33.

33 0 2
                                    

,,Takže Derek je vlkodlak, Kate Argentová byla lovkyně, ale potom se proměnila ve vlkodlaka a Jackson je taky vlkodlak?" rekapituloval si vše pan Stilinski. ,,Jo, ale předtím byl kanima, ale pot tom co ho Peter s Derekem kousli, tak se proměnil ve vlkodlaka," vysvětloval s trpělivostí Stiles. ,,Ale proč se neproměnil hned?" nechápal jeho otec. ,,No někdy se proměníš v to, co tě zrcadlí, tak nějak." ,,A v co by se proměnil nechápavý a naštvaný otec?" ,,No, pravděpodobně by ti zůstal tenhle obličej, co teď máš." Seděla jsem se Stilesem a Corou v kanceláři pana Stilinskiho, abychom mu konečně řekli, o co v Beacon Hills jde. 

Dohodli jsme se, že to bude obecně lepší, když policie, nebo aspoň pan Stilinski, bude znát pravdu. Mohlo by to pomoct jak nám, tak i jim při vyšetřování. Jenže Stilesův otec nevypadal moc na to, že by nám věřil. Což jsem chápala, kdybych byla dospělý člověk a puberťáci by mi vykládali věci o nadpřirozených věcech, vlkodlacích a podobně, taky bych tomu nevěřila. ,,Tak my ti to dokážeme. Coro?" otočil se Stiles na Coru a ta byla připravená se proměnit, ale místo toho zkolabovala. Nejspíš to byl příznak jejího zranění po dnešním boji s Aidnem, kdy se rozhodla pomstít Boydovu smrt. 

Rozhodně jsem něco takového podporovala, ale ne, když do toho šla sama, potom to dopadá takhle. Odvezli jsme ji do nemocnice k mámě a ještě tam Stiles do svého otce hučel. ,,Ty mě vůbec neposloucháš, tati!" rozmáchl Stiles rukama. ,,Ale já tě poslouchám! Pořád tě poslouchám," utrhl se na něj stejným způsobem jeho otec. ,,Ale nevěříš mi," odpověděl Stiles sklíčeně. ,,Máma by mi věřila," řekl a dal se na odchod. Já tam jenom tak stála a nevěděla, co říct. Věděla jsem, že Claudie je u nich obou citlivé téma, které se mě netýkalo a tak jsem se cítila trochu trapně a nevěděla, jak teď zareagovat. 

Měla jsem něco říct panu Stilinskimu, nebo se rozejít za Stilesem? Nakonec jsem se rozhodla pro Stilese, protože mě za boha nenapadalo nic, co bych panu Stilinskimu měla říct. ,,Jsi v pohodě?" zeptala jsem se ho hned, jak jsem ho našla v jeho jeepu a sedla si na sedadlo spolujezdce. ,,Volal Scott, máme jít na ten koncert, pravděpodobně se tam asi stane další vražda," řekl mi Stiles ignorujíc mou otázku a šlápl na plyn. Celou cestu ke škole, kde se konal koncert na počest mrtvých obětí, Stiles neřekl ani slovo. 

,,Takže o tom nebudeme mluvit, nebo?" nadhodila jsem znovu. ,,Není o čem mluvit," odpověděl bez jakékoliv známky nějakých emocí. Prostě jako kdyby se nic v nemocnici nestalo. ,,Dobře, jak myslíš," rezignovala jsem tedy a dál ho už do ničeho nenutila. Nechtěla jsem ho rozčilovat ještě víc a očividně si to musel sám v sobě urovnat. Jakmile jsme přijeli ke škole a došli do tělocvičny, kde už byl Scott, Isaac, Allison, pan Argent a dvojčata byla určitě někde vepředu, koncert už byl v plném proudu, ale zatím se prý nic zvláštního nedělo. Dokud jsme nezjistili, že nám chybí Lydie. Před chvílí tam byla, ale pak někam odešla. 

Rozhodli jsme se ji najít a rozdělili se do skupinek. Pan Argent, Allison a Isaac, Scott byl sám a já se Stilesem. Chodili jsme po chodbách a nahlíželi postupně do všech tříd, ale po Lydii ani stopy. Po chvilce jsme uslyšeli nějaký hluk z jedné třídy na konci chodby. Podívali jsme se na sebe a rozběhli se tím směrem. Přiběhli jsme ke třídě a osoba, kterou jsme uviděli, byla rozhodně Darach. Lydie byla přivázaná k židli, pan Stilinski ležel na zemi a Scott ve své vlčí podobě se snažil znovu zaútočit. Darachem byla naše nová profesorka. 


Me and my brother wolf ( TW FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat