב אותך יותר, אבל שתינו יודעים שזה לא בדיוק נכון״ לחשתי באוזנה והיא הסתכלה עליי, ״תוכיח״ היא אמרה תפסתי בפניה ונישקתי אותה, הרגשתי שהתמלאתי אוויר שכבר הרבה זמן לא היה לי בגוף.
״תסתכלי לי בעיניים ותראי שאני לא משקר, את זאת שאמרה לי שהעיניים הם הדבר הכי אמיתי ותמים בעולם, אני פאקינג מאוהב בך בייבי״ אמרתי מסתכל עליה במבט מתחנן, אני אעשה הכל כדי שהיא תחזור אליי, אני פאקינג רוצה אותה, ״סטיב״ היא אמרה בחצי גניחה.
הסתכלתי עליה מתחנן לשלוש מילים האלה שאני רוצה לשמוע אותה אומרת, ״תגידי את זה״ פקדתי עליה היא הסתכלה עליי והיא החלה לדמוע. אחזתי בצווארה מסתכל עליה, לא נותן לה להסיט את המבט ממני אפילו לשניה, ״תגידי את זה״ לחשתי לה ״תגידי לי שאת אוהבת אותי, תגידי את זה ואני נשבע לך שאני בחיים לא אתן לך לעזוב אותי יותר״ אמרתי מתחנן אליה.
״אני אוהבת אותך״ היא אמרה ריסקתי את השפתיים שלי על שלה, העפתי ממנה את המגבת שהייתה על גופה הצנום והפלתי אותה למיטה, רכנתי מעליה וחדרתי עם שני אצבעותיי אל איבר מינה, היא גנחה בעונג משולב בכאב.
״סטיב תכנס אליי כבר״ היא ביקשה כפי שהיא תמיד הייתה עושה ואני גיכחתי.
יצאתי ממנה עם אצבעותיי ואנחת עצב נפלטה ממנה, הלכתי לאמבטיה שלה יודע שהחבל שהייתי קושר אותה איתו עדיין במגירה שם.
הוצאתי אותו והיא הסתכלה עליי וצחקה.
״מה את צוחקת״ אמרתי והפכתי אותה על הבטן כך שהיא עם הגב אליי, הפלקתי לה בישבנה ואני חייב להגיד שעשיתי את זה כואב קשרתי את ידיה מאחורי הגב שלה והפכתי אותה, היא הסתכלה עליי בידיעה שאני הולך להתעלל בה עכשיו.
הלכתי למיני מקרר שבחדרה והוצאתי מהמקפיא קוביית קרח, אני הולך לשגע אותה.
״את הולכת להצטער על המילים המלוכלכות שלך בחדר כושר היום, ועוד מול בר מאוד מלוכלך שלך בייבי״ אמרתי בקול נמוך והיא צחקה הנחתי את קוביית הקרח על הבטן שלה והיא גנחה, נתתי לה להרטיב את הגוף שלה לאט לאט, ״הסכמתי לך לצחוק?״ שאלתי והיא הנהנה בראשה ללא, ״אז למה את עושה דברים שמכניסים אותך לצרות?״ שאלתי אותה והיא חייכה הכנסתי את הקוביית קרח לפה שלי ונישקתי אותה, נותן לה לטעום ממנה, נישקתי את גופה לאט לאט כשהקובייה הקפואה מרטיבה את הגוף שלה עד שהגעתי לאיבר המין שלה, הכנסתי אליו את הקרח והיא צרחה מההפתעה, היא גנחה שוב ושוב ואני חייכתי, ״פאק סטיב, אהה״ היא גנחה ואני התחרמנתי יותר ויותר מזה שהיא גונחת את השם שלי.
חדרתי אליה בבת אחת והקרח נדחק אל תוך גופה עמוק יותר, זיינתי אותה ושפשפתי את איבר המין שלה תוך כדי ״את אוהבת שאני מזיין אותך ככה נכון בייבי״ שאלתי אותה והיא גנחה ״כן, פאק סטיב כן״ היא צעקה חדרתי אליה עוד אינספור פעמים בכוח עד שהיא גמרה.
היא ירדה מהמיטה וישבה על הברכיים וגופה היה מרותק לקיר, הכנסתי את הזין שלי לפה שלה וזיינתי אותו, היא אחזה בזין שלי ושפשפה אותו תוך כדי שמצצה אותו, זה הרגיש כל כך פאקינג טוב.
יצאתי מהפה שלה וגמרתי, הרמתי אותה וריתקתי אותה לקיר, נישקתי אותה והיא אחזה בצווארי מדביקה אותי אליה עוד יותר, ״התגעגעתי לזה כל כך בייב״ היא אמרה ואני חייכתי אליה

מאוהבת בלוחם Where stories live. Discover now