Az ébresztő hangos vinnyogása ébresztett fel. Kinyitottam a szemem, és kinyomtam az ébresztőt.
Előkaptam egy tiszta ruhát, vagyis fekete farmer és fekete pulóver. Igaz meleg időszak van, de a kezemen elég csúnya az seb.
Elindultam lezuhanyozni. Mikor kész lettem, felöltöztem és megigazítottam a hajam. Ezután visszamentem a szobámba, el raktam a telefonom és felkaptam a táskám. Majd lementem a konyhába, ahol a testvérem tevékenykedett.-Jó reggelt. - köszönt egy mosollyal.
-Ha lenne.
-Eszel mielőtt elmész?
-Nem, csak iszok. - mondtam miközben a szekrényből kivettem egy poharat és töltöttem bele vizet.
-Mindjárt kész leszek, várj meg.
-Rendben. - úgy is lett ahogy mondta, csak tíz percet vártam rá, és elindultunk.
-Legalább tegyél úgy mintha nem történt volna semmi. És ne felejts el szólni, hogy el akarsz ülni mellőle.
-Aha. Ha megkérdezi mit mondjak, miért akarok elülni? - kérdeztem unottan.
-Mert.. - gondolkodott el. - Mert rosszul érzed magad mellette.
-Szerinted elhiszi?
-Találj ki valamit, abban úgy is jó vagy.
-Haha.
A kapunál elváltunk. Lassú léptekkel mentem be a "pokolba". A folyosón pedig most sok ember volt, így kicsit rosszul éreztem magam.
Majd elhangzott a becsengő. Bementem az osztályba, a többiekkel és leültem volna, de megálltam. Ott ül lehajtott fejjel. Egy nagy levegőt vettem, végül odamentem és leültem.-Milyen óránk lesz? - kérdeztem hátra fordulva.
-Matek.
-Rendben. - hála az égnek. Egy kicsit később megérkezett az ofőnk. Köszöntünk és megkérdezte ki hiányzik. Csak két ember. Nem sokkal később, feltettem a kezem és vártam míg felszólít.
-Wooyoung?-Elnézést tanárnő, öhm..nem ülhetek át máshova?
-Miért?
-Innen nem látom jól a táblát. - mondtam a hazugságot ami legelőször eszembe jutott.
-Akkor nincs akadadálya, hogy átülj. Mondjuk ülj át oda középre a hiányzó helyére. Holnap majd meglássuk hol lesz szabad hely.
-Rendben, köszönöm. - felálltam és odaültem.
-Na akkor lássuk is a mai anyagot. Írjátok fel a következő óraszámot.
Óra közepén kaptam egy lapot amit alá kell iratni a gondviselővel viszont óra vége felé már azt sem tudtam milyen számot írok le. Annyira elálmosodtam. Érthető, hisz alig aludtam valamennyit.
Majd végül a fejemet ledöntve a padra el is aludtam egyből..
.
.
{San}
Elakar távoldoni tőlem. Gondoltam, hogy így lesz. Egy vámpír és egy vérfarkas nem jön ki jól. Azonban én ezt nem így akarom látni. Minden tőlem telhetőt megfogok tenni, hogy Wooyoungal jó kapcsolatom legyen. Nem akarok vele rosszban lenni. Fáj így látni...
Végül elült mellőlem. Óra vége felé lehetünk már, mikor rá néztem Wooyoungra, azt láttam, hogy alszik. Végülis amin hajnalban túl kellett esnie, megértem, hogy elaludt. Tényleg szörnyű dolog volt az amit az apám tett. De én is benne voltam, ez benne a legrosszabb. Nem akartam bántani őt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bloody love [woosan] ((Befejezett))
Fiksi Penggemar~Egy vérfarkas és egy vámpír szerelme~ Jung Wooyoung aki Szöulba költözik a falkájával, mert előző iskolájában zaklatták a vámpírok. Choi San, a 116 éves vámpír pedig éli mindennapjait, míg be nem lép az életébe a személy, aki teljesen megváltoztat...