{San}
-Begyógyult a kezén a seb Seonghwa.
-Mit csináltál pontosan?
-Mivel elkezdett neki vérezni, lenyaltam róla a vért és gyengéden megszívtam. Utána kiszívtam a vérét a kulcscsontjánál, de mikor abbahagytam, a kezén a seb kezdett eltűnni.
-Ez már nem játék. Wooyoung elvileg immunis a támadásaidra, de hogy begyógyítod a sebét.. Valószínűleg az teszi. Beszélnem kell a töbiekkel, és az apáddal is. Ne haragudj rám San, de ezt muszáj. Nem mondok neked még semmit. Ígérem mindent el fogunk neked magyarázni. Most viszont megyek és beszélek velük. És ne merj hallgatózni, különben az apád nem fog kegyelmezni. - azzal elhagyta a szobámat, de arról amiről beszélt, szinte egy kukkot sem értettem az egészből. Valószínűleg az teszi. A titokról van szó? Én sem értem mi van velem, vagy hogy tegnap este mi történt. Én nem csináltam semmi mást azon kívűl, hogy kiszívtam a vérét. De még az a szerencse, hogy sikeresen leálltam és nem okoztam neki valami nagyobb gondot.
-San, gyere le. - nyitott be a szobába Yeosang, majd vele együtt lementem. Apám és a többiek már lent ültek a nappaliban, így én is elfoglaltam a helyemet.
-Kérdezz, mi pedig válaszolunk. Ideje végre megtudnod az igazat. - mondta Seonghwa.
-Apa.. - néztem felé. - Mi van velem? Mi az a titok amit rajtam kívül mindenki tud?
-Seonghwa, magyarázd el neki.
-San, ugye gyakran van az, hogy vörössé változik a szemed mikor ideges vagy. A véred is lila, ezeket gondolom már tudtad, igaz?
-Ühüm.
-Egyedül a te véred olyan amit ha más megisz vagy valahogy a szervezetébe kerül, immunis lesz a támadásaidra. Apád már mindent tud erről az egészről, arról is, hogy Wooyoung, mint vérfarkas egyszer ivott a véredből. És csak azért nem bánt, mert nem akaratból bántottad őt, és kötelességünk segíteni ha olyan van.
-Az, hogy hamar gyógyulsz, a véred, a vörös szemed és az érzéseid, az mind összekapcsolódik. - folytatta Yunho.
-San, tudsz a vámpír démonról?-Egyszer hallottam róla.
-Benned van. - és itt tört össze minden.
-Vá-várj. Hogy értitek ezt??
-Úgy, hogy eredetileg az anyádban volt. Belehalt a szülésbe, de előtte valahogy átkerült beléd a démon. - mondta apa, mire ijedten ránéztem. - A többit meg magyarázzák el ők, mert nekem semmi kedvem végig hallgatni a szerelmes historiádat! - állt fel és elment.
-Seonghwa elmondtad neki? - néztem rá egyből.
-Mi mást tehettem volna? Az apád tudja mi az amit elmondtál. Bár kicsit kiakadt arra, hogy összejöttél egy farkassal.
-Inkább csak magyarázd el, hogy mi van.
-Ugye Wooyoung megitta a véredet, ezért nem annyira tudod bántani. És mivel a démonod belül elfogadta azt, hogy szerelmes vagy, egy vérfarkasba, így mikor megszívtad gyengéden a vérző sebét, a démon begyógyította azt. Mivel fontos neked a személy és igazán szereted.
-T-tényleg így van?
-Az apád mondta. Az anyád is begyógyította az ő sebeit. És mint kiderült, az anyád is azért érzett, mert benne volt a démon, ami most benned van.
-E-ez miatt érzek?
-Igen.
-És ez most rossz, vagy...milyen? - kérdeztem értetlenül.
YOU ARE READING
Bloody love [woosan] ((Befejezett))
Fanfiction~Egy vérfarkas és egy vámpír szerelme~ Jung Wooyoung aki Szöulba költözik a falkájával, mert előző iskolájában zaklatták a vámpírok. Choi San, a 116 éves vámpír pedig éli mindennapjait, míg be nem lép az életébe a személy, aki teljesen megváltoztat...