A láncaid

507 28 5
                                    

{San}

Seonghwa hazajött estére a könyvvel, viszont Hongjoongot is hozta. Egyedül Wooyoungot hiányolom. És azt kérdezem magamtól, hogy ő miért nincs itt. Jó, Hongjoongal nincs bajom, meg semmi ilyesmi, hiszen Seonghwa párja, csak Wooyoung nincs itt, az én párom.

Én még mindig itt állok a szoba kellős közepén, ahol eddig is. Yunho olvassa a könyvet, Seonghwa Hongjoongal beszélget, Yeosang pedig elvileg nemsokára befejezi ezt rajtam.
Amint-e gondolat átfutott az agyamon, Yeosang megszólalt.

-Kész. Ha le van írva ez a könyvben, akkor lehet, hogy letudjuk szedni róla.

-Milyen lánc? - kérdezte Yunho.

-Elátkozott, amivel lebilincselte az erejét a démonnak. Viszont ha leszedjük róla, számítanunk kell arra, hogy a démon kicsit tombolni fog, ami nekünk nos...nem lenne a legjobb.

-Szóval lebilincselő átok. - kezdett keresni a könyvben Yunho.

-Igazad van Yeosang.. - jött ide Seonghwa.
-A démon valóban tombolni fog. Emiatt is kérjük meg Wooyoungot, hogy jöjjön, ide és csillapítsa le Sant, mivel ő hat a démonra.

-Mi van ha bántani fogom?? - kérdeztem aggódva.

-Te is tudod, hogy ha megsérül az nem lesz maradandó, és ha kell megtudjuk gyógyítani.

-Ugye nem fogjátok megint megitatni vele a vérem?

-Ha arra kerül a sor, hogy végül mi nekünk kell meggyógyítani, akkor de.

-Nem akarom bántani őt. Seonghwa kérlek.

-Sajnálom, de nem tudok mást tenni. Mi gyengék vagyunk ahhoz képest ami benned van. Vagy annál a köteléknél ami Wooyoung és közted van.

-Tudom...

Végül tényleg áthívták őt, aki nem sokkal később meg is érkezett. Amikor pedig meglátott, kicsit elérzékenyült a látványon. De mondtam neki, hogy nincs semmi baj, amire láthatólag kicsit megnyugodott.

-Wooyoung, tudod miért vagy itt, igaz? - kérdezte tőle Yunho.

-Igen, Seonghwa beszélt róla. De nem tudom, hogy mit tehetnék.

-Csak menj az érzéseid után.

-Mondja az, akinek egy cseppnyi érzése sincs. - mondta Seonghwa, amin Wooyoung és én is felnevettünk.

-Na igen, de nekem jó így. Úgysem változik semmi. Tapasztalat 129 évem alatt. - a beszéde laza stílusú volt, mintha tényleg nem érdekelné, hogy mi van körülötte. - Na jó! - állt fel Yunho és Seonghwahoz jött. - Csináljuk. - erre csak bólintottak, majd Yeosang ismét elkezdett valamit csinálni, amit a többiek és én is figyelemmel követtünk. De nem sokkal később egy szúró és fájó érzés kerített hatalmába, amire összerogytam.

-San. - guggolt le mellém Wooyoung és megfogta a kezemet.

-Yeosang, ennek így kell lennie?

-Igen, így tudom csak leszedni az átkot róla, utána magát a láncot is leszedhetjük.

-Értem.

-Mit érzel San? - beszélt Wooyoung, de egyszerűen nem tudtam neki válaszolni a kínzó érzés miatt. Szinte összepréseltem az ajkaimat és a szemet is, ekkor éreztem, hogy valami előakar belőlem törni. Vagyis a démon.

-San!! - kiáltott fel Wooyoung.

-San! A tűz! Már megint körülötted van! - hallottam a többiek hangját is.

-Mindjárt meg vagyok. - mondta Yeosang.

.

.

.

Bloody love [woosan] ((Befejezett))Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang