,,Kde jste včera večer sakra byli?" praštila jsem na školním obědě s tácem do stolu a osopila se na Scotta se Stilesem. Sedla jsem si naproti nim a probodávala je pohledem. ,,Museli jsme vyzvednout Dereka ze školy, skoro dostal alfu, ale pak se to nějak zvrtlo a přijeli poldové, takže...," začal rychle a potichu vysvětlovat Stiles. ,,Cože?!" vykřikla jsem a pár lidí se otočilo naším směrem. Byla jsem ráda, že Derek útok alfy tehdy v noci přežil, ale nelíbila se mi představa toho, že ho kluci zase poslali na smrt a stále ho vystavují nebezpečí. ,,Pššt, ne tak nahlas," procedil Scott mezi zuby a já se trochu přikrčila a ztišila se.
Na chvíli jsme se odmlčeli a jedli jsme, ale najednou si kluci začali mezi sebou něco šeptat. ,,Hej, sedím tu taky, takže o co jde?" nevydržela jsem to. ,,Fajn, tvůj kamarád Jackson nějakým způsobem přišel na to, že jsem vlkodlak a teď jím chce být taky. Mám mu sehnat kousnutí, jinak mi udělá ze života peklo a právě teď na nás kouká a mluví na mě," vychrlil Scott tichým hlasem. Chtěla jsem se otočit za nás, abych pohledem vyhledala Jacksona, ale Scott me zarazil a zavrtěl hlavou. ,,Dělej, jakože nic, jasný?"
,,Tak zaprvé. Chápu, že Jacksona nemáš rád a on nemá rád tebe.. ale proč by ti kvůli tomu chtěl dělat ze života peklo? A zadruhé.. není to můj kamarád. Teda, chci říct. Bavíme se, ale nijak extra, jasný?" Oba na mě zůstali zírat. ,,Hele a jak moc se bavíš s Allison?" zeptal se Stiles. ,,Stilesi!" okřikl ho potichu Scott, ale dál nás už nevnímal, protože se soustředil na to, co mu říkal Jackson. ,,Co to sem pleteš?" zeptala jsem se Stilese nechápavě a Scotta i také nevšímala. ,,Potřebujeme její náhrdelník co má na krku a Scottův plán, že by mu ho třeba půjčila, jaksi selhal, tak mě napadlo, jestli bys třeba nemohla..,"
,,V žádném případě. Stilesi, vždyť já tu holku ani nemám ráda a ona to moc dobře ví. A vlastně.. k čemu ho přesně potřebujete?" vyptávala jsem se dál. ,,Moc otázek, Michelle. Neřeš to," odbyl mě Stiles a já rozhodila rukama: ,,Fajn," vzdala jsem se. ,,Mimochodem, dneska potřebuju pomoct s jedním úkolem do matiky, takže..," začala jsem větu. ,,Jasně, pomůžu ti," řekl Stiles s plnou pusou. Takže po škole jsem šla společně se Stilesem k němu domů, zatímco Scott zkoušel různé možnosti aby dostal ten náhrdelník Allison.
Zabouchly jsme za sebou dveře do pokoje, Stiles hodil svoji tašku k psacímu stolu a já si tu svou chtěla odložit na židli u komody, co stála u Stilesovy postele, ale když jsem se otočila, stál tam Derek. Nezadržela jsem výkřik. ,,Sakra, co tady děláš?" prohodili jsme se Stilesem zároveň. ,,Michelle? Stilesi? Co se to tam děje?" uslyšeli jsme hlas šerifa, Stilesova táty. Já i Derek jsme posunky Stilesovi naznačili, aby za ním šel a vykecal se z toho. ,,A co mu mám jako říct?" osopil se na nás šeptem Stiles. ,,Nevím, něco si vymysli, hlavně se ho zbav," vyklopila jsem rychle ze sebe a vystrčila Stilese ze dveří.
Pak jsem se obrátila na Dereka. ,,Co tady děláš?" zeptala jsem se znovu. ,,Jde o alfu, narazil jsem na něco divného, tak to chci prověřit," odpověděl mi Derek potichu. V té chvíli se už vrátil Stiles. Derek mu řekl to samé co mně. Šlo o to, že když jsme tehdy v noci byli zavření ve škole, někdo poslal Allison Scottovým jménem zprávu, aby přišla do školy. Jenže Scott neměl vůbec mobil, takže to on být nemohl. Derek chce zjistit, jestli by bylo možné nějak hacknout Allisinino číslo a zjistit mobil, ze kterého byla zpráva poslána.
