Can parçam, güzel kızım Renya,
Büyüyüp genç bir kadın olduğunu görememiş olmanın mahcubiyeti ile karalıyorum bu satırları.
Gittiğimde çok küçüktün. Belki de hiçbir zaman anlayamayacak neden gittiğimi, diye düşünmüştüm.
Ancak baban ile yeniden buluştuğumuzda öğrenebildim. Bana ne kadar güvendiğini... Neden gittiğimi bildiğini...
Uzun uzun senden konuştuk. Güçlü, bir kadın olduğundan bahsetti baban. Her zorluğa tek başına göğüs gerebilecek kadar cesur olduğundan... Bir de yoldaşım dediğin, biricik dostun, yakışıklı buz adamdan...
Bir şey aramak için yola düştüğünüzü biliyorum. Umarım aradığınızı buldunuz.
Eğer bulamadıysanız senden isteyeceğim şey benim için çok daha zor hale gelecek.
Gelmen gerek güzel kızım. Bizimle buluşman gerek.
İster aradığınız şeyi, isterse onu arayan dostunu geride bırakıp bizimle buluşman gerek.
Zaman değişiyor. Mazlum canlar katlediliyor. Bunu durdurmak için sana ihtiyacımız var.
Dostluk bir anlaşmadır ve yer yüzünde en güçlü anlaşmalar bir kaç damla kan ile imzalanır. Bunu en iyi sen bilirsin.
Sana ve akıl almaz bir anlaşma imzaladığın dostuna ihtiyacımız var.
Devrin değişmesi yakındır ve değişecek olan bu devre şahitlik etmelisin. Belki yoruldun; belki tüm bunların, bu savaşların, karmaşaların dışında kalmak istiyorsun.
Ama olduğun kişiden vazgeçemezsin. Kaderin işlerine akıl ermez. Kararın ne olursa olsun sen zamana şahitlik edeceksin.
Kaderinden, kendinden kaçamazsın güzel kızım.
Yaklaşmakta olanı en başından biliyordun. Bu yüzden uyandın. Kanınla kabul sunduğun gelecek en başında yüreğine doğmuştu zaten. Korkuyor ve unutmaya çalışıyorsun belki. Ama dökülecek olan kan, bozulacak olan düzen sen olmadan da kendi yolunu bulacaktı. Onu doğru olana sürüklemek senin görevin.
Bu senin savaşın ve kazanan sen olacaksın.
Bu mektubu sana getiren delikanlıya güvenebilirsin. Seni bir şekilde yeniden bulacak. Umudum seni yeniden bulduğunda elinden tutmasına izin vermen.
Elinden tutmasına izin vermeli ve yeniden bizimle buluşmalısın.
Seni tüm kalbiyle seven Annen
LauraGenç kadın seslice okuduğu mektubu katlayıp göğsüne koydu.
Bir süre sesiz kalan arkadaşlarını izledi.
"Yani Ejderha Prensesine ihtiyaçları var." dedi Euria gülümseyerek. Gülümsemesi sahteydi. Çünkü bu çağrı bir şeylerin yolunda gitmediğine işaretti.
''Bana değil Agust'a.'' dedi Renya ifadesiz bir tondaydı sesi. Ortamdaki soğuk havayı değiştirmek ister gibi söze girdi Gray.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZERO: Buz ve Su sıfırda buluşur.
FantasyBir varmış bir yokmuş zamanın birinde âdemoğulları, havva kızları, devler, cüceler, periler bir arada huzur içerisinde yaşarlarmış. Birbirlerinden korkmaz ve gizlenmezlermiş. Lakin bu huzur dolu günler bir gün geride kalmış. Çünkü âdemoğullarından...