14.

83 2 0
                                    


Šla jsem po chodbě cestou na školní dvůr, abych si tam snědla oběd, který mi máma připravila s sebou. Zrovna jsem procházela kolem ředitelny, když jsem uviděla na lavičce sedět mého stupidního bratra a jeho nejlepšího kamaráda. Jak jinak. Už mě po těch letech ani nepřekvapovalo, že ty dva vidím v blízkosti nějakého maléru nebo ředitelny. ,,Co jste provedli tentokrát?" zastavila jsem se u nich. Vzhlédli ke mně. ,,Pro tentokrát jsme se sem chtěli dostat úmyslně, má drahá Michelle," odpověděl mi Stiles. Než jsem stihla říct ještě něco dalšího, objevil se ve dveřích nový ředitel, který nastoupil dnes ráno. Podle výrazů kluků jsem usoudila, že s ním něco není v pořádku. 

Ještě když jsem seděla na školním dvoře, tak jsem nad tím přemýšlela. Nad tím, co nás zase čeká za problémy. Když vtom můj obličej znovu ozářilo zářivé světlo jako blesk a ucítila jsem, jak si někdo sedl naproti mně. ,,Mohl bys s tím už vážně přestat?" Ani jsem nemusela znovu pořádně vidět abych věděla, kdo to způsobil a kdo si ke mně sedl. ,,Promiň, nějak mi to nedalo," uchechtl se Matt. Když jsem znovu mohla plně vidět, uviděla jsem ho v celé jeho kráse. Modré triko, okolo krku ten jeho foťák a usmívající se rty. 

,,Co je?" zeptala jsem se, když už mě začalo to ticho unavovat. Vypadal trochu nervozně, jako kdyby mi chtěl něco říct ale styděl se, nebo se bál. ,,Víš, Michelle.. jen tak mě napadlo. Posledně co jsem vás s Allison vyfotil, vypadaly jste na té fotce moc hezky. Tak jsem si říkal, jestli bys mi nechtěla dělat něco jako modelku?" Zůstala jsem na něj chvíli zírat s vykulenýma očima. Potom jsem se mile usmála, zvedla ukazováček na znamení, aby vteřinku vydržel, vzala do ruky pití, které jsem si s sebou přinesla, napila se a pak to s přehnaností vyprskla: ,,COŽE?!" 

Zůstala jsem na něj nevěřícně zírat. ,,Ale.. proč zrovna já? Proč bys tohle jako chtěl? Proč neřekneš Allison?" Vyptávala jsem se. Mat se uchechtl a pak odpověděl: ,,Jo, o to právě jde. Víš, Allison se mi tak trochu líbí a nějak jsem doufal, že bys mi s ní pomohla?" zeptal se opatrně. Znovu jsem nasadila svůj poker face a zvedla jedno obočí: ,,Děláš to jenom proto, abych ti pomohla s Allison?" ,,Co jsem slyšel, tak se Scottem už nechodí, tak jsem myslel..." Už jsem ho chtěla zarazit a říct mu, že se mýlí. Že se Scott a Alli pořád scházejí, mají se rádi. 

Ale v poslední chvíli jsem si to rozmyslela, protože mi došlo, že se o tom nesmí nikdo dozvědět a zvlášť Argentovi ne. Takže jsem se zhluboka nadechla, spolkla všechno to, co jsem mu chtěla říct a řekla: ,,Fajn. Pomůžu ti," a přitom jsem uvnitř věděla, že toho budu určitě litovat. Ale možná taky ne, když těm dvěma řeknu pravdu. ,,Díky, Chelle. Jsi skvělá, tak třeba dneska večer? Vyzvednu tě a uděláme nějaký noční fotky s nočním viděním, to je vždycky hrozně super," mrkl na mě a už vstával k odchodu. Když odcházel, ještě se ke mně zezadu naklonil a pošeptal do ucha: ,,Neboj, nedělám to jenom kvůli ní. Jsi hezká a na té fotce jsi vypadala skvěle," a potom odešel. 

