נ.מ מלודי:
״בוא תפתח״ סטיב אמר לגיא בטלפון וניתק ואני צחקתי, ״מה את צוחקת יקטנה אה?״ הוא אמר וחיבק אותי, נעמדנו מול המראה, הוא בחן את גופי מכף רגל ועד ראש ואני הסמקתי, ״עם כל הכבוד לגוף האלוהי שלך ולזה שאני יכול להסתכל עלייך שעות עכשיו, תתלבשי כי גיא בדרך״ הוא אמר ואני צחקתי, לבשתי את המדים בחזרה , גיא הגיע ופתח לנו את החדר כושר.
״אם אתם לא חזרתם אני פורש מתפקידי כחבר וידיד טוב בראש מורם״ הוא אמר וצחקנו, ״חזרנו חזרנו״ אמרתי והם הביאו אגרוף ואני צחקתי.
״גיא מה עם המשפט של נאיה״ שאלתי אותו כשאנחנו יוצאים מהחדר כושר, ״הוא היה כבר, אל תדאגי היא לא נענשה, רק אמרו לה שפעם הבאה שהיא מביאה לאחד מהעובדים של התאגד להחזיק סמים שתחתים אותו על זה כדי שתהיה אסמכתא לזה שזה היה באחריותו, ובן קיבל ריתוק 28 יום״ הוא אמר ואני חייכתי, ״הגיע הזמן שהבן זונה יסבול קצת״ אמרתי וסטיב צחק.
״אני הולך לחברה שלי תהנו לכם זוג יונים״ גיא אמר והלך.
״בוא נלך לשקם בא לי גלידה״ אמרתי, ״קחי את כל השקם מבחינתי״ הוא אמר וצחקתי.
״צריך להתארגן מחר הטיסה״ אמרתי וסטיב הנהן בראשו, ״איך את עם זה״ הוא שאל, ״הולך להיות קשה לספר להורים שלי אבל אני חייבת, הם צריכים לדעת מה קרה לי״ אמרתי ״חוץ מזה אתה איתי אז זה הרבה פחות מפחיד״ הוספתי והוא חייך, ״אני תמיד איתך״ הוא אמר ונישק את פרק כף ידי.
נכנסנו לשקם ועופרי השקמיסט היה שם, ״עופרי כל מה שהבחורה שלי רוצה תביא לה״ סטיב אמר והביא לו כיף של גברים, ״זהו חזרתם?סוף סוף״ הוא אמר, ״תקבל הזמנה לחתונה״ אמרתי וסטיב נבהל, הסתכלתי על הפרצוף שלו והתחלנו לצחוק אני ועופרי.
״מה אני מביא לך ילדה״ עופרי אמר, ״מגנום טילון״ אמרתי, קנינו את הגלידה, סטיב גם קנה אחת לעצמו.
״בואי נלך לארגן לך תיק, ונישן אצלי בחדר״ סטיב אמר והסכמתי.
לאחר חצי שעה, סיימתי לארגן לי את המזוודה לבית, אני בלחץ בטירוף, בא לי לחזור כבר הביתה, הבסיס שלנו זה לא כמו בסיס רגיל שכל חמישי חוזרים הביתה, אנחנו יכולים גם במשך כמה חודשים לא לראות את הבית, פשוט במקום לחזור הביתה ביום חמישי ולחזור ביום ראשון, מחמישי בבוקר עד יום ראשון בדרך כלל עד השעה 12 מותר לנו לצאת מהבסיס כמה שבא לנו.
הלכנו לחדר של סטיב וארגנתי לו גם מזוודה, סטיב בינתיים נכנס להתקלח. לאחר עשר דקות הוא יצא מהמקלחת עם מגבת מלופפת סביב המותניים שלו, הוא היה עם שיער רטוב וכול הגוף שלו נטף מים. ״מה את מסתכלת אה״ הוא אמר מגכח, תמיד הפליא אותי הביטחון העצמי שלו, זה לא הביך אותו בכללל שבהיתי לו בגוף, ״בא לי להסתכל״ אמרתי עוקצת אותו בחזרה ״כנסי להתקלח״ הוא אמר ועשיתי כדבריו.
