Selam canımın içleri ✨
Bölüme başlamadan önce sol alt köşedeki yıldızı parlatırsanız çok sevineceğim.💫
Buraya ben de sizin için kalp ve yıldız bırakıyorum.⭐♡ Sizinkileri de bekliyorum.❥
Keyifli okumalar.
*****
12. BÖLÜM "POLONEZKÖY"
Buse karşı koltukta oturmuş pür dikkat bana bakıyordu. Şirketten çıkıp eve gelmiş ve ona 2 gün boyunca evde olmayacağımı, iş için Polonezköy'e gideceğimi söylemiştim ama o andan itibaren bherhangi bir tepki vermemiş öylece durmuş bana bakıyordu.
"Bir şey söylemeyecek misin?" dediğim an sanki bunu sormamı bekliyormuş gibi oturduğu koltuktan yanıma zıplaması bir oldu. Zıpladığı için bir ara koltuktan düşecek gibi oldu ama son anda kolundan tutup yeniden koltuğun üzerine çektim.
"Kızım bir sakin ol! Düşecek bir yerini kuracaksın." Söylediğim şeyleri umursamadı bile.
"Beraber mi olacaksınız?"
"Kiminle?" Dudakları yana kıvrıldı.
"Onunla," dedi ama yine hiçbir şey anlamamıştım.
"O kim Buse?" Göz devirdi.
"Kızım sen de hiçbir şey anlamıyorsun ya! Patronunla, Özkan'cığımın abisiyle, birlikte mi olacaksın?" dediği an kendimi daha fazla tutamayarak gülmeye başladım.
"Özkan'cığınla?" dedim ve daha çok gülmeye başladım. Buse başını salladım.
"Evet, Özkan'cığımla," deyip o da benimle birlikte gülmeye başladı.
"Ne ara Özkan'cığın oldu ben orayı tam olarak anlayamadım?" Omuz silkti.
"Olmadı ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor. Başlangıç olarak çok iyi bir giriş yaptım, zamanla daha da ilerleyeceğime inanıyorum. Şimdilik ilişkimizin sağlam temellerini atıyorum." Gülmemi durdurdum.
"Anladığım kadarıyla sen bayağı havaya girmişsin." Kendini gösterdi.
"Canım ben ilk günden kayınvalidesiyle tanışmış, kendini sevdirmiş bir insanım. Tabii ki de havaya gireceğim. Tamam her şey şimdilik bir yalan olabilir ama zamanla gerçek olmayacağını nereden biliyoruz?"
"Eğer ben seni tanıyorsam en fazla 1 ay içinde her şey gerçek olur." Güldü.
"Ben de tam olarak öyle düşünüyorum ama şu an konumuz ben ve mükemmel olan ilişkim değil, sensin." Yine gülüp geriye yaslandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAJYER
Romansa"Senden yapmanı istediğim küçük ve basit bir şey daha var Stajyer." Sakin kalmak için derin bir nefes aldım. "Benden daha ne isteyebilirsiniz ki? Tüm gün yapmadığım şey kalmadı. Sizce de artık bu kadarı fazla olmuyor mu?" Sonunda bir tepki vermiş ol...