,,Kam to ještě jedeme?" ptala jsem se potom večer Matta, když jsem seděla na sedadle spolujezdce v jeho autě. ,,Musím tuhle kameru," ukázal na zadní sedadlo, ,,dovést Jacksonovi," odpověděl. ,,Na co ji Jackson chce?" zeptala jsem se zvědavě. Matt pokrčil rameny: ,,To nevím, říkal jenom, že chce kameru s nočním viděním, asi bude natáčet ve tmě." Trochu jsem povytáhla obočí, ale ne moc aby si toho Matt nevšiml. To se chce jako Jackson natočit, až se bude měnit? 

Dneska je vlastně úplněk. Na jednu stranu jsem asi ráda že jsem s Mattem a nevím, co se děje nebo co dělají ostatní. Myslím, že si taky zasloužím trochu voraz od nadpřirozena. Když jsme zastavili před Jacksonovým luxusním barákem, Jackson už čekal venku. Viděla jsem, jak mu Matt podává kameru a Jackson zase Mattovi na oplátku peníze. Než Matt nastoupil do auta, viděl mě Jackson v autě, usmál se tím frajírkovským úsměvem a mávl rukou na pozdrav. Já mu odpověděla přimhouřením očí a zavrtěním hlavou, které mělo znamenat Neudělej nic hloupého, ty idiote. Pak jsme konečně vyjeli. 

U Matta doma jsme nedělali jenom fotky. Taky jsme se prohrabovali jinými fotkami, fotkami jiných lidí, které Matt vyfotil ať už s jejich svolením nebo bez něj, říkala jsem mu na ně svůj názor. Povídali jsme si o škole, o Allison. Zjistila jsem i nové zajímavé informace, co se dneska staly. Prý byl včera v noci zavražděn jakýsi muž, otec Isaaca Laheyho, jednoho kluka od nás ze školy,co bydlí kousek od Jacksona. Prý nikdo neví, kdo to udělal, ale sám Isaac je prý podezřelý. Podle Matta má ten kluk motiv, otec ho pravidelně bil a včera v noci se pohádali, Isaac utekl a otec ho šel hledat. Nevrátil se. 

V tu chvíli jsem měla silný pocit, že události, co se včera večer staly a to, proč dneska kluci seděli u ředitelny se záměrem být po škole, spolu nějak souvisí. Už je to zase tady. ,,Jsi v pohodě? Není to pro tebe moc děsivý, že ne? Myslím jako to, co ti tady povídám," zasmál se Matt. ,,Ne, to ne. V pohodě, jenom jsem se trochu zamyslela," odpověděla jsem mu s vynuceným úsměvem. Pokračovali jsme dál v probírání fotek, ale moje myšlenky už byly do konce večera jinde. U nadpřirozena. 

Jakmile jsem otevřela domovní dveře, hned jsem věděla, že zase nikdo není doma. Máma měla noční a Scott běhal bůh ví kde. Sedla jsem si na postel ve svém pokoji, zapnula mobil, který jsem si vypla abych měla chvíli klid a zjistila jsem, že mám od Scotta jednu novou zprávu. V ní stálo, že Derek (při čtení toho jména se mi rozbušilo srdce) přeměnil Isaaca ve vlkodlaka, ale že on svého otce nezabil. Prý tomu přijdou se Stilesem na kloub a já mám dneska raději zůstat doma. No, tak už doma jsem a jsem v pohodě. Nikdo nemusí vědět, že jsem byla venku. 





Ahoj! Ano, žiju xdd STRAŠNĚ SE OMLOUVÁM, že jsem několik měsíců dělala mrtvého brouka (jo, to říkám vždycky, heh. Ale vím, že mě máte rádi, takže mi to odpustíte:Ddd), ale neměla jsem vůbec motivaci něco psát a ani jsem neměla náladu. Teď je všechno hrozně na nic. Každopádně mě ale nedávno osvítil Duch svatý a já si řekla "Ale sakra, musím už konečně dokončit moje velkolepé dílo o Michelle". No, a tady mě máte! OPRAVDU UŽ SLIBUJU, ŽE SE BUDU SNAŽIT PRAVIDELNĚ VYDÁVAT. Už teď Vám můžu slíbit, že celý tento týden vydám každý den jeden díl, ok?:D Tak doufám, že se moc nezlobíte, jste všichni v pořádku a nadále si budete užívat dobrodružství Michelle a jejích přátel <3 


Me and my brother wolf ( TW FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat