Wooyoung vagyok. Egy átlagos 16 éves...vagyis nem annyira átlagos. Vérfarkas vagyok. Most költöztünk egy új városba, ami annyit jelent, hogy új iskola új közösség.
Nekünk vérfarkasoknak csak egy ellenségünk van, a vámpírok. A két faj mindig is utálta egymást. Ezért is jöttem el az előző iskolából..-Wooyoung, gyere. - szólt a testvérem Minjun amire átváltoztam és rohantam utána.
Tudni illik, ha egy vérfarkas farkas formában sérül az kihatással van az emberi alakra is. Egyszóval ha lesérül a lábam, az az emberi formámban is sérült lesz...
A testvérem 26 éves béta farkas. Apám pedig az alfa. Néha én is megijedek tőle, annyira ijesztő. Apám szavának sosem mertem ellent mondani.
Anyánkat megölte egy vámpír, állítólag a fő vámpír vagy ki. A testvéremmel akkor még kicsik voltunk. Nem tudjuk a teljes igazságot, de ez így van rendjén egyelőre.Este fél 11 egy van. Ilyenkor kezdenek vadászni a vámpírok. Vajon ebben a városban mennyi van?
A tesvéremet követve elhagytuk a már sötét erdőt. Mindketten visszaváltoztunk és egymás mellett indultunk az új házunk felé.-Tetszett ez a kis vadászat. - jelentettem ki boldogan és egy kicsit fáradtan.
-Máskor is mehetünk, ha szeretnél.
-Rendben.. - egyeztem bele. - Szerinted lesz az új osztályomba vámpír? - kérdeztem meg egy kis idő múlva.
-Ha az osztályodban nem is, az iskolában nagy a valószínűsége. Hiszen rengetegen vannak, ahogy mi is. - való igaz.
-Értem. - néztem le a cipőmre.
-Ne szomorkodj. Első napod lesz holnap és simán fog menni. Különben is, ha egy vámpír hozzád mer nyúlni én magam fogok végezni vele. - mondta amire ránéztem.
-Az előző osztályomban is volt, nem is egy. - jelentettem ki amit ő is nagyon jól tudott.
-Igaz azt mondtam rengetegen vannak, de nem hiszem, hogy ebben a városban sokan lennének. - gondolkozott el.
-Már unom ezt a sok költözést.
-Próbálj észrevétlen maradni, mármint keress társaságot, de kerüld a vámpírokat. Maradj észrevétlen a számukra. Tudod, hogy apánk kinyír, ha megtudja, hogy egy vámpírral lógsz.-mentünk be a házba.
-Tudom.
-Mai híreinket hallják. Egy halott embert találtak ma az utcán egy fa mellett. Sérülésbe hallhatott bele, elvérzésbe. A sérülést illetően megállapítottuk, hogy nem egyszerű áldozat. A nyakán illetve a bal karján harapás nyomok találhatóak, szemfogak nyoma látszódik az áldozat testén. Az esetet még vizsgáljuk...
-Szóval itt is vannak. - mondta a testvérem. - Megyek beszélek Hongjoongal te addig készülj fel holnapra. - majd magamra hagyott.
-Rendben. - motyogtam.
Kim Hongjoong. Ő a falkának az egyik tagja. A falkába több ember is tartozik még, hatan vagyunk, így alakítunk egy kisebb falkát. Rajtunk hármunkon kívül, még ott van Mingi, Jongho és az apám természetesen. Nincs női tagja a falkának, csak az anyám volt.
Ők is idősebbek nálam. Most éjszakai vadászaton vannak abban a városban, ahonnan jöttünk. Apámon kívül mi mind béták vagyunk, anyám volt még alfa...
Felmentem a szobámba és leültem az ágyra. Nem nagyon pakoltam még ki, nem is nagyon szeretnék, hisz úgy sincs értelme. Előbb-utóbb úgy is elköltözünk megint. Engem megtámadnak megint a vámpírok és már költözünk is. Így megy ez. Talán gyenge vagyok...vagy csak félek, hogy lebukok. Mindegy is, holnap meglássuk mi lesz...Reggel
Idegesen kapkodtam össze a kellő cuccokat, és rohantam a fürdőbe. Mivel lehet ma megint elcseszem az életem egy kis részét..
Végeztem a zuhanyzással és lementem a konyhába.
YOU ARE READING
Bloody love [woosan] ((Befejezett))
Fanfiction~Egy vérfarkas és egy vámpír szerelme~ Jung Wooyoung aki Szöulba költözik a falkájával, mert előző iskolájában zaklatták a vámpírok. Choi San, a 116 éves vámpír pedig éli mindennapjait, míg be nem lép az életébe a személy, aki teljesen megváltoztat...