15.BÖLÜM "PİŞMANLIK"

72.8K 4.4K 3.1K
                                    

Selam yıldızlarım✨

Bölüme başlamadan önce sol alt köşedeki yıldızı parlatırsanız çok sevineceğim.💫

Buraya ben de sizin için kalp ve yıldız bırakıyorum.⭐♡ Sizinkileri de bekliyorum.❥

Keyifli okumalar.

*****

*****

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

15. BÖLÜM "PİŞMANLIK"

Midem bulanıyor, başımda şiddetli bir ağrı vardı. Yatağın içinde kıvranıp dururken bir anda midemdeki her şey ağzıma geliyormuş gibi hissedip daha gözlerimi bile açmadan kendimi yataktan attım, banyoya koştum.

Uykulu olduğum için bir ara duvara çarptım. Buna rağmen klozetin yanına ulaşıp kustum. Kusmak midemi biraz daha bulandırdı. Kendimi daha önce hiç bu kadar kötü hissetmemiştim.

Klozetin önünden kalkıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü iyice yıkayıp aynadaki aksime baktım. Gözlerimin içi kıpkırmızı olmuş, altları şişmişti. Kurulanıp banyodan çıktım. Ben niye bu hâle gelmiştim?

Boy aynasından kendime baktım, berbat görünüyordum. Dün bu odadan çıkarken giydiğim kıyafetlerim hâlâ üzerimdeydi. Sahi odaya nasıl dönmüştüm? Ayakta duramayıp yatağın kenarına oturdum. Ağrıyan başımı ellerimin arasına aldım.

Buradan çıkmış, restorana inmiş ve yemek yemiştim. Daha sonra otelden çıkıp Kenan Bey'le bir yere gitmiştik ve onun yanına arkadaşı gelmiş ben de önüme bırakılan içkiden birkaç yudum almıştım. Gerisini hatırlamıyorum, başka hiçbir şey yoktu zihnimin içinde. Buraya nasıl geldim, neler oldu hiçbir şey yok zihnimde.

"Ben bu odaya nasıl geldim ya?" deyip başımı kaldırdım ve etrafa bakındım. Topuklu ayakkabılarım kapının girişinde yerde duruyordu. Çantam da tekli koltuğun üzerinde atılıydı. Tuhaf hiçbir şey yoktu. O birkaç yudum içkiden sonra sakince odama gelmiş uyumuş olabilir miydim?

"Off başım çatlayacak gibi ağrıyor! Ben kim içmek kim ya? Niye böyle bir aptallık yaptım ki?" Söylenerek yeniden ayağa kalktım, kendimi duşa attım.

Uzunca duş alıp kendimi toparladım, banyodan çıktım. Baş ağrım hâlâ geçmemişti. Bir an önce gidip kahvaltı yapmam ve mide bulantımdan kurtulmam karnımı doyurduktan sonra da ağrı kesici falan almam gerekiyordu. Yoksa kendime gelmem biraz zor görünüyor.

Duştan çıktıktan sonra bir an önce aşağıya inmek istediğim için kıyafet seçmeyi falan bırakıp valizimin içinden elime ilk gelen siyah kot pantolonumla beyaz tişörtümü aldım. İkisini de giyip uzun olan tişörtüm daha düzgün olsun diye uçlarını pantolomun içine koyup kemerimi taktım.

Hayatımda ilk defa içki içtiğim için vücudum fazla tepki vermişti. Yüzüm kıpkırmızıydı. Bu belli olmasın diye çok sade bir makyaj yapıp saçlarımı rastgele topladım. Dağınık topladığım için iki tutam gözümün önüne düşerken bunu umursamadım ve aynanın yanından uzaklaşıp siyah sporlarımı ayağıma geçirdim. Çanta taşımak istemediğim için yanıma biraz para, oda kartını ve telefonumu aldım, odadan çıktım.

STAJYERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin