Nakonec jsem se dozvěděla, že se v Beacon Hills objevila smečka alf. Ani jsem doteď vůbec nevěděla, že je to možné, aby v jedné smečce bylo více alf najednou. Ten den, kdy jsem měla narozeniny, chytili Isaaca (proto se neobjevil na oslavě) a někde ho drželi, jenže alfa, který je vede - říká si Deucalion - dokáže lidem vymazat konkrétní vzpomínky tím, že vám své drápy zaryje zezadu do krku. A to přesně udělal Isaacovi, takže ten teď vůbec nevěděl, kde se schovávají. Boyd s Ericou se taky ještě pohřešují a nejsou nikde k nalezení. Měli jsme podezření, že v tom má prsty právě tahle smečka alf.
Doktor Deaton přišel s nápadem, že Isaacovy ztracené vzpomínky se dají vrátit zpět tím, že se Isaac ponoří do vany s ledovou vodou a ledem, tím si zpomalí svůj oběhový systém a měl by si nějakým zázrakem vzpomenout, kde se smečka schovává. Proto jsme teď já, Deaton, Scott, Isaac, Derek a Stiles byli v Deatonově ordinaci a připravovali vanu. Když bylo vše připraveno, Derek se ještě otočil k Isaacovi: ,,Jestli si tím nejsi jistý, nemusíš to dělat," na Dereka zněl celkem starostlivě. Za normálních okolností míval tenhle ton hlasu jenom u mě. ,,V pohodě, zvládnu to. Je to asi jediná možnost, jak zjistit, kde jsou," odpověděl Isaac statečně.
Najednou jsme za námi uslyšeli divný praskavý zvuk, jako když někdo natáhne latex a potom ho pustí. Otočili jsme se za zvukem a ve dveřích stál Stiles s nataženou rukavicí na ruce a vypadalo to, že ji obdivuje. Když si všiml, že na něj koukáme, zatvářil se nechápavě. Derek na něj jenom pozvedl obočí a Stiles si rychle sundal rukavici. Já jsem horko těžko zadržovala smích a jedním okem jsem pokukovala po Derekovi, protože jsem moc dobře věděla, jaký vztah spolu ti dva mají. Měli se určitým způsobem rádi, to bylo jasný, ale neustále se nějak kočkovali a mně to přišlo roztomile vtipné.
Isaac se ještě nějakou chvíli připravoval o kousek dál spolu s Deatonem a Scottem a já seděla na pultíku a čekala, až začneme. Stiles si naproti mně stále hrál s rukavicema, jako kdyby takové nikdy v životě neviděl a Derek byl vedle v místnosti, kde měl Deaton různě nemocná zvířátka a staral se o ně, dokud nebudou zdravá. Najednou přišel do místnosti a v rukou držel malé štěňátko, které mělo zřejmě zlomenou nožičku, ale bylo děsně roztomilé. Asi se s ním jenom obecně procházel, protože vlkodlaci měli tu schopnost, že dotykem dokázali ulevit od bolesti.
Když si všiml, že se koukám na štěňátko a usmívám se, šel přímo ke mně. Já natáhla ruku, abych si ho pohladila, ale pak mi to došlo. Počkat, já mám být přece na Dereka naštvaná, ne? Věděla jsem, že to štěně za nic nemůže, ale koneckonců jsem si ho mohla přijít pohladit kdykoliv jsem chtěla, až tu Derek nebude. Stáhla jsem tak ruku, přestala se usmívat, nahodila uražený výraz, seskočila z pultíku a rozešla se směrem k těm třem. I když je neviděla, slyšela jsem je. ,,Furt se s tebou nebaví co?"
Žádná odpověď. ,,Možná kdyby ses netvářil takhle, tak bys ty ledy prolomil," slyšela jsem Stilese. Pak bylo chvíli ticho, potom se ozvalo dlouhé natahování latexu a zvuk, který jsme slyšeli předtím, ale mnohem hlasitější. A taky se poté ozvalo Stilesovo hlasité ,,AUUU." Po pár minutách už Isaac ležel ve vaně a Deaton na něj mluvil. Bylo to sice náročné, ale nakonec jsme zjistili to, co jsme potřebovali vědět. Smečka se skrývala v dlouho zavřené a zchátralé bance. Taky jsme se dozvěděli, že Isaac tam opravdu našel Boyda s Ericou. Akorát to podle všeho vypadalo, že Erica je mrtvá, zatímco Boyd je stále naživu.
Akorát tam je s nimi uvězněn ještě někdo. Ještě jedna dívka. Nakonec se rozhodlo, že Derek se Scottem půjdou do té banky a zachrání Boyda. Isaac byl ještě po tom útoku alf neschopný bojovat, tak nemohl jít s nimi. Já měla zůstat se Stilesem a Peterem (ano, čtete správně.. měla jsem tvořit tým s Peterem), abychom se pokusili dozvědět něco víc o alfách, nějaké informace, které by pomohly těm dvěma v případném boji se smečkou. Za tu dobu, co jsem s těma dvěma strávila jsem se ale snad dozvěděla jenom to, že Stiles očividně má problém vycházet s celou rodinou Haleových, na jenom s Derekem.
I když u Petera jsem to asi chápala mnohem víc, než u Dereka. Peter se nás snažil kdysi zabít, Derek ne. ,,Hele vy dva, mohli byste toho už nechat? Máme na práci důležitější věci, než vaše neshody," rozhodla jsem. ,,Vidíš? Tohle je zápal do práce. Nehledět na osobní problémy a prostě dělat, co máš," prohodil Peter ke Stilesovi. ,,Řekla jsem, že máme jenom důležitější věci na práci, ne že tě mám ráda a taky jsem neřekla, že jsem zapomněla na to, co jsi udělal a co ses snažil udělat. Až bude tohle všechno za námi, má Stiles povolení tě ulovit."
Nevím jak se to stalo, ale po chvíli se ti dva fakt probrali a zjistili něco, co se dalo opravdu považovat za důležité, takže to Stiles hned volal Scottovi. Řekl mu, že místnost, ve které našli Boyda a tu dívku, má zdi vyrobené z nějakého druhu velmi silného materiálu, tudíž se přes něj k vlkodlakům nedostane žádné světlo, tudíž ani to měsíční. Což v jejich případě znamenalo, že budou daleko víc krvelačnější, než při normálním úplňku a Derek se Scottem mají jenom malou šanci odtamtud vyváznout.
ČTEŠ
Me and my brother wolf ( TW FF )
Fanfictionna Vaše přání první 4 série TW s Michelle. :) kdo neví o co jde, může si přečíst můj první příběh Wolf's Love