Selam canımın içleri ✨
Bölüme başlamadan önce sol alt köşedeki yıldızı parlatırsanız çok sevineceğim.💫
Buraya ben de sizin için kalp ve yıldız bırakıyorum.⭐♡ Sizinkileri de bekliyorum.❥
Keyifli okumalar.🍒
*****
20. BÖLÜM "HİSLER"
Sevimli diye koşa koşa yanına geldiğim köpek dişlerini ayağıma geçirip canımı yaktıktan sonra arka bahçeye doğru koşarken ısırdığı ayağımı tuttum, ağlamaya başladım.
Bir anda etrafım kalabalıklaştı. Yanıma ilk oturan organizasyon şirketinden gelen Eda Hanım olmuştu.
"Bahar Hanım sakin olun lütfen," dedi ve bacağıma dokunup devam etti. "Önce bacağınızı uzatın." Bir bildiği vardır herhalde diye düşünüp sorgulamadan dediğini yaptım.
"Bu yaranın önce temizlenmesi gerekiyor." O yanına gelen çalışanlardan biriyle konuşurken canım fazlasıyla yandığı için ağlamaya devam ettim. Gözlerim köpeğin ısırdığı noktayı bulunca kocaman diş izlerini gördüm. Neyse ki kanamıyordu. Fakat çok acıyordu. Bunu da zaten etrafımdakilere ağlayarak belli ediyorum.
"Ayağa kalkabilir misiniz? İçeriye girip ayağınızı sabun ve suyla güzelce yıkamamız gerekiyor. Daha sonra da hastaneye gideriz ama önce yarayı temizlememiz gerekiyor." Eda Hanım benimle konuşurken ağlamaktan ona cevap veremedim.
"Çok üzgünüm, böyle olmasını istemezdim ama geçmiş işte bu tarafa. Hayvan sonuçta ne anlar ki dur demekten. Hiç merak etmeyin ama aşıları tam." Başımı kaldırıp bunu söyleyen adama baktım. Kimdi bu? Köpek bunun muydu? Ona da cevap veremeyip sanki acısı biraz daha artmaya başlayan bacağımı tuttum, ağlamaya devam ettim.
"Bahar Hanım lütfen önce sakin olun, biliyorum canınız yanıyor ama..." Devam edemedi çünkü yanıma geldiğini bile fark etmediğim Araf konuya girdi.
"Hastaneye gitmemiz lazım önce," deyip bana doğru eğildiğinde ne yapmaya çalıştığını anlayamazken Eda Hanım onu durdurdu.
"Araf Bey biliyorum tabii ki hastaneye gitmemiz lazım ama önce bu yaraya su tutmamız, temizlememiz gerekiyor. Yoksa hastaneye ulaşana kadar yara mikrop kapar. Ayrıca şu an oturup konuşurken bile vakit kaybediyoruz. Bence bir şeyler yapsak iyi olur." Kadının bir bildiği vardır ki bu kadar emin konuşuyordu. İçimde ona karşı bir güven oluşurken ağlamamın arasında zorlukla konuştum.
"Onun dediğini yapalım." Araf'ın gözleri beni buldu, hiç düşünmeden başını salladı ve bir kez daha bana doğru eğildi. Sanırım kucağına alacak falan diye düşünürken yine bir başka ses araya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAJYER
Любовные романы"Senden yapmanı istediğim küçük ve basit bir şey daha var Stajyer." Sakin kalmak için derin bir nefes aldım. "Benden daha ne isteyebilirsiniz ki? Tüm gün yapmadığım şey kalmadı. Sizce de artık bu kadarı fazla olmuyor mu?" Sonunda bir tepki vermiş ol...