{Wooyoung}
-Hongjoong. Mégis mi történt köztetek? - kérdeztem társamat.
-Azt mondtad nem faggatózol.
-Tudom. - folytam el a kanapén, miközben Hongjoongot figyeltem. - Nem harapott meg ahogy látom.
-Nem, nem harapott meg. De kérlek ne figyelj meg engem.
-Nyugi nem teszek olyat. - csak hogy kitaláltuk San-nal, hogy azt tesszük. Ő Seonghwat, én pedig Hongjoongot. Na mindegy.
-Akkor ne mondd el. Pedig te vagy a kedvenc hyungom. - álltam fel.
-Mi? Ezt sosem mondtad.
-És már nem is fogom. - mentem el, majd felmentem a szobámba és írtam San-nak, hogy semmi. Ő sem járt sikerrel.
Végül úgy döntöttünk, hogy elmegyünk vadászni, és őket is hívjuk. Viszont titokban tartjuk, hogy a másik is jön. Majd este...-Hongjoong kedvenc hyungom, eljössz velem vadászni?
-Nem azt mondtad, hogy nem fogod ezt mondani?
-De, de kérlek gyere el velem. Vagy azt akarod, hogy meghaljak?
-Nem fogsz meghalni te nagyon hülye. Persze elmegyek veled. Mikor?
-Most. - válaszoltam, amire kicsit meglepődött.
-Rendben. Menjünk. - tette le a könyvet amit épp olvasott. Egyébként meg csak ketten vagyunk most itthon. Apa az alfáknál van, míg Mingi és Jongho szokás szerint távol valahol.
Hongjoong és én elkészültünk és el is hagytuk a házat.-Ma valami nagyobbat szeretnék levadászni. - mondtam.
-Nagyobbat? Mit akarsz vadászni, egy jávorszarvast?
-Van az erdőben? - kérdeztem elgondolkodva.
-Szerintem nincs. - nevetett.
-Nem ér kinevetni.
-Jól van, bocsi. - hagyta abba, majd lassan beértünk az erdőbe.
Átváltoztunk és beljebb mentünk. Már mindketten megtanultunk így farkasként is kommunikálni, ami bevallom, először nagyon nehéz volt. De végre elsajátítottuk, mert mikor együtt vadásztunk, gyakoroltuk.
San azt írta, hogy ők majd repülni fognak, ezért néha feltekintettem az égre.
Végül megálltunk egy pontnál ahol volt egy szarvas. Hongjoong egyből odaszaladt és levadászta. Én is odamentem volna, de Hongjoong megijedt valamitől, amitől arrébb rohant. Odamentem mellé, és arra néztem amerre ő, és megláttam Seonghwat, mögötte meg Sant.-Sziasztok. Azt hiszem Hongjoongra megint a frászt hoztam. - mondta majd mellé ment.
-Megint? - kérdezte San.
-Igazából mikor találkoztunk, megijedt tőlem, mert hát épp táplálkoztam. - simogatta meg Hongjoong bundáját. Meglepődve és értetlenül bámultam őket, ahogy San is.
-Hát, ilyet sem látni mindennap. - változtam vissza és odamentem Sanhoz.
-Seonghwa, te tényleg egy farkast simogatsz? - kérdezte San.
-Miért ne? Te is azt csinálod.
-De Wooyoung és én együtt vagyunk.
-Az lehet, de tudod, hogy én nem tudok érezni. - vette el a kezét.
-Végülis. - gondolkodott el, majd Hongjoong visszaváltozott.
-Egyébként, hogy hogy itt vagytok? - kérdezte.
-San vadászni akart.
-Wooyoung is.
-Véletlen egybeesés mi?
YOU ARE READING
Bloody love [woosan] ((Befejezett))
Fanfiction~Egy vérfarkas és egy vámpír szerelme~ Jung Wooyoung aki Szöulba költözik a falkájával, mert előző iskolájában zaklatták a vámpírok. Choi San, a 116 éves vámpír pedig éli mindennapjait, míg be nem lép az életébe a személy, aki teljesen megváltoztat...