״בבקשה תגידי משהו״ אמרתי מתחנן רק שלא תשתוק.
״אני אוהבת אותך״ היא אמרה והסתכלה עליי בחיוך ואני חייכתי אליה בחזרה. ״אני כל כך מצטער על כמה שהיה הלילה״ אמרתי מקווה שהיא תסלח לי ״תשתוק ותנשק אותי לפני שאני מתחרטת״ היא אמרה ואני צחקתי, תפסתי את פניה וריסקתי את עצמי על השפתיים הרכות שלה, נישקתי אותה בכל כך אגרסיביות שתדע מעכשיו שהיא שייכת לי.
נשכתי את השפה שלה והיא פלטה אנחת כאב, ניצלתי את זה כדי לחדור עם לשוני אל פיה לחקור בה כל פינה ופינה.
לרגע הפסקתי לנשק אותה והיא הסתכלה בבלבול על צעדיי הבאים, הלכתי לדלת ונעלתי אותה, אני ארצח את מי שיפריע לי עכשיו.
חזרתי אליה והורדתי לה את החולצה, תפסתי בצווארה כך שתהיה לי גישה אליו ונישקתי כל חלק וחלק בו, נתתי לה להתענג על כל רגע ורגע בנשיקה הזאת.
הורדתי לה את השורט הקצרצר שהיה עליה והיא עמדה מולי, רק בהלבשה תחתונה ״פאק בייבי את כל כך יפה״ אמרתי לה ואחזתי במותניה מוביל אותנו למיטה שלי, הפלתי אותה על המיטה, הורדתי את החולצה שהייתה עליי ותפסתי אותה בוהה בי ״אוהבת את מה שאת רואה?״ שאלתי בגיכוח והיא הסמיקה.
גערתי מעליה בחנתי את כולה, צורב כל פרט ופרט של גופה במוחי.
חזרתי לנשק אותה והיא נאנחה לתוכי השתוקקה לי.
המשכתי רק לנשק אותה ולגעת בה, רציתי שהיא תתחנן אליי, שתהיה כמהה אליי וכך היה.
״סטיב״ היא גנחה את שמי בקול חלוש ״מה בייבי״ אמרתי מוציא ממנה את מה שאני רוצה.
״בבקשה תמשיך״ היא התחננה אליי, תפסתי בראשה מלמטה והרמתי אותו כך שתהיה מרותקת למיטה, ״בשביל לקבל מה שאת רוצה תצטרכי לבקש״ אמרתי מתגרה בה. ״אני שונאת אותך״ היא אמרה בגיכוח ״עשית עכשיו טעות חמורה״ אמרתי מלמד אותה שכשהיא איתי היא תעשה בדיוק מה שאני רוצה, הפכתי אותה כך שתשכב על הבטן והפלקתי לה על הישבן והיא גנחה גניחת כאב משולבת בעונג.
גערתי מעליה שוב ופניה היו לכיוון המיטה, תפסתי בשיערה ומשכתי בו כך שראשה יגיע אל כיווני. ״תחזרי שוב על מה שאמרת ואת תשלמי על זה״ אמרתי אל תוך אוזנה מגרה אותה ללא הפסקה.
״עכשיו תבקשי״ הוריתי לה. ״בבקשה בייבי״ היא אמרה באנחה, כל הגוף שלי עלה באש רק מלשמוע אותה קוראת לי ככה ״בבקשה מה״ אמרתי משחק איתה עד הסוף. ״אני רוצה אותך בתוכי״ היא התחננה אליי ואני גיכחתי ״תפסיק לצחוק עליי״ היא צעקה בצחוק ״פעם אחרונה שאת צועקת עליי בייבי״ אמרתי לה קובע לה עובדה, ״נו סטיב״ היא אמרה אבודה בתוך כל המתח המיני שהתפתח בנינו.
סובבתי אותה בחזרה אליי כך שהיא שכבה על הגב ופניה הסתכלו עליי שוב. נישקתי אותה ונתתי ליד שלי לטייל במורד גופה, נכנסתי מעבר לחוטיני הדק שהיא לבשה וחדרתי אליה עם אצבעותיי, דחפתי לה אצבע ועוד אצבע עד שהיא לא יכלה יותר. ״פאק סטיב״ היא גנחה התחננה אליי שאמשיך ראיתי שהיא על סף גמירה והחלטתי שהיום לא אתן לה לגמור שתתחרפן מהידיעה שאני שולט עליה.
הוצאתי ממנה את אצבעותיי ונתתי לה לטעום קצת מהגוף המדהים שלה.
״למה הפסקת״ היא אמרה בבכי מדומה. ״זה כדי שתביני שכשתהיי ילדה רעה, את לא תקבלי מה שאת רוצה״ אמרתי
״את תגמרי רק מתי שאני אחליט, תרצי או לא, זה יקרה כשאני ארצה לא כשאת תרצי״ הוספתי והיא רק הסתכלה עליי במבט משתוקק.
״אני אוהבת אותך״ היא אמרה מביטה בעיניי ולא מזיזה אותן סנטימטר הצידה. ״אני אוהב אותך בייבי״ אמרתי מתוודה על רגשותיי.
השעון המעורר צלצל לפתע וזה הרגע שהכה בי שאני הולך להיות היום ללא שעות שינה בכלל.
״אני צריך להתארגן מאמי, תשארי לישון פה, אני אגיע בצהריים״ אמרתי ונישקתי למצחה.
״אתה הולך להתאמן?״ היא שאלה בקולה הנמוך, הקול שלה זה כאילו מלאך שר לך באוזן.
״כן אני חייב״ אמרתי מחבק אותה.
״אני מפחדת להשאר לבד״ היא התוודתה על מה שעל ליבה.
״רוצה לבוא איתי?״ שאלתי והיא הנהנה ברצון ואני גיכחתי.
״טוב אבל תחליפי ל-ב את לא יוצאת עם הפיגמה הקטנה הזאת״ אמרתי קובע לה עובדה.
״היא לא קטנה״ היא אמרה בילדותיות.
״בייבי הפיגמה הזאת לא מכסה לך כלום, אם את חושבת שאני אתן לך לצאת ככה תחשבי שוב״ אמרתי לא נותן לה אפילו אפשרות לערער על זה.
״אוף אתה יודע איזה איזה חופר זה עכשיו לעלות על מדים״ היא התלוננה.
״נו יאלה שתי שניות, ותדאגי שתהיה לך חולצה מתחת״ אמרתי תוך כדי ששמתי על עצמי את החולצה.
מלודי התלבשה מהר, לקחתי את הנשק שלי ויצאנו.
״אני רוצה להתלונן על בן״ מלודי זרקה לאוויר בקול חלש, הסתכלתי עליה וראיתי את המבוכה על פניה.
״נלך מחר למג״ד נספר לו הכל״ אמרתי, שתדע שאני מסכים עם כל החלטה שתקבל. ״אני מפחדת אבל״ היא הודתה ״ממה יפה שלי״ שאלתי אותה ואחזתי בידה רק שלא תפחד.
״שהוא יתחיל לדבר על כל מה שאתה עשית לו״ היא אמרה ואני הסתכלתי עליה קולט את הפחד על פניה מהסיפור הזה.
״את אל תדאגי לי תאמיני לי שלא יקרה לי כלום, מחר אני ואת הולכים למג״ד כי אין מצב שאני ממשיך לראות את הפרצוף של הבן שרמוטה הזה פה״ אמרתע קובע עובדה והיא הנהנה בהסכמה.
נכנסו לחדר אימונים, גיא היה שם עם ים, הם התאמנו עם סכינים.
״אם בטעות משהט מזה נוגע בה אני קובר את שתיכם ליד החלקה של ישו״ אמרתי באיום והם הפסיקו להתאמן הסתכלו עלינו וחייכו.
״תשבי פה, תחכי לי עד שאני אסיים טוב מאמא?״ אמרתי חה והיא הסתכלה עליי בחיוב.נ.מ מלודי:
סטיב הוריד את החולצת ב שלו והשאר עם החולצת דרייפיט שהייתה לו מתחת על חצי ב.
״בוא בוא תלמד קצת להלחם בוא״ הוא אמר לגיא בגאוותנות ואני גיכחתי, למרות של סטיב בהחלט יש על מה להשוויץ, אומנם לא ראיתי אותו נלחם אף פעם בצורה מיומנת חוץ מהמכות שהוא הביא לבן אבל אני מניחה שהוא לא סתם קיבל מצטיין הנשיא.
אני לא יכולה לתאר אפילו כמה מושלם הוא, הוא כל כך גבוה ונפוח בשרירים, שזוף עם שיער שטני ועיניים בצבע כחול ירוק, השפתיים שלו מלאות בצורה מושלמת וקו הלסת שלו חד כמו להב, אנע יכולה להסתכל עליו שעות.
הוא וגיא היו שניה מלהתחיל סבב אימונים.
״פרמדיקית, תצילי אותי אה, אני סומך עלייך״ גיא אמר ואני צחקתי.
״מציק לחברה שלי אה״ סטיב אמר ״אחלה דרך להתחיל איתי אימון״ הוא הוסיף ואני רק התלהבתי בתוכי מזה שהוא מציג אותי בתור חברה שלו.
הם התחילו להלחם אחד בשני, גיא היה עם סכינים וסטיב בלי כלום.
די נלחצתי מזה אבל סמכתי עליהם שהם יודעים מה הם עושים.
הסתכלתי על סטיב על כל צעד שהוא עושה, וואו הוא ממש חזק חשבתי לעצמי ואז התחלתי לקלוט כמה זה מושך אותי. הוא גבר חזק. לא רק פיזית, הוא בהחלט מודע לעצמו ולמה שהוא רוצה, אם הוא מחליט משהו זה מה שיהיה, הוא דומיננטי להפליא עם סקס אפיל מטורף, בחיים לא חשבתי שבכלל קיים דבר כזה.
״מה זהו סיימתם?״ ים שאל ואני הסתכלתי עליו במבט של מה אתה רוצה שהם ימותו?
״לא איזה אחי רק הפסקת סיגריה״ סטיב אמר ואני הושטתי לו בקבוק מים.
״אני יוצא לבחוץ לגלגל אתם באים?״ גיא שאל וים קם מיד אחריו ״אני בא״ ים הוסיף. ״באים באים״ סטיב אמר ונשארנו שתינו בחדר אימונים.
״עייפה?״ סטיב שאל אותי כשראה שאני מפהקת, ״כן קצת״ אמרתי והוא שתה עוד מים מהבקבוק. ״תכף אני אסיים פה ונלך להשלים קצת שעות שינה״ סטיב אמר כשראה שפיהקתי שוב ואני צחקתי.
״יאלה בואי נצא לבחוץ בייב״ הוא אמר כששם על עצמו את הנשק.
יצאנו לבחוץ וישבנו עם גיא וים, הם עישנו שלושתם סיגריה ואני רק ישבתי איתם.
״מעשנת?״ ים שאל ואני הזזתי את ראשי ללא. ״אל תשאל שאלות מיותרות למה אתה תקבל את הנשק לפנים״ סטיב אמר וכולנו צחקנו.
״טוב יאלה נקבות שלי, אנחנו הולכים לישון״ סטיב אמר וקמנו מהפינת עישון, ״לילה טוב מתוקים שלי״ גיא אמר ואני חייכתי אליו, סטיב פשוט עשה לו אצבע שלישית והמשכנו לכיוון החדר.
״בואי בואי נלך לחדר שלך״ סטיב אמר, ״מה למה״ שאלתי לא מבינה.
״נחנוך אותו קצת״ הוא אמר וקרץ לי ואני התחלתי לצחוק.
YOU ARE READING
מאוהבת בלוחם
Romanceמלודי וסטיב פרמדיקית ולוחם קומנדו בסיירת מטכל חווים אהבת נעורים קלאסית מלאה בקשיים ותהפוכות, מנסים כל הזמן לחזור לזרועות אחת של השני ולמצוא את הדרך שלהם לעתיד יחד יצליחו או לא? מה אומרים? *** חייבת לומר כי בספר הזה יהיו תכנים מיניים מפורטים***