Átváltozás

500 33 0
                                    

Mikor az erdőbe értünk átváltoztam és Mingi szagát követve elindultam. San pedig mellettem jön.
Tényleg nem tudom, hogy mi ez az egész.
Mingi csak úgy a semmiből hívott, de azt nem mondta miért.
Mikor már nem éreztem a szagot visszaváltoztam.

-Mingi! - szólítottam meg, mert tudom, hogy itt van.

-Szóval hoztad őt is. Mindegy. - jött elénk.
-Wooyoung, tudod mikor van a telihold, igaz?

-Telihold? Úgy emlékszem, hogy 11.-én.

-Pontosan. Ez erős lesz szóval vigyázz magadra. Ha kell, inkább gyere ki az erdőbe.

-Miért?

-Nem emlékszel mi történt akkor?

-De. - hajtottam le a fejem.

-Mi történt? - kérdezte San, ezért felnéztem.

-Egészen Mongóliáig szaladt, ott pedig kiírtott egy nyájat. Vicces volt. - válaszoltak helyettem.

-Mingiii. - szóltam rá, de mindketten elkezdtek nevetni.

-Egyetlen éjszaka alatt? Ez komoly? Egyáltalán, hogy lehetséges ez? Mongólia messze van! Te jó ég.

-Néha a teliholdat előbb lehet érezni, mielőtt az bekövetkezne.

-Ja, értem. Megnéztem volna.

-De vicces vagy. - mondtam kicsit bunkóan.

-A lényeg az, hogy két nap múlva telihold. Ha Wooyoung gyakran agresszív, az az miatt lesz. Ha lehet, ne engedd Mongóliáig futni.

-Rendben.

-És azért ne a táborban változzon át.

-És azt még is, hogy akadályozzam meg? - kérdeztem.

-Úgy is érezni fogod. Rátok, hatással van a telihold?

-Nem.

-Rendben. Rád bízom őt. Bár lehet hülyeség, na mindegy. Nekem dolgom van, így is nehezen tudtam eljönni. Nem tudok rá figyelni.

-Rámbízhatod. Majd kitalálok valamit.

-Rendben. Akkor én most megyek. Wooyoung, majd írok. Vigyázz magadra és, ha lehet ne más országban találjunk rád.

-Rendben van! - mondtam már idegesen.

-Sziasztok! - változott át és elment...

-Minden rendben lesz. - szólalt meg San egy idő után.

-Mi lesz, ha bántalak? Azt nem lehet ilyen könnyen meggyógyítani. San, akkor kiírtottam egy nyájat. Nem emberek voltak, még az a szerencse. De te egy vámpír vagy. Az ösztöneim nyílván arra fognak késztetni, hogy öljelek meg.

-Akkor van két szárnyam és elrepülök.

-És ha nem lesz esélyed arra??

-Nem lesz baj.

-Valami biztos lesz.

-Valami biztos, de nem kell félned.

-Igaz, nektek könnyű. Akaratból öltök. Ti nem vesztitek el a fejeteket teliholdkor. Ha lehet, akkor menj tőlem jó messzire. Vagy kerülj engem pár napig..

-Na jó. Mit tegyek, hogy lenyugodj?

-Menekülj. Olyan messze amennyire tudsz.

-Nem fogok menekülni, mert egy fiatal farkas fiú tombol. - állított meg, és szembe fordított magával.

-De..miért?

-Mert nincs okom rá. Együtt meg fogjuk oldani. És nem érdekel, hogy elküldesz, vagy bántasz, ott leszek melletted.

Bloody love [woosan] ((Befejezett))Where stories live. Discover now