35.

26 1 0
                                    

Nemohla jsem uvěřit tomu, že se můj bratr spolčil s Deucalionem. Na jednu stranu jsem chápala to, že chce najít naše rodiče, ale na stranu druhou jsem to pochopit nechtěla. I když byla pravda, že v tuhle chvíli byla pro nás všechny největším nepřítelem Jennifer. A aby toho nebylo málo, vrátil se zpět do Beacon Hills náš otec. Doufala jsem, že s ním přijdu do co nejmenšího kontaktu, protože jsem nevěděla, co bych mu měla po všech těch letech říct. Hlavně máma byla pohřešovaná a Scott se přidal na temnou stranu. Patová situace. Proto jsem zatím přespávala u Stilese. Nechtěla jsem být doma sama. 

Stiles, Allison a pan Argent byli v Argentově pracovně a snažili se zjistit, kde by mohla Jennifer držet pana Stilinskiho a naši mámu. Já jsem seděla dole v obýváku a popíjela svou horkou čokoládu, kterou mi uvařila Allison, aby mi bylo lépe. Lépe mi sice nebylo, ale bylo příjemné, jak mi horká čokoláda stékala do žaludku. Po chvilce se otevřely dveře a do vešel Isaac. ,,Co tu děláš?" zeptala jsem se s nezájmem. ,,Jdu pomoct, kde jsou všichni?" ,,Nahoře v pracovně," odpověděla jsem a pokrčila rameny. ,,Fajn," odpověděl mi a mířil ke schodišti, kde se potom zastavil a otočil se ke mně: ,,Jsi v pohodě?" 

Podívala jsem se na něj s katatonickým výrazem v obličeji a pokrčila jsem rameny. Isaac se podíval nahoru, potom zpět ke mně a nejspíš usoudil, že ostatní chvíli počkají, a šel si sednout vedle mě. ,,Hele.. vím že to je teď pro tebe těžký. Neříkám, že o mámu přijdeš, jakože nepřijdeš, ale svým způsobem si umím představit, co asi teď prožíváš," začal pomalu. ,,Kam tím míříš?" skočila jsem u do řeči. ,,Jenom ti chci říct, že tu jsem pro tebe, kdyby něco. Vždycky. Jasný?" a položil svou ruku na tu moji. 

Já jsem mu úsměv oplatila a jenom poděkovala. Potom odešel nahoru. Druhý den jsem šla ve škole po chodbě se Stilesem a Lydií. Též mluvili o tom, kde naši rodiče mohou být. Já jsem se do konverzace nezapojila, protože jsem na to nějak neměla sílu. Neustále jsem musela myslet na mámu a na to, co s ní teď asi je. Je v pořádku? Nebo už je pozdě? Stilesovi zabzučel telefon. ,,Proboha," pronesl. ,,Co se děje?" zeptaly jsme se s Lydií obě zároveň. ,,To je Isaac. Jennifer má Argenta. Už má všechny tři," odpověděl nám, schoval mobil do kapsy a bylo viditelné, že mu není úplně nejlépe. 

,,Stilesi, je ti něco?" zeptala jsem se a začala být trochu nervozní. ,,Myslím, že mám záchvat paniky," odpověděl stěží Stiles a neskutečně se mu zrychlil dech. Začal se celý třást a nám bylo jasné, že ho musíme dostat z chodby plné lidí někam do soukromí. Našli jsme opuštěnou třídu, do které jsme si vlezli a mě napadlo, že bych mohla měla dojít pro nějakou vodu, což mi oba dali za pravdu, že by se hodilo. Rychle jsem vběhla na holčičí záchody, napustila do flašky studenou vodu a rychle jsem utíkala zpátky za mými kamarády. 

Vrazila jsem do dveří a hned jsem zase vypadla na chodbu. To, co jsem viděla, mi doslova vyrazilo dech natolik, že jsem se napila místo Stilese já. Oni se... líbali?! Nejspíš ani nezaregistrovali, že jsem tam vpadla, tak jsem se rozhodla vejít znovu. Ne, pořád se líbali. Nevydržela jsem být zticha: ,,No to si děláte kozy!" vykřikla jsem celá nadšená. Vždyť Stiles Lydii miluje už od základky! Ti dva se od sebe okamžitě odtrhli a hned začali mluvit jeden přes druhého, že to není tak, jak to vypadalo a něco o tom, že zadržení dechu pomáhá od paniky a při líbání člověk někdy zadrží prostě dech. 

Já jsem tam jenom stála, koukala na ně a culila se od ucha k uchu. ,,Jojo," pronesla jsem jenom šibalsky a mrkla na Stilese, zatímco jsem mu podávala flašku s vodou. Ještě ten samý den si můj otec vyžádal, že chce mluvit se Stilesem. Prý mu neřekl ve finále nic, co by už nevěděl. Že se pan Stilinski pohřešuje. Mezitím co Stiles mluvil s mým tátou se do školy přiřítil Deaton s tím, že si mě a Stilese vezme k sobě. Otec s tím nesouhlasil, protože jsem jeho dcera, ale já chtěla zůstat s nimi, tak mu nezbývalo nic jiného, než nám všem vyhovět. 

U Deatona už byli i Isaac, Allison a Scott. Hned co jsem ho uviděla, nevěděla jsem, jestli mu mám dát facku, nebo ho obejmout. Raději jsem proto nezvolila ani jedno a ignorovala ho. Přece jenom jsem chtěla, aby věděl, že jsem na něj naštvaná. Stiles, Allison a Scott se museli ponořit do tří nádob s vodou a ledem, prý takhle vrátí moc nemetonu. Deaton to popisoval jako něco velmi nebezpečného a nemuseli by se vrátit. Ale byla to jediná možnost, jak najít naše rodiče. Pod vodou museli být nějakou dobu a aby tu dobu opravdu dodrželi, musel je pod tou vodou držet člověk, se kterým měli nějakou silnou citovou vazbu. 

Proto Deaton nařídil, že já budu držet svého bratra, Lydie Stilese a Isaac Allison. Což mi bylo trochu podezřelé a osobně se mi to vůbec nelíbilo, ale budiž. Já, Lydie a Isaac jsme si stoupli za ty tři a čekali jsme, než si sednou do těch nádob. Jakmile to udělali a všichni jsme byli připraveni, Deaton začal odpočítávat. Chytili jsme je za ramena, já jsem svého bratra lehce zmáčkla, abych mu dala najevo, že jsem sice naštvaná, ale mám ho ráda a bojím se o něj. 

Potom jsme je na tři ponořili. 



ve čtvrtek vyjde Witchy home <3 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 13, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Me and my brother wolf ( TW FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat