20

1.5K 35 2
                                    

******אזהרה:
הפרק מכיל תכנים מיניים מפורטים

נ.מ סטיב:
נכנסנו לחדר שלי והיא הלכה לכיוון המקלחת, ״לאן את חושבת שאת הולכת״ אמרתי לה תופס אותה ומצמיד אותה אליי ״אני רוצה להתקלח״ היא אמרה בביישנות וחייכה. חייכתי אליה וסובבתי את גופה כך שתהיה מול המראה,
הגב שלה היה צמוד לחזי ויכולתי להרגיש את הנשימות המהירות שלה, הורדתי ממנה את החלוק הלבן והתחלתי לטייל עם ידי על גופה הקטן, ״יש לך מושג מה את עושה לי עם הבגד ים הקטן הזה עלייך בייבי?״ שאלתי אותה בקול חלש אבל אגרסיבי, תפסתי בגרונה מרתק אותה אליי, היא הסתכלה דרך המראה על החזה שלי, בוחנת את הקעקוע החדש שמתנוסס אליו, היא הסתובבה אליי בעדינות ונגעה בו.
״מתי עשית אותו״ היא שאלה ״היום״ השבתי.
דמעות נפלו על פניה השזופות ״למה את בוכה קטנטונת״ הרמתי את ראשה שתסתכל עליי, רציתי לדעת מה עובר לה בראש.
״הייתי בטוחה שאני לא אראה אותך יותר בחיים״ היא אמרה בבכי נרתעת רק מהמחשבה שהייתי שם ״בייבי זה נגמר, אני פה״ אמרתי מרגיע אותה, ״תראה מה הם עשו לך״ היא אמרה ועברה עם ידה על כל המכות שהיו על גופי. ״אני אוהב אותך״ אמרתי אוחז בכתפיה ומושך אותה אליי ״היית לי בראש בכל רגע אני נשבע לך, את הסיבה היחידה שלא נשברתי״ התוודתי, תפסתי בצווארה ונישקתי אותה באגרסיביות, חקרתי בלשוני כל אזור ואזור בפה שלה לא נותן לה מרווח לנשימה, היא גנחה אל תוך פי והרגשתי את כל הגוף שלי סומר, הצמדתי את גופה אל הקיר תפסתי בידיה והצמדתי אותן לקיר מעל ראשה ביד אחת ובידי הפנויה נגעתי בכל אזור בגוף הקטן שלה, נישקתי את צווארה, סימנתי אותה שכולם ידעו שהיא שלי כמו שהיא הייתה תמיד.
פתחתי את הקשר של הבגד ים שלה כך שהוא נפל על הרצפה והחזה שלה היה חשוף מולי.
הובלתי אותה למיטה וזרקתי אותה עליה, הורדתי את החולצה ממני וזרקתי אותה לכיוון שלה והיא צחקקה, הרגשתי את הזין שלי מתקשח רק מהצחוק שלה.
עליתי למיטה מעליה והיא חייכה לי את החיוך הכי טהור שראיתי אי פעם ״את סומכת עליי״ שאלתי אותה והיא הנהנה בראש לכן ״ילדה טובה״ אמרתי יודע שהיא אוהבת אני מדבר אליה ככה קשרתי לעיניה את החולצה שלי שלא תוכל לראות כלום, שתהיה בחוסר שליטה מוחלט, שתדע שאני היחיד ששולט עליה, והיא התמסרה לי בלי שום בעיה.
ירדתי לכיוון הכוס הקטן שלה והתחלתי להתגרות בה עם לשוני.
התחתון היה עדיין עליה ואני נישקתי אותה מתגרה בה מתחרמן מהידיעה שהיא חסרת אונים ואין לה מה לעשות עם זה.
פתחתי את הקשרים שהיו בצידי התחתון שלה והעפתי אותו לצד השני של החדר.
החדרתי את אצבעותיי אליה אחת אחרי השניה וראיתי איך כל הגוף שלה מתפתל תחתיי, ״את אוהבת שאני נוגע בך בייבי״ שאלתי אותה והיא גנחה, ״שאלתי אותך שאלה, כדאי לך לענות לי״ אמרתי לוחש לאוזנה בדומיננטיות תוך כדי שאצבעותיי מוחדרות אליה לאט ומתגרות בה ״כן״ היא גנחה. הוצאתי את אצבעותיי ממנה והיא גנחה בעצב ״למה הפסקת״ היא שאלה בחוסר אונים ״סתמי״ אמרתי וסובבתי את גופה כך שהיא שכבה על הבטן, הרמתי את התחת שלה כך שהוא היה מולי והגב שלה התקמר לכיוון המיטה.
הורדתי את המכנס ואת הבוקסר וחדרתי אליה בלי שום אזהרה גניחת כאב נפלטה ממנה, חדרתי אליה שוב ושוב בחוזקה והפלקתי לישבנה הורדתי את ישבנה לכיוון המיטה כך שהיא שכבה על הבטן ואני זיינתי אותה מאחורה, ״תגנחי בייבי״ לחשתי לאוזנה והיא גנחה כל כך חזק, הורדתי את החולצה שלי מעיניה ונישקתי את צווארה.
הגניחות שלה חירמנו אותי יותר ויותר עד שגמרתי בתוכה.

מאוהבת בלוחם Where stories live. Discover now