Jongho meg is jelent farkas alakjában.
Odament a hullához és megszagolta, majd visszaváltozott.-Komolyan, egy iskolában Mingi? - kérdezte fáradtan.
-Így alakult.
-Mindegy. El fogjuk égetni a testet, nem maradt más. Van az iskolában valami, amivel ezt véghez tudjuk vinni? - a tekintetem Sanra tévedt, ő is rám nézett, majd bólintott.
-Van egy kazánház az alagsorban. Az megfelelne?
-Ja. Vezess minket. - mondta kicsit bunkóan, majd Mingivel megfogták a testet.
San vezetésével elérkeztünk az alagsorhoz és ott hamar meg találtuk a kazánházat. Egy kallanytú segítségével be is gyújtották, majd bedobták a testet.
Hosszú várakozás után, a test teljesen elégett. Visszamentünk arra a folyosóra és Jongho feltörölte a vért.-Készen vagyunk. Mingi, lehetőleg ne az iskolában öljél legközelebb.
-Mondtam, hogy így alakult. Nem tehetek róla. Minek szaladt be ide?
-Akkor is. Hongjoong, Wooyoung mi most megyünk. Holnap találkozunk elvileg. Sziasztok. - mindketten átváltoztak és elszaladtak.
-Őszintén mondom, megijedtem mikor megölte azt a farkast. - jelentette ki Seonghwa.
-Én is megijedtem.
-Pedig nem ijesztőek. - mondta Hongjoong.
-Nektek lehet, hogy nem. - szólt közbe San. - Azt hittem meghalok, mikor elénk jött.
-Nem ölt volna meg. Egyikőtöknek sem volt támadó akarata. - mentem oda Sanhoz.
-Ti megérzitek? - nézett rám értetlenül.
-Ja, valami olyasmi.
-Hihetetlen. - mondta Seonghwa.
-Miért? Én meg kipróbálnám milyen a repülés. Mondtam is Wooyoungnak. De ő azt mondta, marad inkább a földön.
-Bocs Hongjoong, de még mindig a földet választom. Ha annyira akarsz repülni, ugorj le valahonnan, szólj ha sikerült elrepülnöd.
-Milyen vicces valaki. - forgatta a szemeit.
-Inkább menjünk haza.
-Woo, ez volt a harmadik nap. - hirtelen eszembe jutott az az éjszaka. San azt mondta, hogy négy napot adott neki az apja, utána megkeresi és megöli.
-San.. - néztem újból rá. - Az apád megfogja ölni őt.
-Seonghwa, most mit kéne tenni? Apám négy napot adott neki és ez volt a haramadik nap. - kérdezte aggódva a mellette állót.
-Az apád nem szokott viccelni. És nem hiszem, hogy letudjuk beszélni róla. Valamit ki kell találnunk... Ti menjetek nyugodtan haza, holnap megpróbálunk valamit.
-Biztos?
-Ühüm, minden rendben lesz.
-Rendben. Gyere Hongjoong, menjünk. - Hongjoong egy aprót bólintott, majd mindketten átváltoztunk és elindultunk.
-Wooyoung! - szólt utánam San. Megálltam és megfordultam. - Biztos kitalálunk valamit! - bólintottam és Hong-al együtt elhagytuk az iskolát...
.
.
.
{San}
-A-apa kérlek ne. - kezdtem rohanni, de megállított. - Ne tedd kérlek! - kezdtem el síni, majd megkaptam a büntetést. A nyakamba mart.
ESTÁS LEYENDO
Bloody love [woosan] ((Befejezett))
Fanfic~Egy vérfarkas és egy vámpír szerelme~ Jung Wooyoung aki Szöulba költözik a falkájával, mert előző iskolájában zaklatták a vámpírok. Choi San, a 116 éves vámpír pedig éli mindennapjait, míg be nem lép az életébe a személy, aki teljesen megváltoztat...