39

1.1K 32 5
                                    

נ.מ סטיב:
״סטיבוס מגיע אלינו לצוות חייל חדש, תעשה לי טובה קח אותו תראה לו את הבסיס תכניס אותו קצת לעניינים אני סומך עלייך״ ירין המפקד שלי אמר לי בטלפון. ״וואלה גבר באת לי מה זה מקולקל״ אמרתי לו והוא צחק.
״אני יודע אחי אני מצטער שאני מפיל עלייך את השטות הזאת אבל אני חייב לפחות מדי פעם להביא לך דברים לעשות כדי שלא יתחילו לפתוח עלייך עיניים ולהגיד שאתה עושה מה שבזין שלך״ הוא אמר, ״אבל אני עושה פה מה שבזין שלי״ אמרתי וצחקתי וגם הוא, ״בסדר אחי עליי״ אמרתי, ״יאלה יגבר הוא מחכה לך בשג״ הוא הוסיף, ״בואנה אני באמצע אימון אני הולך להתנקם בך על זה שהרסת לי אותו עכשיו״ אמרתי בחצי עצבים, ״לך לך אליו כבר״ הוא אמר וניתקנו את השיחה.
החזרתי את הסכינים שהיו לי בידיים למקומם, שתיתי מים ויצאתי מהחדר אימונים.
הלכתי לשג וראיתי שם חייל על א מעשן סיגריה מחכה בשג של הבסיס, הוא היה 1.80 אולי קצת יותר, אבל לא יותר גבוה ממני, נראה די חטוב ועם שרירים, הדבר הראשון שעלה לי לראש זה אם הוא ינסה את מזלו עם מלודי, אני בטוח שכן.
״מה המצב אחי״ אמרתי לו והבאתי לו כיף של גברים, ״וואלה אש גבר״ הוא השיב.
״אני סטיב ביקשו ממני ללוות אותך לעשות לך כזה מדריך מקוצר לבסיס״ הסברתי לו והוא הנהן, ״וואלה אחי אני יודע מי אתה די מדברים עלייך הרבה בארץ״ הוא אמר ואני גיכחתי. ״מה מאיפה הגעת אלינו״ שאלתי אותו כי הוא לא נראה צעיר רואים שהוא כבר תקופה בצבא. ״וואלה אני עשיתי מסלול בשלדג והייתי שם אחרי זה לוחם 4 חודשים ורציתי לעלות קצת יותר למעלה אז נתנו לי לעשות מיונים והגעתי לפה״ הוא הסביר. ״אז אני מבין שאתה כבר איזה כמעט 3 שנים בשירות״ אמרתי, ״והטוב עוד לפנינו״ הוא השיב ואני צחקתי, וואלה אחלה גבר.
״איך אמרת שקוראים לך אחי״ שאלתי ״זיו אחי״ הוא אמר והנהנתי.
הראתי לזיו חלק מהבסיס ועברתי איתו לעשות טופס טיולים (תהליך קליטה בכל המחלקות בבסיס על מנת שיוכר כחייל ביחידה, זה נקרא טופס טיולים בצבא). היינו במחלקת תש, בשלישות, באפסנאות ועכשיו אנחנו הולכים לתאג״ד, מתפלל לאלוהים שהיא לא תהיה שם, אני לא יכול לסבול שגברים אחרים מדברים עליה ואני עוד לא מוכן לראות אותה, אני יודע שלהתגבר עליה זה לא יקרה בקרוב.
נכנסנו לתאג״ד ובן היה שם הבן שרמוטה הזה, ״הוא חייל חדש בא לעשות טופס טיולים אצלכם״ אמרתי לו בקצרה, ״זה יקח כמה דקות אני צריך להדפיס את הדפים״ הוא אמר.
״בוא בוא לבחוץ בינתיים נעשן סיגריה״ אמרתי לזיו, ישבנו בפינת עישון של התאג״ד וגילגלתי סיגריה.
״מעשן?״ שאלתי אותו כשאני זורק לכיוונו את הקייס טבק שלי, הוא גיכח והתחיל לגלגל לעצמו, ראיתי אותה מגיעה, היא הייתה שקועה במלא ניירת שהייתה בידה והלכה במהירות, היא נכנסה לתאג״ד בלי לשים לב שאנחנו בחוץ בכלל.
״יפיופה״ זיו אמר מתכוון למלודי, ואני הנהנתי, יודע שזה עניין של זמן עד שהוא יגלה שאליה לא מתקרבים.
בן יצא מהתאגד וראה שאנחנו עדיין מחכים בחוץ, ״מלודי מטפלת לו בטופס טיולים״ הוא הסביר והלך מהר, ״שתי שניות בא״ אמרתי לזיו מכבה את הסיגריה שלי, נכנסתי לתאג״ד רואה אותה יושבת וכותבת משהו, היא בטעות הפילה את הכוס קפה שהייתה לידה על כל הניירת שהייתה לה ״איזה עצביםםםם״ היא גנחה בכעס ואני גיכחתי, היא שמה לב אליי וגיכחה גם.
״יום קשה?״ שאלתי מתעניין, ״בן הטמבל הזה איבד מורפיום ועכשיו בגלל זה נאיה עולה משפט כי היא האחראית מרפאה וזה היה התחקיר והכל נהרס ונמאס לי מאנשים טיפשים״ היא אמרה בעצבים. ואני הנהנתי בחיוך.
היא חזרה למחשב התעסקה בעוד כמה דברים ואני הלכתי וכיביתי לה אותו היא הסתכלה עליי במבט לא מבין ״למה שתעשה את זה״ היא שאלה.
סובבתי את הכסא שלה לצד כך שתוכל להיות מולי ולא מול השולחן, התיישבתי בישיבת צפרדע ושמתי את ידיי על רגליה.
״את בלחץ, זה לא תורם לך, תעשי הפסקה של חצי שעה ותחזרי לעבוד, לא יקרה כלום לנאיה, יודעים שזאת לא היא, והתחקיר כבר ממוחשב, צריך לבקש רק מהשלישות שידפיסו אותו שוב״ אמרתי לה מנסה להרגיע אותה והיא צחקה.
״את מחייכת זה כבר טוב״ אמרתי מסתכל עליה, היא הסתכלה עליי ״סטיב״ היא אמרה את שמי ואני השפלתי את ראשי בחיוך ״אני יודע, שאין לי מה לנסות לחזור אלייך, אני לא מנסה, אבל חשוב לי שיהיה לך טוב אז אני עוזר״ הסברתי והיא הנהנה.
קמתי והיא הסתכלה עליי מלמטה, נשארת לשבת הכסא, נתתי לה נשיקה במצח ״אני כבר אביא לו טופס טיולים״ אמרתי ״תודה״ היא אנרה ובאתי לצאת מהתאג״ד כשהטופס בידי.
״סטיב״ היא קראה בשמי ואני הסתובבתי ונעצרתי במקומי, היא באה אל כיווני וחיבקה אותי, חיבקתי אותה ושמתי את ראשי בשקע צווארה, נשמתי כל חלק וחלק בה מנסה להאחז בזה, מנסה להרגיש שלם שוב.
היא הפסיקה לחבק אותי ונשארנו קרובים, סנטימטר אחד מהשנייה.
ידיי עלו אל מותניה, מקרבות אותה אליי עוד ועוד ״אני אוהב אותך״ אמרתי לה בלחש, שלא תשכח את זה, ״אני אוהבת אותך״ היא אמרה והרגשתי את הלב שלי מתרסק, ״אל תעזבי אותי״ אמרתי והיא שתקה ״אמרת שאת צריכה ללמוד להתמודד לבד, את יודעת שאת לא צריכה, שנינו יודעים שאת כבר יודעת, אני לא, אני לא יודע איך להתמודד בלעדייך, אני צריך אותך, ועצם זה שאת רוצה ללמוד לחיות בלעדיי זה רק הופך את זה לנוראי יותר, את לא מבינה שזה הפחד הכי גדול שלי״ אמרתי והדמעות בפניה לא איחרו להגיע.
״הוא מחכה לך בחוץ סטיב״ היא אמרה, התעלמה לגמרי מכל מה שאמרתי, אני הנהנתי שחררתי אותה ויצאתי לבחוץ.
״מה הלכת לבנות את המדפסת?״ הוא שאל בציניות ואני גיכחתי, ״תמלא תמלא את זה ונעוף מפה אני רוצה לשנוץ״ אמרתי לו מביא לו את הדף.

מאוהבת בלוחם Where stories live. Discover now