קמתי בבוקר והלכתי להתאמן, נפרדתי אתמול בלילה משלי ואני פשוט אחזור לזיין את מי שארצה כמו שעשיתי פעם.
אני לא אכריח אותה להיות איתי, זה נגמר וטוב שכך אני פשוט לא אתקרב אליה יותר.
היא נכנסה לחדר כושר עם טייץ וחולצת בטן הסתכלתי עליה כמה שניות שתיתי מים וחזרתי להרים את המשקולת. היא כנראה הפעילה את ההליכון כי שמעתי אותו.
לאחר עשר דקות שאני עושה סטים של הרמת משקולות היא ירדה מההליכון, היא הלכה לשתות מים וראיתי שהיא מסתכלת עליי.
״אתה בא לערב פלוגה היום?״ היא שאלה אותי לפתע ״כן״ השבתי בטון קצת מתעלם.
״שמעתי שאתה ושלי נפרדתם״ היא אמרה מנסה כנראה לפתח איתי שיחה.
״לא שזה עניינו של מישהו אבל כן נפרדתי ממנה״ אמרתי מנסה לסיים את השיחה, ״טוב זה לא שאהבת אותה״ היא אמרה ״כן גם את לא אוהבת את ירין אבל את עדיין איתו״ אמרתי רומז לה שאני לא מעוניין להמשיך לדבר והמשכתי להרים את המוט עם המשקולות.
נאיה נכנסה לחדר כושר והיא ומלודי התחילו לדבר, לצערי שמעתי כל מילה שלהן והן די חפרו לי.
״טוב אל תגידי לו שסיפרתי לך אבל הוא התייעץ איתי מה לקנות לך״ נאיה אמרה למלודי הבנתי שהן מדברות על ירין.
״הוא התלבט בין שרשרת לטבעת אמרתי לו דבר ראשון שניהם״ נאיה המשיכה והן צחקו. ״אומייגאד איזה מתוק״ מלודי אמרה בהתלהבות ואני גיחכתי.
״סטיבון לא ראיתי שאתה פה בכלל״ נאיה אמרה והתקדמה אליי והביאה לי חיבוק לשלום כזה. ״כן באתי להתאמן״ אמרתי וראיתי שמלודי שותה מים ומנסה להקשיב לשיחה שלנו.
״אז מה זה נגמר ביניכם לתמיד״ היא אמרה ואני הנהנתי ״אני דווקא סבבה, בואי נגיד שאני יודע כבר שהיא לא מי שאני רוצה להמשיך איתה את החיים שלי״ אמרתי בכנות והיא חייכה אליי. גיא נכנס והסומק עלה על לחיה של נאיה ואני הסתכלתי עליה צוחק מהסיטואציה.
״איי את כל כך חמודה שאת חושבת שהוא לא רוצה אותך גם״ אמרתי ועיניה נפערו, אני יודע שדי הפלתי אותו פה אבל חלאס הדברים צריכים להתקדם ביניהם.
קרצתי לנאיה והלכתי לכיוונו.
״ראיתי שהאקסית שלך פה״ גיא עקץ אותי, ״כן גם חברה שלך״ אמרתי עוקץ אותו בחזרה כשהוא יודע שהתכוונתי לנאיה, ״זרקתי לה שגם אתה בקטע אז עכשיו אתה חייב לעשות עם זה משהו״ אמרתי והוא הסתכל עליי במבט עצבני ״איזה בן זונה אתה״ הוא אמר ואני צחקתי.
״אני הולך להתקלח״ אמרתי והוא הלך להתאמן.
YOU ARE READING
מאוהבת בלוחם
Romanceמלודי וסטיב פרמדיקית ולוחם קומנדו בסיירת מטכל חווים אהבת נעורים קלאסית מלאה בקשיים ותהפוכות, מנסים כל הזמן לחזור לזרועות אחת של השני ולמצוא את הדרך שלהם לעתיד יחד יצליחו או לא? מה אומרים? *** חייבת לומר כי בספר הזה יהיו תכנים מיניים מפורטים***