Stiles odpověděl, že to jde, ale on to neumí. Nicméně zná někoho, kdo ano. Do hodiny se u nás objevil Danny. Jacksonův nejlepší kamarád a hráč lakrosového týmu. Vždycky jsem ho měla ráda, dokonce víc , než Jacksona a to jsem se s Dannym skoro ani nebavila. Ale navzájem jsme o sobě věděli a jednou mi řekl, že souhlasí s Lydií v tom, že jsem roztomilá. Kdybych byla starší, vzala bych si ho domů a donutila ho se mnou chodit. Kdyby všem nebyl gay, bohužel. Ale i tak byl sladkej, nekecám. Stiles mu nakecal něco o tom, že chce pomoct s prací na laborky a Danny mu vyhověl, takže přišel.
Zatímco Stiles s Dannym seděli u počítače a Stiles se snažil Dannyho přesvědčit, aby mu pomohl hacknout to číslo, já s Derekem seděla u komody a snažila jsem se vypočítat ty stupidní příklady. ,,Stilesi, já to prostě pořád nechápu!" rozhodila jsem už naštvaně rukama. Stiles se otočil na židli. ,,Tak.. řekni Miguelovi, ten ti pomůže," odpověděl nejistě. Všichni tři jsme se na něj nechápavě podívali. ,,Danny, už jsem ti představil svého bratrance Miguela? Je z Mexika," začal drmolit. Já na něj pořád nevěřícně a nechápavě koukala a pak se můj pohled setkal s tím Derekovým a oba jsme nad tím jenom zakroutili hlavami.
Nakonec Danny povolil a hacknul to číslo a zjistil, z jakého mobilu přišla ta zpráva. Byla od Melissy McCallové, naší mámy. ,,To nemůže být pravda. Naše máma? To je absurdní," nemohla jsem tomu uvěřit. ,,Hele, klid. Nemyslíme si, že to byla tvoje máma, jasný? Alfa mohl být v tu dobu v nemocnici, takže mohl použít její mobil," chytil mě za ramena Derek a uklidňoval mě. ,,Ale pokud byl alfa v nemocnici, jak zjistíme co tam dělal nebo tak? Leda se někoho zeptat, ale nevíme, jak vypadá," přemýšlel nahlas Stiles.
,,Je tam někdo, kdo by nám možná mohl pomoct, " ozval se Derek. Já i Stiles jsme se na něj podívali s očekáváním v očích. ,,Můj strýc, Peter Hale. Byl tehdy v našem domě, když začal ten požár, je v kritickém stavu, ale každým rokem se to lepší, možná by byl schopný poradit, naznačit nebo tak něco." Tak jsme teda nakonec jeli do nemocnice. Jelikož Dereka teď kvůli Scottovi, který tehdy v noci vypověděl, že je chtěl zabít Derek, hledá policie, nesmí chodit na místa, kde je spousta lidí. Což se týká i nemocnice.
Takže jsme na průzkum vyslali Stilese. Derek si půjčil můj mobil, přes který ho navigoval, kam má jít a aby měl hned informace o tom, co se popřípadě děje. Já zůstala s Derekem v autě a poslouchala jejich rozhovor, který měl na hlasitý odposlech. ,,Teď bys mě být u jeho pokoji, zaklepej a vejdi," mluvil Derek. Chvíli bylo ticho a pak se z telefonu ozval Stiles: ,,Dereku, v tom pokoji nikdo není," zněl tak trochu vyplašeně. ,,Jak to myslíš, že tam nikdo není? Stilesi? Stilesi!" volal Derek. Ale telefon ohluchnul a Stiles se už neozval. ,,Peter je alfa, jdu dovnitř pomoct Stilesovi, aspoň pro jednou mě poslechni a zůstaň tady, v bezpečí," prohodil rychle mezi dveřmi Derek a zmizel v nemocnici.
Proč mi tohle v poslední době všichni říkají?
Tak jsem tu s novou kapitolou! Doufám, že se líbila a budu ráda za jakoukoliv odezvu! Další kapitolu vydám ve čtvrtek :)
ČTEŠ
Me and my brother wolf ( TW FF )
Fanfictionna Vaše přání první 4 série TW s Michelle. :) kdo neví o co jde, může si přečíst můj první příběh Wolf's Love