11.

104 5 0
                                    

,,Kde jsi vzala moje číslo?" odpověděla na otázku otázkou do telefonu. ,,Mám ho celou dobu, Michelle. Tak půjdeš nebo ne?" dožadovala se odpovědi Lydie. ,,Když já nevím, víš, že na tyhle věci nejsem. Ani na ten ples nejdu," snažila jsem se vykroutit. ,,To vyřešíme potom, prostě se sejdeme ve dvě před nákupákem, jo? Já i Allison s tě rády uvidíme, tak pa," ukončila diskuzi Lydie a ukončila hovor. Poraženě jsem svěsila ruku s telefonem. Tak takhle jsem si sobotní odpoledne nepředstavovala. K čemu jim tam budu? Nevím, jaké šaty se nejvíc hodí na ples a ani tam nepůjdu, tak k čemu? 

Bohužel mi ale nic jiného moc nezbývalo. Odpoledne jsem se s holkama sešla u nákupáku a za pár minut jsme už sjížděly po eskalátorech dolů k obchodu, ve kterém se dle Lydie prodávaly krásné šaty na ples za výhodnou cenu. Zatímco já se rozhlížela všude kolem a přemýšlela, jak se z tohohle vykroutím, zaslechla jsem útržek zajímavé konverzace. ,,Podle mě bys měla jít na ples se Stilesem," říkala zrovna Allison. ,,Počkej, cože?" probrala jsem se a dožadovala se odpovědí. ,,Ty to nevíš? Jackson se rozešel s Lydií," pronesla ke mně Allison. Já svoji pozornost zaměřila na Lydii: ,,Proboha proč?" zeptala jsem se překvapeně. 

,,Prý chce začít nový život nebo co. A musí se zbavit přebytečných zátěží, takže.. začal se mnou," odpověděla mi Lydie jakoby nic, obrátila hlavu dopředu a dál mlčela, takže jsme se s Allison na sebe jenom podívaly a usoudily jsme s pokrčením ramen, že to tak asi bude nejlepší. Před obchodem jsme čirou náhodou narazily na Stilese. ,,Co tady sakra děláš?" neodpustila jsem si znechucený ton, když jsem ho uviděla. Zrovna dneska jsem si myslela, že se vyhnu vlkodlačím věcem a ty většinou nastávají, když někde potkám Scotta nebo Stilese. ,,Co tady děláš ty?" oplatil mi otázku, ale jeho ton znechucený nebyl, byl spíš jenom překvapený. 

,,Chellie nám pomáhá s vybíráním šatů," pronesla Lydie sladce a objala mě kolem ramen. Na chvíli jsem se cítila poněkud nejistě a zmateně, ale pak jsem přistoupila na pravidla Lydiiny hry a taky se na Stilese sladce usmála. Po chvilce povídaní jsme se rozhodli rozdělit. Stiles šel pomáhat vybrat šaty Lydii, se kterou se domluvil, že s ní tedy půjde na ples. Já zase pomáhala vybrat šaty Allison. ,,Tak co říkáš na tyhle?" zeptala se Alli, když vyšla z kabinky v nádherných modrých šatech bez ramínků. ,,Jsou dokonalé," pronesla jsem s úsměvem. 

,,Tohle jsi řekla už nejmíň na patery," odpověděla se smíchem a povzdechnutím Allison. ,,Protože ti sluší všechny," rozhodila jsem rukama a začala se smát taky. Najednou se Allison přestala doširoka usmívat a jenom se na mě koukala. ,,Co?" zeptala jsem se s úsměvem na rtech. ,,Já jenom.. proč mě nemáš ráda? Nebo teda, aspoň jsi to tvrdila a teď se chováš, jako kdybychom byly.. kámošky. Je to kvůli Scottovi?" vybalila to na mě. Chvíli jsem nevěděla, co říct. Pak jsem si povzdechla a posadila se na lavičku před kabinkou a Allison si sedla vedle mě. ,,Jenom mě prostě naštvalo to, že ses se Scottem rozešla aniž by sis to nechala nějak vysvětlit, nebo abys prostě mu věřila v tom, že nás, tebe, chtěl jenom chránit. Já vím, že se občas chová divně, ale taky vím, že to, co k tobě cítí, je opravdové. A, buďme upřímné, nikdy jsem s ním neměla moc dobrý vztah, vždycky jsem spíš byla ta mladší ségra co pokazí veškerou srandu a kdykoliv jsem měla možnost mu podkopnout nohy, udělala jsem to. Ale teď.. teď je tak nějak všechno jiný a měla jsem možnost ho i víc poznat. Hlavně i vidím, jak moc tě miluje. A ty se chováš, jako kdyby ti záleželo jenom na sobě a na svých pocitech," dokončila jsem svůj monolog a sama nedokázala uvěřit tomu, co všechno jsem právě řekla. 

Po nakupování mě holky přemluvily, abych šla na ples. Nevím, jak to udělaly, ale souhlasila jsem. Dokonce mi sehnaly i doprovod. A tím doprovodem nebyl nikdo jiný, než Danny. Lydie mě nalíčila a upravila mi vlasy do ozdobného drdolu, který se mi moc líbil. Allison mi pak půjčila jedny své šaty, které nosila na různé akce v mém věku, takže už jí byly malé a prý si je klidně můžu nechat. 

Byly to modré šaty s kytičkama a byly mi lehce pod kolena, s takovou větší sukní, takže když jsem se zatočila dokola, šaty hezky vlály. Musím říct, že se mi fakt líbily, takže jsem Allison řekla, že si je možná nechám. Na ples jsme se každá dostaly zvlášť. Allison jela s Jacksonem, Lydie se Stilesem a já s Dannym. Ještě než jsem odjela, procházela jsem doma kolem Scottova pokoje, kde Scott s mámou seděli na posteli, máma mu zašívala kalhoty a bavili se o Allison. Jakmile jsem se objevila ve dveřích, mámě se rty vytvarovaly do velkého O. ,,Propána, tobě to ale sluší, zlatíčko!" zvolala nadšeně a přísahala bych, že jsem v jejích očích viděla jednu slzu. 

,,Díky, mami. Venku už čeká Danny, tak já už půjdu." Když jsem scházela po schodech dolů, objevil se nahoře nad schody ještě Scott v kvádru a v trenkách, protože mu kalhoty zašívala máma. ,,Hej, ségra!" křikl na mě. Otočila jsem se k němu. ,,Moc ti to sluší," řekl klidným hlasem, usmál se a mrkl na mě. Úsměv jsem mu oplatila. ,,Díky, bráško," odpověděla jsem s ruměncem na tváři. Co si budeme, ples byl nádherný. Celý sál byl krásně vyzdobený a bylo vidět, že pár studentů, kteří se přihlásili, že ho pomůžou připravit, si dali práci. 

Ale taky jsem se trochu nudila. Taky co by na plese měla dělat třináctiletá holka, že jo? Takže jsem celou dobu seděla na lavičkách, držela v ruce plastový kelímek s džusem a sledovala ostatní, jak si to užívají. A Danny seděl celou dobu vedle mě. ,,Hele, nemusíš tu se mnou být, jestli nechceš. Klidně se jdi bavit, já tu jsem stejně jenom z donucení," řekla jsem po přímo do ucha, protože byla šance, že by mě jinak přes tu hlasitou hudbu neslyšel. Danny však zavrtěl hlavou. ,,To je v pohodě, taky mě to tu nijak extra nebaví," a mrkl na mě. 

Najednou se k nám přiřítil Scott. ,,Dany, pojď tancovat!" chytil Dannyho za ruku a táhl ho na parket. Danny se mu snažil vytrhnout, ale marně. Už stáli oba na parketu a tančili ploužáka. Co ten Scott zase vyvádí? Pak se k nim přiřítil trenér. ,,McCalle! Co tady... aha? Dobře, tak.. říkal jsem, že bys neměl, ale to neznamená, že nemůžeš.. no.. já, pardon, bavte se," zasmál se svým nervozním smíchem a pak odešel. ,,Díky, máš to u mě," poplácal Scott Dannyho po rameni a odběhl. ,,Co to bylo?" zeptala jsem se Dannyho hned, co se vrátil ke mně. 

,,Scott propadá ze tří předmětů, ale trenér se ho nechtěl vzdát, tak mu jenom vyfasoval zákaz na ples a podle tohohle si dovolím tvrdit, že to Scott asi nedodržel," pokrčil rameny Danny. Asi po půl hodině jsem si všimla, že nikde nevidím Stilese, Lydii a ani Jacksona. Ani Allison. A už jsem tu neviděla ani Scotta. Přišlo mi to divné, tak jsem řekla Dannymu, že jdu chvíli na vzduch, ale že jsem hned zpátky, aby za mnou nešel. Vyšla jsem před školu a rozhlížela se. Nikde jsem nikoho z nich neviděla, jenom na hřišti byla rozsvěcená světla, tak jsem se rozhodla se tam jít podívat. 

Ale když jsem se pomalu blížila ke třem postavám, co byly uprostřed hřiště, přestávalo se mi to líbit. Jedna z těch postav ležela na zemi a další dvě se nad ní skláněly. Když jsem byla dostatečně blízko, všechny tři jsem poznala. Na zemi ležela Lydie s krkem od krve a nad ní se skláněl strachující se Stiles, a naproti němu ten muž, které jsem tehdy viděla odcházet s Derekem z nemocnice. Ústa měl od krve. Od krve Lydie. Byl to Peter Hale. Byl to alfa. 





Ahoj! Tahle kapitola mi pak už ke konci přišla trochu nuceně napsaná, ale to bude tím, že dneska nemám moc psací náladu, takže mi to doufám odpustíte :D blížíme se ke konci 1. série, celkem mě překvapilo, jak to rychle uteklo :Dddd budu zase ráda za vaše ohlasy a velké finále bude v neděli! 

Me and my brother wolf ( TW FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat