Ještě ten večer se Jacksonovi podařilo nějakým způsobem klukům utéct a ještě téhož večera je ohlásil na policii za únos. Takže můj idiotský bratr a jeho kamarád dostali zákaz přiblížení na 20 metrů. A mělo to platit i ve škole. Máma se na Scotta tak nazlobila, že mu dala domácí vězení kromě práce a cituji ,,žádný Stiles". A ještě mu sebrala klíče od auta. No, bylo mi jich líto, kecala bych, kdybych tvrdila, že ne. Další den jsem šla po chodbě s Allison. ,,Takže kanima nehledá přítele, jak jsme si doteď mysleli, ale pána?" ujišťovala jsem se, zda to chápu správně.
,,Přesně tak." Kráčely jsme vedle sebe a já držela v rukou tablet, na kterém byla vyfocená stránka z bestiáře, kde bylo psáno o kanimě ve staré latině a vedle toho byl anglický překlad, který přeložila Lydie. ,,Takže ho někdo ovládá. Ale kdo?" zeptala jsem se. ,,To právě musíme zjistit," pokývla Alli. Vešly jsme do knihovny, kde jsme se měly tajně sejít s klukama a předat jim tablet v informacemi. Prý celá věc může souviset s minulostí člověka, co je kanima. Usoudili jsme, že co se týče Jacksona, mohlo by to souviset s jeho biologickými rodiči. Dohodli jsme se, že Allison si půjde promluvit s Jacksonem, jestli o nich něco neví, Scott si půjde dopsat test z chemie, který propásl, Stiles půjde za Ericou, jestli něco navíc neví Derek a já.. já si měla jít po svých, samozřejmě.
Rozhodla jsem se, že zkusím napsat zprávu Mattovi, jestli nechce chvíli pokecat. V poslední době jsem se mu vyhýbala a myslím, že mu to trochu dlužím. A stejně nemám co dělat, když mě ostatní zase hezky vykopli z týmu. Odepsal během několika vteřin. Sejdeme se krátce po jedné hodině u klučičích šaten, prý si tam musí jít něco vyzvednout, tak mu můžu jít naproti a pak spolu půjdeme na oběd. Fajn, budu tam, odpověděla jsem.
Krátce po jedné jsem se tedy vydala směrem ke klučičím šatnám. Už několik metrů od šaten jsem slyšela podivné zvuky, dost hlasité na to abych uznala, že se tam někdo pere. Opravdu hodně nahlas. Opravdu velkou silou. Nadpřirozenou silou. Rozběhla jsem se, i když jsem věděla, že se zase hrnu do něčeho nadpřirozeného a možná toho budu opět litovat. Jakmile jsem zabočila do pravé uličky, ve které se nacházely šatny, uviděla jsem je. Na zemi ležel Scott a Jackson seděl na něm a prali se. Allison stála bezmocně ve dveřích šatny a bylo vidět že absolutně neví, co dělat.
Stáli tam i Erica se Stilesem, kteří vypadali, že taky před chvíli přišli a jakmile jim došlo co se děje, Erica se vrhla na Jacksona, aby ho od Scotta odtrhla a Stiles držel Scotta. Kousek ode mě už stál Matt a s něčím si hrál v rukou, ale byl ke mně zády a já neviděla, co to je. ,,Co se to tady děje?" ozval se za mnou známý hlas profesora Harrise. Přistoupila jsem k Mattovi a až teď jsem si všimla, že držel v rukou náš tablet: ,,Tady ti něco upadlo," pronesl potom a podal ho Scottovi.
Když Matt uviděl, že stojím vedle něj, usmál se a řekl: ,,Buď ráda, že jsi přišla u konce." ,,Vy dva. Ve tři se sejdeme v knihovně a budete po škole," ukázal Harris na Scotta a Jacksona, potom se ale rozhlédl po nás všech a rozmyslel si to: ,,Nebo víte co? Vy všichni budete po školu. Včetně i vás dvou," otočil se jakoby nenápadně i ke mně a Mattovi. ,,Ale pane profesore,..." snažila jsem se něco namítnout, ale Harris mě umlčel zvednutou rukou: ,,Od vás jsem čekal mnohem víc, slečno McCallová," pronesl a odešel.
Kolem třetí jsme se všichni shromáždili v knihovně spolu s profesorem Harrisem. Jackson, Matt a Allison si sedli k jednomu stolu, Scott se Stilesem k jinému a já si sedla s Ericou. Hned jak jsme dosedli, jsem si podepřela rukou hlavu a hluboce povzdechla: ,,To není fér, zrovna jsem tam přišla," postěžovala jsem si. ,,Buď v klidu, já se je snažila odtrhnout, takže místo toho, abychom tu lamentovaly, můžeme ten čas využít jinak," odpověděla mi Erica. ,,Jako třeba?" zaujala moji pozornost. ,,Třeba si můžeme povídat o Derekovi," pokrčila rameny Erica. ,,A je to tu zase. Ty mi s tím fakt nedáš pokoj, co?"
,,Hele, možná se tvářím jako mrcha, ale není to tak. Nebo aspoň ne u tebe. Byla jsi jediný člověk ze školy, co se se mnou bavil, neodsuzoval mě a nedělal si ze mě srandu. Chci si o tom promluvit jako kámoška, chápeš? Vím, že jste si byli s Derekem blízcí," když tohle všechno říkala, mluvila potichu, abych to slyšela jenom já. Rozhlédla jsem se po ostatních, ale vypadalo to, že si nás nevšímají a pak jsem si povzdechla. ,,Já jenom.. to, co jsem viděla mě asi natolik vyděsilo, že... nedokážu to popsat. Asi jenom jsem potřebovala čas se s tím nějak vyrovnat. Mezi mnou a Derekem se nic nezměnilo, nebo aspoň ne z mé strany. Jenom jsem si to potřebovala nechat projít hlavou," domluvila jsem.
Erica chtěla něco říct, ale nestihla to, protože se Jackson najednou vyřítil z knihovny a Harris za ním. Nevypadal moc dobře. Scott a Stilesvyužili momentu a přisedli si k nám. Erica zabrouzdala na stránky svého táty, kde našla, že Jacksonovi rodiče jsou mrtví, zemřeli při autonehodě a Jackson se narodil už po smrti jeho matky. ,,Proboha," pronesla jsem za všechny. Potom se Jackson i s Harrisem vrátili a profesor nám řekl, že jemu už sice padla, ale že nám ne. Takže jsme dostali za úkol uložit všechny vytažené knihy zpátky do regálů, kam patří.
Pustili jsme se do toho. Scott, Stiles a Allison byli v jedné uličce, Erica v další a já s Mattem a Jacksonem v další. Jackson celou dobu nevypadal dobře, vypadal na omdlení. ,,Vážně jsi v pohodě?" zeptala jsem se snad už podruhé. ,,Jo, je mi fajn," odpověděl pokaždé a dál se věnoval práci. Nebo se aspoň snažil. S Mattem jsme na sebe vždycky hodili jenom ustaraný pohled, ale nic jsme neřekli. Najednou začala v celé knihovně blikat světla. Bylo to strašidelný a já tak nějak tušila, že se něco chystá.
Než jsem se nadála, Matt ležel na zemi na břiše a na krku měl velký škrábanec, který jsem hned věděla komu patří. Zůstala jsem zmrazeně stát a jenom čekala na to, až to potká i mě. Jenže se nic nestalo. Vteřiny ubíhaly a já se konečně odhodlala se otočit. V uličce jsem byla sama. Odvážila jsem se vyjít z uličky a kouknout se po ostatních. Erica ležela na zemi, měla zase epileptický záchvat a Stiles ji držel, zatímco Allison přiběhla k Mattovi. ,,Michelle, jsi v pořádku?" přiběhl ke mně Scott a chytil mě jemně za paže.
,,Jo. Asi.. myslím, že jo. Kde je Jackson?" zeptala jsem se a jakmile jsem to dořekla, všichni jsme ho uviděli. Stál naproti nám, napůl člověk, napůl proměněný v kanimu a byl v jakémsi transu. Něco psal křídou na menší tabuli, která v knihovně byla. Když dopsal, rozběhl se a vyskočil oknem ven a zmizel. Světla se zase normálně rozsvítila a mi uviděli, co je na tabuli napsáno.
JDĚTE MI Z CESTY, NEBO VÁS ZABIJU.
ČTEŠ
Me and my brother wolf ( TW FF )
Fanfictionna Vaše přání první 4 série TW s Michelle. :) kdo neví o co jde, může si přečíst můj první příběh Wolf's Love