לאחר רבע שעה יצאה מהמקלחת עם חלוק העוטף את גופי ומגבת על השיער. סטיב ישב על המיטה עם המכנס ב והנעלי חיר האדומות בלי חולצה מחכה לי שאתרגן ונלך לארוחת ערב, הוא ראה שיצאתי מהמקלחת וקם לכיווני, הוא בחן אותי לא מסתיר את זה שהוא מסתכל עליי, ״מה אתה מסתכל״ אמרתי מחזירה לו על מקודם, ״סתמי״ הוא אמר ופתח את החגורה של החלוק ״איך זה ש99.9 אחוז מהזמן שלך אתה חרמן״ אמרתי, הוא סיבב אותי אל המראה בחדרו והוריד לאט לאט את החלוק מכתפיי, ״זאת הסיבה״ הוא אמר כשהוא מסתכל על גופי העירום מהמראה, השפלתי את ראשי נבוכה מהסיטואציה, ״את נבוכה בייבי״ הוא אמר כשראה את לחיי האדומות, ״תראי אותך״ הוא לחש באוזני והרים את ראשי כך שלא אוכל שלא להסתכל במראה, ״את כל כך סקסית איך את רוצה שאני לא אהיה חרמן״ הוא אמר והחל לנשק את צווארי באיטיות מייסרת ״סטיב״ גנחתי את שמו ״מה בייבי״ הוא ענה והמשיך לנשק אותי, ״אנחנו צריכים ללכת לארוחת ערב״ אמרתי מנסה לצאת מהתחושה שנכנסתי אליה, יודעת שאם אני לא אפסיק אותו עכשיו אנחנו כבר לא נאכל היום.
״אנחנו נלך״ הוא אמר ממשיך לנשק אותי לאורך הצוואר, התמסרתי לתחושה הרגשתי שאני שוב מאבדת שליטה, זאת התחושה הכי כיפית בעולם איתו, הוא סובב אותי לכיוונו והביט עמוק בתוך עיניי, הוא הפיל את המגבת משיערי, הייתי עירומה לגמרי מולו, וזה הרגיש הכי טבעי בעולם, הוא משך בשיערי על מנת שארים את מבטי למעלה ואסתכל עליו, ״את תעשי כל דבר שאני אגיד לך?״ הוא שאל אבל ידעתי שהוא קובע לי עובדה. ״אתה יודע שכן״ השבתי לו, ״ילדה טובה״ הוא אמר, אני אוהבת שהוא מדבר איתי ככה, כמו זכר אלפא ששולט עליי, למרות ששנינו יודעים שאני זאת ששולטת בו, אנחנו שולטים אחד בשנייה ונותנים לזה לקרות.
״את מפחדת ממני מלודי?״ הוא שאל בקול נמוך צרוד נוטף סקס אפיל, השפלתי את ראשי ולא עניתי ״תסתכלי עליי״ הוא אמר וישר העלתי את מבטי בחזרה,״תעני לי״ הוא פקד ,״אני מפחדת מזה שאין לי שליטה לידך״ השבתי בקול חלש, סטיב יהפוך בשבילי עולמות, אני מרגישה הכי בטוחה בעולם כשהוא איתי, אני יודעת שגם אם העולם יקרוס מסביב הוא ידאג שלא יקרה לי כלום, אבל אני יודעת גם שבשנייה שהוא יעזוב אותי אני אתפרק, זה מה שיגרום לעולם שלי לקרוס.
״את מאבדת שליטה לידי בייבי?״ הוא שאל ונישק אותי, ידיו טיילו לאורך גופי, יצאו מפי אנחות תענוג, הוא נישק אותי באיטיות מייסרת, ששיגעה אותי, ״את מודעת לעובדה שאני שולט בך אז את מתמסרת לזה נכון יפה?״ הוא אמר, והסתכל עליי, ידיו טיילו על פניי, עצמתי את עיניי ונהנתי מכל רגע, ״לכי תתלבשי, ותשימי חולצה מתחת למדים״ הוא לחש באוזני, עשיתי כדבריו, הלכתי לארון של סטיב, זכרתי שיש לי שם סט מדים נקי, שמתי חולצה מתחת לחולצת ב כפי שהוא ביקש ממני, יש ימים שממש לא אכפת לסטיב איך אני לבושה, הוא אוהב להסתכל עליי ויש ימים שימות העולם אני לא אלבש מחשוף, רק המחשבה שמישהו ינסה לגעת בי מעלה לו עצבים ולי אין בעיה עם זה.
שמתי בושם שהיה לו בארון, אני מתה על הבשמים שלו יש להם ריח ממכר. נזכרתי שיש לי פה גם קצת איפור שאני יכולה לשים עליי, מצחיק אותי שכל הזמן הזה היינו חוזרים נפרדים חוזרים נפרדים ואף פעם לא העזתי לקחת בחזרה את הדברים ממנו, השארתי את זה אצלו בחדר.
״בייבי את מוכנה?״ הוא שאל ״כבר מאמי״ אמרתי והוצאתי מהמגירה מסקרה, ראיתי שהוא יושב על המיטה בטלפון עדיין בלי חולצה ״מאמי תשים חולצה״ אמרתי תוך כדי שאני שמה מסקרה על הריסים שלי.
״אני אשים כשנצא אני מת מחום״ הוא השיב, הוא פסיכופט, המזגן היה על 19 ועדיין חם לו.
״אני מוכנה״ אמרתי כשסיימתי לשים את המסקרה, הוא קם מהמיטה לקח את החולצת ב שהייתה תלויה לו על הכסא בחדר ואת הנשק שלו, יצאנו מהחדר וראינו בדרך כמה חיילות שהסתכלו על סטיב כשהוא כפתר את החולצה, אחת הסיבות שאני ונאיה החלטנו שאנחנו לא מתחברות לבנות פה זה כי אנחנו יודעות שמאחוריי הגב הן מתות לשכב על החבר שלנו, יותר קל להיות כלבות אליהן.
סטיב קלט שהן מסתכלות עליו, הוא סיים לכפתר את החולצה והכניס אותה לתוך המכנס, הוא שם את ידו על כתפי וקירב אותי אליו, הסתכלתי עליו בחיוך והוא הביט למטה מסתכל עליי ״הן עוד לא הבינו שהן לא לרמה שלך״ הוא אמר ונישק את קודקוד הראש שלי.
נכנסנו לחדר אוכל, נאיה ראתה שנכנסנו ביחד היא צעקה מאושר וקפצה על סטיב ״אמרתי לך שאתם תחזרו״ היא אמרה והם הביאו כיף אחד לשני, כולם הסתכלו לא מבינים למה נאיה צעקה, ראיתי שזיו הסתכל קצת מוזר אבל התעלמתי מזה, הוא בא להתיישב איתנו, אני שמחה שגיא וסטיב קיבלו אותו יש להם קטע כזה להיות רק שניהם וזה נחמד שהם דווקא ככה איתו.
YOU ARE READING
מאוהבת בלוחם
Romanceמלודי וסטיב פרמדיקית ולוחם קומנדו בסיירת מטכל חווים אהבת נעורים קלאסית מלאה בקשיים ותהפוכות, מנסים כל הזמן לחזור לזרועות אחת של השני ולמצוא את הדרך שלהם לעתיד יחד יצליחו או לא? מה אומרים? *** חייבת לומר כי בספר הזה יהיו תכנים מיניים מפורטים***