Buraya okumaya başladığınız tarihi atabilirsiniz.⠀
⠀
⠀
⠀
⠀
"Sevenler en sonunda bir yerlerde buluşmazlar. Onlar en başından beri birbirlerinin içindedirler."⠀
⠀
⠀
~STAJYER~
⠀1. BÖLÜM "HAYAL KIRIKLIĞI"
Hayal kırıklığı nedir?
Bence en güvendiğin yerden vurulmaktır. Ben bunu bugün bir kez daha anladım. Hayal kırıklığını bugün ilk kez iliklerime kadar hissettim.
Gözlerim dolu dolu karşımdaki en büyük hayal kırıklıklarıma bakarken onlar benden bihaber öpüşmeye devam ettiler.
"Bahar?" Koluma dokunan kişiye baktım ve arkadaşım Buse'yi gördüm. Bu sesle birlikte dakikalardır izlediğim iğrenç görüntünün baş karakteri olan iki kişinin de gözleri beni buldu.
Birisi sevdiğim adam bir diğeri de en yakın arkadaşım.
Beni gördükleri an şaşkınca öylece kaldılar. Daha sonra birbirlerine baktılar. Tuğçe hiçbir şey yapmazken Meriç hızlı adımlarla yanıma geldi. Hiçbir şey söylemeden kahverengi gözlerini üzerime dikti ve öylece bana baktı. Bir süre sustu. Benim bir şey söylememi bekledi ama söylemedim. Aramızdaki sessizliği bozan ise o oldu.
"Bahar sen..." Devam etmesine izin vermeden yüzüne sert bir tokat indirdim.
"İkinizden de iğreniyorum," deyip Tuğçe'ye baktım. Başını önüne eğmişti. Boyalı sarı saçları gözünün önüne düşmüş, yüzünü görmeme engel oluyordu.
"Duydun mu beni ikinizde iğrençsiniz! Allah sizin belanızı versin!" deyip odadan çıkacakken Meriç kolumu tuttu.
"Bahar önce bizi bir dinle. Bak sen yanlış anladın biz," dediği an sinirle gülmeye başladım.
"Yanlış mı anladım? Gözümün önünde öpüşüyordunuz ya! Neyini yanlış anladım ben bunun?" Tuğçe ağır adımlarla yanımıza gelirken Meriç konuşmaya devam etti.
"Bahar lütfen sakin ol." Meriç'in hâlâ tutmaya devam ettiği kolumu sinirle ondan çektim.
"Emin ol ben zaten şu an çok sakinim. Sakin olmasaydım ikinizi de şu an bu baloda olan herkese rezil ederdim," deyip Tuğçe'ye döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAJYER
Romance"Senden yapmanı istediğim küçük ve basit bir şey daha var Stajyer." Sakin kalmak için derin bir nefes aldım. "Benden daha ne isteyebilirsiniz ki? Tüm gün yapmadığım şey kalmadı. Sizce de artık bu kadarı fazla olmuyor mu?" Sonunda bir tepki vermiş ol...