Gün ışığının doldurduğu odada ağır ağır araladı gözlerini. Gözleri ışığa alıştığında yatakta doğruldu. Tutulmuş omzunu esnetti. Kıyafetlerini çıkarmadan uyumuştu.
"Günaydın" dedi Ejderha.
Ejderhanın sesi ile yüzünde bir gülümseme belirdi. Her sabahı bu cümleyle aydınlanıyordu.
"Yapacak çok işimiz var değil mi?" dedi enerjik bir sesle. İki önemli görüşme, diye geçirdi aklından.
"Yalnızca iki günümüz kaldı. Bence taç giymeden önce çocukların aklındaki karmaşayı çözmeliyiz. Özellikle Rouge'un kafası çok karışık olmalı."
"Biliyorum Agust." dedi Renya, yatak üzerinde duran beyaz kitabı eline alırken. Dün gece uyuya kalmış, kitabı kontrol etmeyi unutmuştu. Kitabı açmak için yeltendiginde Ejderha uyardı.
"Yeterince bilmecemiz var Renya. Önce onları çözmeliyiz."
Reny başını sallamakla yetindi. Kitabı eline alıp, yünler arasındaki yerine sakladı. Sıcak suyun hazır olduğu banyoya doğru ilerledi.
Banyonun küçük camından sızan gün ışığında, sıcak sudan yükselen buğu dans ediyordu. Başından vücuduna yayılan sıcak su içindeki şüpheyi alıp götürsün diye dua ediyordu.
Tarihi bilemezdi. Kanıtı yoktu. Bilse bile bu neyi degiştirirdi? Tüm fey halkını korumaya yemin edecekti. Bunu Ejderha Kraliçesi vasfıyla yapacaktı. Feylerin Ejderhalara ihanet ettiğini düşünmek bile yeminin saflığını bozardı.
Aklındaki düşüncelerden kurtulmak ister gibi başını iki yana salladı. Ayağa kalktı. Duvara astığı kumaş parçasına sarınıp banyodan çıktı. Islak eli ile yarı açık kapıyı ittirdi. Yatağın üzerine oturup saçlarını sıkarak fazla sudan kurtulmaya çalıştı. Yatakta onu bekleyen paketi görmüştü, ancak açmak için hevesli değildi.
Sarımsı kağıt, beyaz bir şerit ile tutturulmuştu. Beyaz şeridin kesiştiği yere tek dal lavanta, lavanta'nın hemen altında ise ikiye katlanmış küçük bir kağıt parçası...
Bıkkın bir tavırla nota uzandı. Paketin annesinden geldiğini, düşünüyordu. Notta ise şehirde paspal giysiler ile dolaşmayacağına dair bir uyarı...
Uzandığı notu açtığında yanıldığını anladı.
Kraliçem,
Bu elbise sadık kulunuz Euria tarafından dün gece sizin için dikildi.
İçinde rahat edeceğinizi düşündüğüm bir kumaş seçtim.
Aptal ipler yok.
Hareketinizi kısıtlamayacaktır.
Sevgiler EuriaOkuduğu not ile birlikte yüzünde bir gülümseme belirdi. Bu defa heyecanla uzandı pakete. Beyaz kurdeleyi özenle çekti. Yırtarak açtı beyaz paketi. Elini mavi sert ipekten dokunma kumaş üzerinde sevgiyle gezdirdi. Genç kadın muhtemelen geç saatlere kadar bu elbise için çalışmıştı.
Tek parça kolsuz elbisenin sert yakasından başlayarak dizlerinin hemen altına uzanan düğmelere dokundu. Elbisenin dizden aşağısında kumaş üç parçaya bölünüyordu. Bu hareketini kısıtlamaması içindi. Elbisenin sırt kısmında omuzlardan bele uzanan üçgen açıklık kollarını özgürce kullanabilmesini sağlıyordu. Muhtemelen genç kadın zamanı olmadığından abartılı işlemeler yapmamıştı ama ilk düğme üzerine Bukra ve Sagan'ı temsil eden işlemeyi iliştirmişti.
Ejderhanın sesiyle ana döndü.
"Sana çok yakışacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZERO: Buz ve Su sıfırda buluşur.
FantasyBir varmış bir yokmuş zamanın birinde âdemoğulları, havva kızları, devler, cüceler, periler bir arada huzur içerisinde yaşarlarmış. Birbirlerinden korkmaz ve gizlenmezlermiş. Lakin bu huzur dolu günler bir gün geride kalmış. Çünkü âdemoğullarından...