31.

29 0 0
                                    

Díky tomu, že jsme Aidanovi zachránili život, tak nám sdělil, že Derek žije, ale že zabil jednoho z nich, takže po něm smečka půjde. Trochu mě to naštvalo protože to znamenalo, že má starost a bolest byly zbytečné. Nebylo to tak, že bych si přála, aby byl Derek mrtvý, ulevilo se mi. A to hodně. Ale přece jenom jsem opravdu truchlila a tohle zjištění bylo pro mě šok. Ale i přesto jsem se rozhodla přidat k Boydovi a Isaacovi, kteří chtěli Dereka za každou cenu chránit. Má přítomnost v jejich partě se jim nejdřív moc nelíbila, prý bych byla na obtíž a budou mít co dělat s tím, aby ochránili Dereka, natož ještě mě. 

Na to jsem se obhajovala s tím, že právě proto musíme vymyslet dobrý plán, ale že prostě s nimi jdu ať se jim to líbí nebo ne. Proto jsme tedy odešli s tím, že Isaac má migrénu, Boyd průjem a já se vymluvila na klasickou holčičí věc: menstruační bolesti. Derek stále bydlel v tom svém "skladu" nebo co to bylo, nepřišlo mi to moc útulné, ale chápu, že někde vlkodlak bydlet musí. A jeskyně to asi nebude. Jakmile jsme se tam objevili, Derek seděl na svých točitých schodech a pronesl: ,,Vraťte se zpátky do školy." 

Založila jsem si ruce na prsou: ,,Čau děcka, jsem rád, že vás vidím a ano, nejsem mrtvý. Omlouvám se, že jsem vám nedal vědět, odteď si budeme všechno říkat," napodobila jsem přehnaně jeho hlas. ,,Bože, vy jste ji vzali s sebou?" ozval se ironicky Derek a sestoupil ze schodů. ,,Jaká otrava," pronesl, pak se usmál, já se usmála taky a běžela jsem k němu s tím, že ho chci obejmout, ale on odstoupil: ,,Dobrý dobrý, na objímání moc nejsem, to víš, ne?" ,,Jasně, sorry," zastavila se zvedla ruce jako že se vzdávám. 

,,Přišli jsme tě chránit, Dereku," ozval se Isaac a s Boydem vešli dovnitř. ,,Vy jste přišli chránit mě?" udělal Derek překvapený výraz, pak se podíval na mě, ukázal na mě prstem a zvedl na kluky obočí. ,,A je to tady," řekla jsem si pro sebe. ,,V žádném případě," zakroutil hlavou Derek. ,,Ale no tak, už nejsem malá!" vložila jsem se do konverzace. ,,Je ti 14, Michelle. A ani nejsi vlkodlak," Derek byl očividně připravený se hádat. ,,Jo, to jsme jí taky říkali," ozval se zase Isaac. ,,Hej, na čí straně jsi?!" rozkřikla jsem se na něj a zmlkl. ,,Máte vůbec plán, jak teda "ochránit" mě a zároveň ji?" zeptal se Derek. 

,,Máme, vymyslel ho Boyd," odpověděl Isaac. ,,Pamatujete na to, jak mě a Ericu zavřel Gerard do sklepa a mučil nás elektrošoky? Uděláme něco podobného, akorát ve větším rozsahu. Celý tenhle byt napustíme vodou a ponoříme do ní tyhle vodiče. Michelle bude stát u pojistek a až dostane znamení, zapne vodiče, které ve vodě budou víc elektrizovat a tak zneškodníme smečku," vysvětlil Boyd. ,,A nějaký záložní plán, kdyby to náhodou nevyšlo?" rýpal Derek. ,,To je právě to. Žádný plán B nemáme, proto musí vyjít plán A. A taky vyjde," odpověděl za Boyda Isaac. 

Udělali jsme všechno, co jsme měli a už nám zbývalo jenom čekat, než si smečka přijde pro Dereka. Asi po dvou hodinách čekání se ve dveřích objevila Kali, jedna z členů smečky alf a za ní stáli Aidan s Ethanem a drželi mezi sebou naši novou profesorku a Kali vyhrožovala, že ji zabijou. Nějak jsem v tu chvíli nechápala, proč si vybrali ze všech lidí zrovna ji, ale potom jsem zjistila, že se z ní stala Derekova přítelkyně. ,,Chelle, běž," zavelel Derek a já se rozešla směrem do sklepa, abych byla připravená na znamení. Několik minut jsem slyšela boj, vrčení a chrčení a modlila jsem se, aby ten plán vyšel. 

Teď, když měli jako rukojmí naši učitelku, tak se situace trochu zkomplikovala, ale doufala jsem, že to ti tři nějak vyřeší dřív, než dostanu znamení, abych spustila vodiče. Když to trvalo už moc dlouho, začala jsem být nervozní ještě víc. ,,Michelle, teď!" slyšela jsem zakřičet Isaaca a rychle jsem se vrhla na páčky. Jenže mi nešly dát nahoru. Do prdele! Buď byly zaseklé a nebo jsem byla jenom slabá. Měla jsem si to sem jít předtím vyzkoušet. ,,Dělej!" křičel znovu Isaac. Chtěla jsem zakřičet zpátky že to nejde, ale nevěděla jsem, co bych tím způsobila. 

Najednou se za mnou objevili Stiles s Corou. ,,Kde jste se tu vzali?" nechápala jsem. ,,Pak to vysvětlíme, ale teď to musíme zapnout, ukaž," řekl Stiles a všichni tři jsme se snažili posunout páčku nahoru. Asi po půl minutě se nám to podařilo. Chvíli jsme počkali a pak se vrátili za ostatními. Pokud jsem tehdy smutnila kvůli Derekově smrti, která vlastně vůbec nebyla, tak teď jsem měla možnost truchlit za někoho jiného. Ale tentokrát už doopravdy. Hlavně taky proto, že jsem tuhle smrt viděla na vlastní oči. Derek byl trochu zraněný, ale jinak v pořádku. 

Naše profesorka byla v bezpečí u Isaaca. Ve dveřích stála Lydie. Kali a dvojčaty byla pryč. Jenom na zemi ležel Boyd. A nehýbal se. Cora se k němu hned rozběhla, začala ho objímat a brečet. Stiles se rozešel za Derekem a položil mu empaticky ruku na rameno. Já tam jenom tak stála a byla neschopná pohybu. Jenom po tvářích mi tekly proudy teplých slz. 


Me and my brother wolf ( TW FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat